2014年5月8日 星期四

~ Le Creuset ~ 煮意 - 花旗參無花果生魚湯



太棒了,用上LC琺瑯鑄鐵鍋來熬湯只花兩小時, 

換來的郤是熬了三個多小時的味道,主任大讚好夠味!
























雖然家裡有高速煲(同樣慳返唔少時間),

但小高欲試試看用LC鍋來熬湯,效果如何?


加入材料後以中火煮滾10分鐘,便轉用最小火煲2小時,

善用鍋的餘溫,熄火後再焗半小時,熬出來的湯既鮮甜香濃,

又能節省能源,鎖水及保溫功能果真一絕!






















↑大部分人參的種類屬熱性,只有花旗參是帶涼,有補氣、提氣、

清火除煩、抗疲勞等功效。



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


花旗參無花果生魚湯


材料:

生魚 1條(約480克),瘦肉 / 豬月展 240克,無花果 5粒,

花旗參片 30克,紅棗 9粒(去核),薑片 5-6片,清水 9杯
 





















製法:

1. 生魚去除內臟,洗淨,抹乾水分;瘦肉汆水,備用。

2. 將其他材料洗淨,無花果用小刀劃兩刀(這樣較易出味)。

3. 注入9杯清水於煲內(我用LC鍋26cm)。

4.
水滾後,加入瘦肉、無花果、花旗參片及紅棗煮滾。

5. 燒熱鑊下1湯匙油,放入薑片及生魚煎至兩邊金黃,盛起,放入滾湯內。

6. 以中火滾約10-15分鐘,蓋上鍋蓋以最小火煲2小時。

7. 熄火,焗約30分鐘;下適量鹽調味,即成。


溫馨提示:

- 湯的配料可隨意配搭,例如以
蘋果木瓜取代花旗參片。

- 花旗參具有補氣養陰、清火除煩、養自生津抗疲勞之效。

- 生魚肉質較結實不易在湯中散開,故不需要放入魚袋。

- 煲湯後的生魚肉依然鮮甜,可沾上醬汁伴吃。

- 若改用其他鍋子,以大火煮約15-20分鐘,轉用中慢火煲約3小時,便可。


14 則留言:

  1. 熬了三個多小時啊,一定超好味啊,我都想飲呀小高 ^3^

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 早呀!對對對,真係好夠味,好好飲!尤其係煲魚湯,我多多都要 ~ ^^
      好的,別客氣 ~ 你也來一碗,但可能唔夠,再多一碗呀!>3

      刪除
  2. 我又要一碗!
    我呢邊D魚湯好腥,我好怕怕呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Mrs Wu, 好呀 ~ 無問題,但一碗可能唔多夠,不如再來一碗吧!^o^
      成煲魚都腥,諗起都怕怕 >< 。

      刪除
  3. 小高的老公真有福了!常常有湯水飲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Carley,好在老公好賞面,佢鐘意飲,我就鐘意煲!:D

      刪除
  4. 用靚煲真係唔同~我用staub 煲湯~我都覺得好入味~好過用普通煲好多~
    而且仲可以慳d 時間tim

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,早呀!對對對 ~ 真係好認同用靚煲來熬湯真係唔同d,而且又慳時間,真good ~

      刪除
  5. 回覆
    1. 早呀Yoko, 母親節同兩位小可愛怎慶祝?
      祝母親節 + 天天都快樂!^^
      對,偶爾飲下清下熱氣都不錯,但醫師跟我說不能經常飲用,過多會引致感冒等症狀。

      刪除
  6. cici唔知點解由細到大都怕飲生魚湯..........好想克服佢 >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi 早呀!如果唔話你知o係煲生魚,煲湯你仲飲到嗎?
      係咪唔鐘意果種滑溜溜的感覺?

      刪除
  7. 你真係一位好太太,做你老公成日有食神!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...