2012年10月19日 星期五

自家打邊邊


~ ~ ~ 自家打邊邊 ~ ~ ~ 



哎呀呀!上星期吃火鍋,這麼快又來大放縱 ~

在家吃火鍋有自家的好,份量多少由我控制,而且又坐得舒服,

之不過......若沒有出城,火鍋配料選擇比較少,吃不到小高最喜歡的肥鱔。







不打緊,有肥牛、桶蠔、菜已經足夠,皆因每樣吃少少,很快就要停下來!

今次隻蠔好大隻、好肥美,未縮水前如同手掌般大  ,正 ~




珍藏多時小肥羊的火鍋湯底甫登場,需自行加入蒜頭、大葱及薑片,翻滾即成。




小肥羊清湯底相當夠味,滾得夠,我覺得味道偏鹹(所以要準備一煲水),

但小高也要混醬呀!難得有齊蒜蓉、炸蒜蓉、芫荽、辣椒絲,要大快朵頤  。






題外話:
「話說小高話減肥唔知由幾耐開始,已經咁講!=.= 」

有一期嘗試身體力行實踐,晚飯後不跑步便急步,一星期平均兩三次,

成效?手手腳腳,甚至體重丁點變化都沒有 ,皆因......

食量多,運動少,急步也只是維持數星期,之後因天氣熱、下雨等種種理由停了!


其實婚後兩年小高真的胖了很多、很多,今早照鏡子看見圓潤的我,真的想哭,

下個月做姊妹、再一個月做MC,要訂造裙......到時有幾肥,真係無得"傘"



大家可否幫我一把,督促小高減肥,接受唔到自己的暴漲身型!:(

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...