2013年10月23日 星期三

我的入廚日記 - 梅子焗肉排







 


 






以辣椒、蒜蓉、酸梅等材料煮成的醬汁,帶點酸辣,開胃惹味。



小高鮮有以酸梅入饌,即使有多數來蒸排骨。
 

今集煮角梅子焗肉排換上焗煮方式,加入少許辣椒同煮,

令菜式變得酸辣惹味,非常醒胃 yummy ~ ~ ~


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


梅子焗肉排


材料:(二人份量)

腩排(切大件) 300克,酸梅 3粒,蒜頭 1粒,


薑 2片,指天椒 1條,紹興酒 1湯匙 






 











醃料:

生抽 2茶匙,糖1/3茶匙,鹽 1/4茶匙,粟粉 1茶匙,生油 1茶匙(後下)


調味料:

[A] 磨鼓醬 1/2湯匙,清水 1湯

[B] 糖 1 1/2湯匙,茄汁 1/2湯匙,清水 1/2杯(125ml)


製法:

1. 肉排洗淨,吸乾水分,加入醃料醃約20分鐘,備用。

2. 酸梅去核,壓成蓉。磨豉醬與清水混合(=調味[A])。

3. 蒜頭及薑切成蓉;指天椒切粒,備用。

4. 燒熱鑊,爆香蒜蓉、薑蓉、指天椒及調味料[A]。

5. 放入肉排兜炒片刻,灒酒,加入酸梅蓉及調味料[B],拌勻。

6. 蓋上鑊蓋焗煮約15分鐘至汁收乾,即成。


溫馨提示:

- 酸梅及磨豉醬可在街市或南貨店內購買,普遍以小包裝出售。

42 則留言:

  1. 賣相正到好似出去食咁~ 多謝分享, 下次試下先^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好!^^ 謝謝你的讚賞!
      呢道菜真係好好味,講開又想再安哥啦 ~ 希望你都鐘意!:D

      刪除
  2. 回覆
    1. Mrs Leung, 午安,吃飯未?
      酸梅o係街市買乾貨eg. 蝦米、冬菇...的店有得買,通常一小包約2-3粒。

      刪除
  3. 小高,我鍾意酸梅+麵豉醬蒸排骨。下次試吓你個煮法先

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 午安呀!食左飯未?
      我以前都係,試過焗煮真係愛上,加上有酸又有辣,好好送飯!^^

      刪除
    2. 小高,午安,我仲未食飯呀。每日諗lunch食咩真頭痛。你愛上焗煮煮法一定好正!

      刪除
    3. CiCi 午安呀!咁今日呢 ~ 準備開動未?
      YEAH ~ 對...其實滿腦子都是煮意,不過...人比較懶!XXD 想多過行動 ~

      刪除
  4. 呢個醬我淨係整過鴨咋,下次又試下肉排先

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello, 叫你Li J定係點叫你好?^^
      整肉排真係好好味架,一醬多用真好!

      刪除
    2. 冇乜所謂啦,都係一句啫^^

      刪除
  5. 我未整過梅子呢 你這個好介紹

    回覆刪除
    回覆
    1. Katie, 午安呀!試試呀!希望你都鐘意!:D

      刪除
  6. 回覆
    1. Helen, 多謝你!呢個真係要高度推介,小高好鐘意呢 ~

      刪除
  7. 回覆
    1. Sammi, 吃飯未呀?謝謝喔 ~
      呢道菜也成為小高近期熱愛菜式之一,真係一吃難忘,好好味!^^

      刪除
  8. 小高,酸梅味道真係好醒胃ga,
    特別煮肉類真係好好,食落無咁肥膩,
    岩哂芙芙呀,食多d都無肉疚(自欺欺人)!

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙芙,午安呀!食左飯未?^O^
      對,重點係食落唔覺油膩,如果食到少少辣就更正!
      我下次想轉多辣XXD。
      芙芙,你放心吃吧!你太瘦了,應該多吃一點,而小高就....應要節制!=.='

      刪除
  9. 回覆
    1. 信義妹,晚安呀!梗係得啦!一o舊好似少左d喎...吃多d,唔好客氣la ~

      刪除
  10. 嘩~呢個肉排好juicy呀!~小高~你成日整咁多美食~~~~主任好有口福呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,晚安!呢個內排真係好好味,好juicy,應該好快再安哥!^^
      謝謝你,黃生咪一樣,他們都是幸福的!:D

      刪除
  11. 回覆
    1. 皓皓媽媽,你幾好嗎? YUMMY YUMMY ~ 有機會都試下整!^^

      刪除
  12. 好吸引呀,流曬口水啦我
    肉類加上酸酸甜甜真係好開胃

    回覆刪除
    回覆
    1. HiHi Ophelia, 謝謝你!呢道肉排真係好好味,又開胃,整過一次都好想快d再整!^^

      刪除
  13. 我都要試!
    我去街市買,腓排300克,即大约幾$?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔媽,sor ~ 咁遲先覆你,當日我買左約$35蚊,到時你因應家中成員多少,大約都ok!最多醃肉醃耐一點,讓它入味。

      刪除
    2. 小高,再請教多一條問題,最后焗15分鐘用细火定中火呀?

      刪除
    3. Annie, 早上好!我的做法通常會咁,頭頭10分鐘用細火,中途會開蓋兜一兜防痴底,然後轉中火,到咁上下轉做大火等d汁收乾。希望幫到手!:D

      刪除
    4. 星期六教了工人姐姐煑,好好味呀!但可惜一仔爸話唔喜欢食”排骨”既質感。小高,那可以改用豬扒或雞肉吗?煮既時間会相同吗?

      刪除
    5. Annie, sorry 遲了回覆!喜歡就好了 ~
      um...如果要轉, 改用豬扒好似合適d,其實我都try過,不過我又擔心你燜得耐會鞋!:(

      刪除
    6. 轉豬扒,時間要再燜耐d,對嗎?

      刪除
    7. 一仔媽,豬扒切細件d,唔好炆太耐,我真係怕"鞋"。定係轉用雞翼穩陣d?

      刪除
    8. 轉雞翼,那時間应少d,对吗?

      刪除
    9. Annie, 早呀!我想10-15分鐘都可以!試過好味,記得同我分享!:D

      刪除
    10. 最后用雞脾肉切到细细舊,好好味,但一仔爸仍唔識欣赏,又話酸!

      刪除
    11. 看來一仔爸口味獨特,要辛苦你繼續炮製多d美食給他!:P

      刪除
  14. 酸酸辣辣睇落都覺得好正呀!平時奶奶都係用梅子蒸肉排,加啲辣同埋炒過應該仲正呀(流口水ing)

    回覆刪除
    回覆
    1. 肚b媽媽,真係好好味!以前我都係用梅子來蒸肉排,現在多左煮法,味道已經很不同,一定要再安哥!吃到少少辣真係更加正。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...