2013年12月9日 星期一

香港國際烘焙展2013


晚安,小高又忙起來......,幾乎每天也有節目,

還要預留時間製作聖誕小品(希望趕得切la)。


剛過去的星期五,小高又到烘焙展湊熱鬧,見識見識。





















第二屆烘焙展跟往年相近主要供業內人士參觀,

展出烘焙機器、材料及產品,還有專業示範及工作坊,

部份展覽商作少量零售(heehee...我都買左少少)。


今年宣傳多了,故場面較往年熱鬧。 




















 

















想當年(即係上年XD)小高透過烘焙展,

加深對糖皮裝飾蛋糕的了解,繼而成為《Complete Deelite》學生,

順利完成Wilton課程(今天還取了畢業証書yeah ~)




 

















部分課程可即場報名,本應有意跟大師學習最新裝飾技巧,

每年只會來港一次,機會難得,奈何晚上有約會,不能留太耐。



















這些全由翻糖製作而成的「薑餅廚房」,

造型既生動又可愛,很喜歡!且製作細膩富心思,看看......

"o"......小小薑餅人很不小心喔!























昨天跟一位同樣修讀Wilton裝飾的友人

聊起製作裝飾蛋糕的辛酸史,甚有共鳴。



有些人會不明為什麼一個小小的杯子蛋糕賣上數十元,

翻糖立體裝飾蛋糕甚至動輒數千元,材料費固然高昂,

心機和耐性更是缺一不可。


或許是我們太執著,堅持選用較好的材料,故簡單製作費用也不少。



製作翻糖蛋糕的裝飾主要材料有以下兩種......






















兩盒專用糖膏加起已接近300元,大概只可製作1-2個的8吋蛋糕,

開封後亦不耐放,未計算製作牛油蛋糕的材料費,

保守估計牛油也要用上兩磚,麵粉、糖、牛奶......

花在材料上已經數百元,還有製作翻糖蛋糕的專業工具

















 坊間有也出售較划算的糖膏,甚至可以DIY,

但一致認為不好用,至於DIY?

個人不太建議,一來難以大量製作,二來衛生問題....

雖說翻糖好看不好吃,但翻糖深得小朋友歡迎,拿起手便放進口,

故一直對食材有此執著。


故不希望大家抱著fondant cake簡單易做又便宜,莫視製作者的心意和付出。




話說回來,今次在expo遇上Kennis,

她是我的Wilton課程導師,教學用心又親和,很喜歡她呢 ~ 


 

















謝謝她和May的協助,小高成功以"友情價"替友人買了KitchenAid。

若不是我已擁有一枱......真的心動!XD


 


















是日小小收穫 :P 。
















分享完畢,下年再會 ^^

26 則留言:

  1. 我年年都話想去,年年最終都無去到~

    回覆刪除
    回覆
    1. bubibu, 午安呀!最近好嗎?
      唔緊要啦 ~ 等等等...或者等下年...之不過到時你好忙又未必抽到身,或者到時再分享!:D

      刪除
  2. 回覆
    1. 你好Florence, 你星期五也入了場...我本來諗住睇到2點左右就走,結果有朋友入場陪她們睇多陣....睇睇下就4點...可能我們擦身而過!^^

      刪除
    2. 我二點入場,六點才走,我今年學左 sugar paste 同 flower 大家可交流交流 :-D

      刪除
    3. yeah ~ 好呀!日後請多多指教,係呢 ~ 叫你Florence, ok嗎?^^

      刪除
    4. 當然 OK , Florence 是我的英文名 :)

      刪除
    5. 我想買呢部廚師機,你朋友買左邊部?會是 heavy duty 嗎?

      刪除
  3. 嘩,啲野食整到好似藝術品咁,個薑餅人廚房好可愛呢^^
    小高有整野食嘅熱誠,幾忙都一定搞掂個聖誕小品嘅~

    回覆刪除
    回覆
    1. Cathy, 係呀係呀...每個作品猶如一件藝術品,其實...真係十萬個不捨得吃!
      小高都勁鐘意o個薑餅人廚房,忍唔住影多幾張相同大家分享,每一part都做得好精細,每次想起薑餅人打翻東西"O嘴"果樣真係忍唔住笑左出來,好可愛呢 ~
      多謝你,我希望我趕得及......因為每年都會整,而且我覺得能為家人朋友送上小心意係一件非常窩心的事。

      刪除
  4. 小高午安,小恩子星期六也到了烘焙展,未能碰上,烘焙展產品集中,而且很多攤位也有示範或WORKSHOP很不錯,不過當有很多改善的空間,希望baking expo越攪越好,令我們一眾喜歡烘焙的人都可以大開眼界。
    另外,很認同你"不希望大家抱著fondant cake簡單易做又便宜,莫視製作者的心意和付出",其實homemade的心意同工廠大量生產的有很大分別,你用$8係連鎖店買個小蛋糕,但homemade的卻可能要$30,分別除了個人的心思、創意、手勢和時間外,最重要係究竟你吃了多少香精?添加劑還是防腐劑?
    最近小恩子也自己在家裡焗麵包,所吃的,所送給的就是這份健康的溫暖感。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小恩子,早上好!對,對待baking expo愈做愈好,提供多些資訊給熱愛烘焙的我o也!\^o^/
      正正道出小高的心聲,對,這就是大量生產和自家製的分別,小恩子真係好窩心體貼!>3<
      我見到你的自家製,的確好窩心,我又要!^^

      刪除
  5. By the way, KitchenAid 超美呀!好想擁有!哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. YEAH YEAH ~ 昨天幫老友收貨,見到都心動......

      刪除
  6. 真羨慕小高有呢個機會去烘焙展呀!!!你一定大開眼界啦...

    "或許是我們太執著,堅持選用較好的材料,故簡單製作費用也不少" <--你呢一句, RonRon 非常贊同呀!!!自家製O既食物, 都係俾家人, 好友一齊享用, 我覺得呢D 錢唔慳得....所以, 我都一定堅持用好O既材料!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. RonRon, 早上好!雖然我覺得這個烘焙展供業內人士參觀,多過比熱愛烘焙的朋友,但去到的確大開眼界,睇多左唔多嘢!下年你都抽空去睇睇la ~
      對對對,之前都用過有些平價牛油,但我覺得味道差點點....實在接受唔到......既然自家製給家人朋友,用料一定要好,始終食落肚喎!
      家下每個星期去入材料一至兩次,都駛幾百至幾千,所以唔敢去睇衫...驚自己又瘋狂大shopping!XXD

      刪除
  7. 好勁呀
    好奇一問, 你聖誕節的禮品會用咩包裝? 邊度買呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. Mrs Leung, 早呀!哈 ~ 謝謝呢 ~
      今個聖誕我買左些xmas包裝袋和曲奇罐,前者o係之前掃落,後者o係今年購自上海街的烘焙店,我多數會o係中環complete deelite, citysuper同埋烘焙店度買,有時間都去逛逛!^^

      刪除
  8. 小高,睇你D相已覺好吸引,相信在現場更震撼!

    回覆刪除
    回覆
    1. Side B, 我覺得今年多左嘢睇,期待下年EXPO更多嘢睇!^^

      刪除
  9. fondant cake真係好考耐性. 我整完過cupcake, 發覺烘培係好考耐性同心機.街外人永遠唔明白.
    BTW, kitchen aid好似LC咁色彩繽紛, 又吸引到你啦~~~哈哈~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 對,自家製出品真係不容易,所以每當收到自家出品都會特別珍惜!
      kitchen aid果色真係好好好靚,當日買老友幫果個仲好划算添...但我已一枱...不能太貪心!唯一羨慕下 ~

      刪除
  10. 小高~我原本今個月上堂架~但係可惜最後唔夠人...
    我最快要等到1月先有course上~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,早上好!yeah ~ 報左la ~ 恭喜!
      我留意到學費貴左,不過再睇清楚原來係包埋額外材料,其實包埋仲抵,因為你知d材料都唔少嘢...買少少都幾百,幾百...之後就幾千......
      係呢,上哂4個定報住一個先?^^ 加油喔 ~

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...