2013年9月23日 星期一

假期難忘史


這邊廂剛送走玉兔,那邊廂又殺出一個「天兔」。


上周六下午途徑街市聽聞「成個街市都無菜賣」,好誇張呢 ~ 

在天兔未正式登錄前,小高並非趕到街市、超市入貨,反而走了一轉上海街,

確保材料充足,趁假日在家「開壇」,哈哈 ~ 
 













 

↑就咁又放底幾百元,「點解買極有得o既?XD」 



近期真的忙得不可開交,趁放長假出外鬆一鬆。

兩口子結伴觀賞勵志港片《狂舞派》,這是一套沒大卡士,

郤是一套拍得非常用心和出色的電影。



「為了夢想,你可以去到幾盡?」 






 











 



昨天一早到超市入貨,為打風作好準備,然後回家焗麵包。
























↑這盤自家芋蓉包是用了老爺奶奶給予的小芋頭製作而成,

焗好後,急不及待要試味,不錯不錯!一心打算留來做早餐,怎料......。





















  ↑只吃了半個包就令小高起「風癩」。



起初還以為被蚊子叮才感到痕癢,塗了蚊膏不見效,

飯後更廣散至頸、手腕、心口.......接著是手腳、背部...痕癢難當。


懷疑是進食小芋頭引致食物敏感,說起來......

這幾年確實沒吃過這種小芋頭,好日都不吃,一吃就出事!:(


又癢又痛,徹夜難眠。若果不是掛八號風球,交通不便,

真想連睡衣也不換趕出去看急症,實在太太太太辛苦了!>_<


幸好,一覺醒來,皮膚再沒有紅腫及痕癢,為安全計, 

去看醫生較穩妥,萬一再發都有藥吃。


大家可放心,已無大礙。「呢單o野真係夠哂難忘 =.= ...」

34 則留言:

  1. 無事就好囉~ 小高下次記得唔好吃小芋頭喇!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謙盈媽媽,晚安!謝謝關心,呢兩晚早瞓左,沒空回覆,別介意!^^
      唉...真係有d驚驚...其實我有懷疑過會係芋頭層衣?
      anyway...家下都係唔好再亂吃!:P

      刪除
  2. 痕癢係好辛苦的,完全明白 ! 下次記得唔好食啦 !

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicki, 晚安呀!嗚嗚 ~ 今次經歷真係好難受,尤其到凌晨時分,很累,但又睡不到...
      又痛又癢,仲要成身好燙咁,真係好辛苦!幸好,發哂出來就無事!
      下次試新嘢都係要小心d!謝謝關心!我無嘢la ~

      刪除
  3. 《狂舞派》我都有同事睇左,都話GOOD 呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicki, 《狂舞派》真係好值得推介,不管你對跳舞是否感興趣,入到場一定被感染!仲要有首主題曲好好聽!^^

      刪除
  4. 小高真係要小心丫,好彩過咗一晚就自然點退咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. Annie, 晚安!嗚嗚 ~ 當晚真係好辛苦,又痛又癢,還有燙熱感覺,好難才挨到瞓著!但小高真係好好彩,一晚就退了,我最怕一直出...咁就煩了!下次試新嘢時真係要格外小心!讓你擔心了!

      刪除
  5. 小高, 我讀中學開始,已經有皮膚敏感. 嗰D食物會令我皮膚敏感, 已經好多年冇食(芋頭係其中一樣), 所以要注意自己飲食, 仲有希望你快D好番啦~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 謝謝你的分享!好多謝你的關心!
      經歷過今次食物敏感呢單嘢後,日後試新嘢真係要小心!
      聽說芋頭好毒,都係避開進食好了!我本身有濕疹已經夠哂煩,仲要出一出真係好怕...會繼續,好在無事!我都希望健康快樂!

      刪除
  6. 小高~Take care!!!而家無事就好了~:)

    回覆刪除
    回覆
    1. Emily, 有心有心!謝謝你 ~ 好在無事,當晚真係好辛苦,眼見愈出愈多真係好驚。

      刪除
  7. 痕真係超辛苦呀~好彩搵到令你敏感既原因咋! 咁少吃為妙啦~
    狂舞派真係拍得幾好, 睇到佢地好有熱誠, 到片尾, 睇到佢地狂練, 又整親就知道要拍部戲真係唔簡單~

    回覆刪除
    回覆
    1. Sylvia, 晚安!係呀係呀!我本身有濕疹已經夠頭痕,今次出埋風癩簡直人都癲!
      果種痕比濕疹超出好多倍,依家憶起都辛苦!幸好,無事了!真係好好彩,不過日後就要更小心!謝謝關心!
      認同,那種熱誠可感染別人,最後我倆睇到謝幕果度,見大家咁用心真係好感動,跳舞其實真係幾辛苦。

      刪除
  8. 小高~我D 酵母都用哂~呢2日又要去二記行一轉呢~!!月餅節完咗~應該有牛油賣~上次去D 牛油冇哂呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,晚安呀!你去灣仔果間定油麻地?
      依家逛二記應該好行d,無咁多人。

      刪除
  9. 做月餅前去上海街 好多人呢
    等你作品

    回覆刪除
    回覆
    1. Katie, 係呀係呀!幾乎間間烘焙店都好多人,依家應該好d啦!
      YEAH ~ 謝謝你!

      刪除
  10. 真係要去睇醫生拎定d藥穩陣d~~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 水太太,晚安!係呀,有d藥旁身感覺安心好多!

      刪除
  11. 回覆
    1. 信義妹,晚安呀!其實我一向好少食小芋頭,可以話無食咁滯,所以唔係對小芋頭敏感,就係層皮同衣致敏。唯有日後多加留意!

      刪除
  12. 嘩, 你篇文頭兩段我我那篇竟然有八成相似呢haha
    http://mrandmrsleungskitchen.blogspot.hk/2013/09/oeuf-cocotte-apple-pork-chop.html

    回覆刪除
    回覆
    1. Mrs Leung, 晚安!哈 ~ 我o也的諗法都係一樣,唔止唔止...仲我有同事,竟然發memo時將天兔說成玉兔,笑c我o也!應該陶碎緊o係中秋佳節中!XD

      刪除
  13. 好彩第二天好快無事咋!take care呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. dandan媽,嗚嗚 ~ 今芸真係好好彩,第二日就無哂事。
      謝謝關心,下次要小心d!:D

      刪除
  14. 好彩無事~下次記得唔好食小芋頭

    回覆刪除
    回覆
    1. mui chu, 晚安!係...今芸真係好好彩,我諗....我唔敢再食小芋頭了!
      今日有同事請芋角...我立即婉拒,家下見到芋頭這東西真係有點怕怕!XD

      刪除
  15. 小高午上好呀! 幸好你沒事....下次小心呢
    芋頭小包缺得很美呀, 好想食一口

    回覆刪除
    回覆
    1. Yuen Yan, 晚安!謝謝關心,今次真係算好彩發哂出來就無事,不過都係唔能夠掉以輕心,小心小心!
      謝謝你 ~ 其實個包好好味架!隔左一晚食都好鬆軟,可惜小高無福享用。

      刪除
  16. 好彩第日無事咋! 下次小心,唔好吃芋頭喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. Side B, 晚安!i miss u ~
      讓你擔心了,抱歉!今次算好彩,第二日就無事,不過...
      家下見到芋頭真係驚驚,今早同事請吃芋角我都立即媚婉拒,唔想再中焦...XXD

      刪除
  17. 小高,miss u 呀,好掛住你d blog 呢......^^
    小心呀,唔好再食芋頭啦 ^^
    遲來的,中秋節快樂 ^3^

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 晚安!小高都一樣好掛住你!^o^
      謝謝祝福,也謝謝關心,遵命!我諗...呢幾年唔理係大定小,應該都會再食芋頭!以保安全!XDDD

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...