2013年10月29日 星期二

是日甜湯:蘋果雪梨茶


秋冬,天氣乾燥,宜飲用滋潤湯水或糖水。


謝謝黃師奶分享蘋果雪梨水的食譜,原食譜用紅棗(亦可省郤),

小高怕燥改用藍棗,味道更香濃,很愛呢 ~



























蘋果雪梨生津養肺,滋潤皮膚,最適合秋冬日品嘗。



小高跟黃師奶一樣都是用上Staub琺瑯鑄鐵鍋,

以鎖水力強、水分不易流失作賣點,故可縮短烹煮時間,

煲半小時已經很夠味。一般烹煮時間約30-45分鐘, 

視乎喜歡淡味一點,還是濃味一點。








 












* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


蘋果雪梨茶


材料:

蘋果 2個,雪梨 2個,南北杏 1湯匙,


南棗 / 紅棗 適量 (我用藍棗4粒),

清水 6碗,冰糖 適量

 

















製法:

1. 南北杏和南棗用水略浸,洗淨。

2. 將雪梨和蘋果,一開4件,去芯,洗淨。

3. 燒滾水,放入所有材料,以大火煲滾。

4. 轉中火煲約半小時(我用Staub鍋時間較短),熄火。

5. 焗約15分鐘,下適量冰糖調味,即成,趁熱飲用。


溫馨提示:

- 記緊雪梨和蘋果要去芯,否則烹調後會變酸。

- 不妨煲多些,喝剩的可存放雪櫃,加熱後才飲用。




※ 相關分享 ※

食譜 ●
滋潤雪梨水


50 則留言:

  1. 小高~~~~家吓天氣乾燥~真係好啱飲~~~
    個staub 真係好好用~中咗毒~銀包好傷~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,早呀!你幾好嗎?這陣子實在太忙,沒空探你呀!
      對,日日飲幾杯都唔會厭,好喜歡,謝謝 >3<。
      哈哈 ~ 係,我打算又買多個staub鍋,會再大少少!始終食落肚,買好d都應該架!^^

      刪除
  2. 小高,我都要煲番啲看門口。其實我都諗緊staub定LC好多,因為想買!

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 早安呀!你幾好嗎?小高實在太忙,這陣子沒空探你,也沒時間回覆,望見諒。
      之前我同你一樣有選擇困難症,皆因這兩款煲各有千秋,價錢其實也相近,只是怎樣選好,最終我揀了staub,貪佢好用。你諗好未?^^

      刪除
  3. 小高~~~我都好鐘意呢個架~~~^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 信義妹,早呀!你最近幾好嗎?^^
      喜歡就好了!^^

      刪除
  4. I LIKE蘋果雪梨茶~真係好適合呢個天氣飲呀~~~正!

    回覆刪除
    回覆
    1. Emily, 早呀早呀!係,呢d天氣真係飲多兩杯來滋潤下!:D

      刪除
  5. 回覆
    1. HIHI tintin mortia, 早!YEAH ~ 快d飲返杯!^^

      刪除
  6. 我尋晚都有煲蘋果雪梨茶, 不過落蜜棗, 等我下次都試下落藍棗先 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. hello 拉姑(可這樣稱呼你嗎?),早呀!落蜜棗都正,我又要!^^

      刪除
  7. 回覆
    1. 好呀Katie, 唔好客氣來多幾碗吧!^o^

      刪除
  8. 原來要加冰糖,怪不得我之前煲的淡某某啦!
    如果買唔到靚雪梨,用其他梨可以吗?

    回覆刪除
    回覆
    1. Annie, 早,哈 ~ 其實落埋蜜棗都會甜d架,不過我覺得落少少冰糖就可以提升味道。鴨梨,依家應該容易買,超市果d都ok!找找看!^^

      刪除
  9. 正呀,我最鐘意簡單嘅食譜架啦,依排又乾乾地真係啱晒,等我又跟住整黎氹下老公先^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 肚b媽媽, 早呀!煲左未?我已經安哥了 ~
      煲多d,要飲時再加熱。

      刪除
    2. 煲左啦,未加冰糖都畀啲肚B試下,滋潤下 ^^

      刪除
    3. 唔加糖當水飲都好!滋潤、滋潤!:D

      刪除
  10. 回覆
    1. Helen, 幾好嗎?這陣子好忙呢 ~
      對對對,家下提起就想飲la ~ ~ ~

      刪除
  11. 回覆
    1. Vicki, 早呀早呀!你近來好嗎?小高這陣子好忙,沒空探你!
      別客氣,快d煲來滋潤一番!:D

      刪除
  12. 小高,芙芙都想滋潤下呀,
    可唔可以俾杯芙芙飲呀?秋天乾燥喝這個最好了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙芙,不好意思,這陣子實在太太太忙,沒空探你,也沒空回覆 SORRY呀!
      你幾好嗎?呢排忙嗎?
      當然可以啦!歡迎 ~ 但係......一杯點夠呢 ~ 來吧!要幾多飲幾多,唔駛客氣架!:D

      刪除
  13. 回覆
    1. 貓豬女,早!你幾好嗎?忙嗎?早個星期公司有大活動...忙左一陣子了!
      來吧 ~ 飲多幾杯!:D

      刪除
  14. 回覆
    1. 你好,請問我點稱呼你!^^
      哈 ~ 係呀...實在太乾要煲多d滋潤湯水來滋潤一番。

      刪除
  15. 回覆
    1. Sammi, 早喔 ~ 真係好好味,上周已經再安哥了!你都來杯 ~

      刪除
  16. 好想飲, 但懶
    有人煲俾我就好喇

    回覆刪除
    回覆
    1. Mrs Leung, 早呀!哈 ~ 小高煲比你飲呀!^^

      刪除
  17. 因身體係,我祇煲蘋果雪梨無花果鹹湯飲!

    回覆刪除
    回覆
    1. Side B, 你幾好嗎?早陣子我忙得很呢 ~ 你呢?
      鹹湯都好,有d湯水就夠潤,不過星星國沒冬天,應該不會太乾燥吧!是嗎?

      刪除
  18. 小高藍棗係咩黎架? 呢個天氣飲多d潤野好呀! 正.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 謙盈媽咪,sorry ~ 呢排實在太忙,依家先有時間回覆,要你等真抱歉!
      其實藍棗同紅棘性質差不多,味道也相近,藍棗補而不燥,故經常或配唔同體質飲用都ok。
      快來一杯 ~

      刪除
  19. 小高,晚上好呀,想來探探你,為你打氣:D
    這個蘋果雪梨我最喜歡飲架,依排喉嚨都時常乾燥 ,好想飲啖滋潤下呢,多謝小高分享啊

    回覆刪除
    回覆
    1. Yuen Yan, 你幾好嗎?呢排到小高忙了!多謝你在百忙仍抽空為小高打打氣,好窩心,多謝你!你也要加油喔 ~
      別客氣,我都係跟黃師奶的分享,有好的當然要跟大家分享!^^

      刪除
  20. 小高,你好嗎?
    芙芙剛收到一個dimcook邀請,心想終於有機會看到小高你啦!
    怎料日子卻是芙芙公司有大型活動的日子,晚上都要返工啦!
    如果是星期日多好呢,芙芙一定可以放假ma,
    真的很可惜,很不開心呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙芙,午安!準備開餐未?我忍唔住...剛吃了同事整的蕃薯,好甜...但一陣又去吃飯!XXD
      好可惜...本來我都出席唔到,但時間調動了,現在OK...可惜未有機會與芙芙一聚!:( 別要這樣,來日方長,我們終有一天會相遇!:D 開心返啦 ~

      刪除
  21. 妹豬咳咗成個星期,等我又試吓學人煲比佢飲先

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹豬點呀?仲未好?哎呀...保重,希望她快些好!大人都要小心喔 ~

      刪除
  22. 回覆
    1. 小洚,你今天出差,當地天氣如何?小心喔 ~
      回來要飲返杯滋潤下!:D

      刪除
  23. 這個蘋果雪梨茶很滋潤,我也想弄呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小恩子,午安!你最近好嗎?今日Lunch吃什麼?^^
      yup ~ 快d煲來滋潤下!:D

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...