2013年9月30日 星期一

周末充實煮意


秋涼了, 又到換季時間,無可否認小高又胖了,

新添的褲子好像又不合身 =__="。

唉,再這樣肥下去真怕「一"肥"不可收捨」,

運動?常掛在口邊,但要做到持之以恆,難度是99.9......>.<


節食?um......雖然小高愛自家製,但其實實我太好甜點,

大部份的製成品都是給家人朋友及同事享用,

所以在食量方面,該不會超額完成(自己覺得XD)!


問題在坐得多又運動少,加上新陳代謝慢,怎會不胖?

入秋了,希望自己能夠多點運動! ~ 


 
話說回來,剛過去的周末小高又埋置在小天地「整東整西」。

老爺生日,我和大嫂、二嫂各自準備一道菜帶回去,

讓他不用辛勞煮十多人的飯菜。



腐皮卷













同場加映:美味的鮮奶球吉士包。
 
















本想加"餸"自家叉燒,惜能力有限,光是切、切、切......

很費時,在同一時間內,等麵包發酵、定型、加入餡料再放入焗爐,

步驟不少,一心二用非小高強項,為免意外發生,專注點吧!





















留回翌日開爐焗製,一半即吃,一半留來做炒飯。

小高最愛的 "叉燒蠔油炒飯",材料簡單,百吃不厭。
 

















 

明天又放假啦 ~ ~ ~ 



31 則留言:

  1. 一入秋冬特別易肚餓,好難減

    回覆刪除
    回覆
    1. HIHI Li J, 晚安呀!其實...係呀係呀...頭先11點幾已經肚餓啦!><

      刪除
  2. 減肥係女人終身事業呀! =))
    睇見你咁多美食,我實肥上加肥啦! :))

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡旻e,係...非常認同,我諗就算明知自己唔會點努力都好...都一樣會成日講減肥!XXD

      刪除
  3. 小高晚安........我同你一樣, 天日都係放假 , yeah~~~
    我呢幾星期都吃多佐野呀, 又係時候要keep下喇!!!
    一齊努力呀..............小高...........give me five !!!!!!! haha ^ v ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謙盈媽咪,晚安!兩位小寶貝睡覺覺豬嗎?
      一放假就易出事 ...... 小心小心 ~ ~ ~
      放心,你的運動量一定比小高多出好多倍,只係管接送都夠辛苦。
      小高就......今晚本來諗住開爐,最後又係懶...無郁過咁滯,結果又坐左成晚,哈哈 ~
      anyway, 支持支持 ~ 始終做運動對身體好,點都要做下!加油 ~ 5555555555555

      刪除
    2. 小高你講的無錯 , 小朋友好常放完假就出事 , 放完幾日假返學果下先慘 ,
      佢學佐ge野就完全唔記得晒 , 有時真係俾佢地激死 !!!!

      刪除
  4. 入秋特別想食多點食物呢 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要一凍就想打邊爐,真係大件事!><

      刪除
  5. 哎呀....我又係呀小高,之前話坐完月做運動修身,最後我一次都冇做過.....話咁快聽日返工了,冇咩衫O岩著....嗚嗚..... =.=
    嘻嘻....你老爺一定好開心,食到你親手造o既食物 ^^ 祝你老爺生日快樂,身體健康,笑口常開 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 吃左飯未?返工習慣嗎?一定好掛住寶貝巨龍B!^^
      我覺得你瘦返好多,小高不是o氹你,說真心話,現在你日頭要上班,回家又要照顧BB,已經夠忙,邊有時間再做運動,不過你又可放心...非人生活好快就瘦!heehee...加油!
      多謝多謝!^^ 能夠為家人炮製各式各樣的美食真係好開心!而且他們好比面每次都清哂,這份滿足感不能言語言。:D

      刪除
  6. Hi! 小高,第一次來訪你的新居。食得甜品多真的好易出事架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小喵,好好好開心o係度見返你!^^ 你幾好嗎?
      haha ~ 係...遲下凍返仲易出事!:P

      刪除
  7. 做多啲運動係所有人的終身事業, 為了身體健康, 大家都要加油~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 晚安!對對對...健康至上,真係要郁動下!^^ 加油加油 ~

      刪除
  8. 小高我都肥左好多~包包面又返黎我度啦!!!
    遲D冬天仲食得多..更加唔願郁,.真係要諗諗辦法~~
    一齊加油吧!!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. Emily, 晚安!你?唔覺唔覺,你呀!一d都唔肥呢 ~
      之不過...一到冬天真係好易出事,尤其小高鐘意吃火鍋!><
      加油 ~ 大家互相督促下!:P

      刪除
  9. 我而家通常weekend早上會去running, 未跑之前唔願郁, 跑完就好開心..你快d提番起勁啦heheh

    回覆刪除
    回覆
    1. dear, 你真好乖、好勤力 ~ 讚讚讚!真係要好好向你學習!
      你講得o岩,只要踏出第一步,就會多出一步,我真要go go go ~

      刪除
  10. 我明我明!!!
    尢其結婚後體重升得快過樓價...>"<

    回覆刪除
    回覆
    1. 祺高,你好!晚安呀!^^
      haha...我都係呀...結婚當年仲係兩位雙字......無幾耐就上返3位數...
      仲要肥左好多好多 ><

      刪除
  11. 小高~你要咁唸~~婚後肥咗~証明你過得幸福嘛~
    哈哈哈~我成日都咁安慰自己~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 ~ 認同認同,幸福才會胖胖的!XD 我們都是幸福的!

      刪除
  12. 做多點運動,咪可有籍口食多D囉! This is what I believe....哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. Side B, 咔 ~ 知道...我都知係要做運動先有藉口繼續開大餐!heehee...

      刪除
  13. 我最近比人話似有四個月身孕T_T,我早上才的起心肝开始做d sit up,唔知有無效呢?
    每人拎一道菜回老爺家慶祝生日,你地真係乖新抱呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Annie, 唉...我之前都成日被朋友同事誤會...=.=" ...
      講吓講吓大家都習慣左..哈哈 ~
      一定有效,其實每日都做少少keep住就有效,我都要向你學習。齊齊加油 ~
      謝謝你!:D 每人煮少少咁老人家就唔駛煮太多。

      刪除
  14. 平時睇小高啲美食已經覺得睇得又食得,原來連小高私家食譜都咁睇得,好可愛呀 ^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. 肚b媽媽,哈 ~ 謝謝你!小高真係好愛整色整水 ^o^ 。
      可惜我d畫功唔掂擋 ~

      刪除
  15. 我夠係啦,真係一肥不可收拾!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...