2014年5月23日 星期五

我的入廚日記 - 薑葱爆田雞


以下分享部份內容涉及可怕及嘔心鏡頭,敬請煮婦留意!XD



是日煮角 ── 薑葱爆田雞

























論外觀,並非人人可接受將樣貌奇醜的田雞放進口裡,

亦有人擔心田雞有好多寄生蟲。但在營養價值上,田雞含有礦物質鈣和磷,

蛋白質高,脂肪少,對保護骨質、促進成長很有幫助。


至於小高?不拒抗,但又不會經常買回家做菜,多數在外邊吃,

薑葱田雞煲、麻辣田雞煲、水煮田雞,一想起,口水快流出來了!^o^



田雞的爽嫩度勝過牛肉、雞肉,且味道鮮美,尤其是田雞腿部份,肥美厚肉, 

只要徹底煮熟,加以精心炮製,樣貌奇醜的食材也別具滋味!



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


爆田雞


材料:

田雞 3-4隻,薑絲 3湯匙,
4棵(切段),

蒜頭 4粒(拍扁),紅辣椒 1條(去籽;切塊),紹興酒 1湯匙























調味料:

生抽 1湯匙,蠔油 1/2湯匙,糖 少許,水 60毫升


製法:

1. 田雞去爪趾、內臟,洗淨抹乾,去除背脊;切小塊。

2. 燒熱鑊,下2湯匙油,加入薑絲、葱段,蒜子爆香。

3. 加入田雞炒勻,灒酒,繼續兜炒。

4. 下紅椒及調味料炒勻,蓋上鑊蓋煮至汁收乾,即成。


溫馨提示:

- 田雞背脊及爪趾較易有寄生蟲,建議去除。

- 取走腸臟時加倍小心不要弄破,可請檔販代勞。

- 烹煮
田雞前,先以粗鹽洗刷乾淨。

10 則留言:

  1. 田雞未煮既樣真係好醜呀

    回覆刪除
    回覆
    1. Yoko, 我都認同,其實平時去街時真係唔願望佢......之不過,煮左之後,感覺又唔同!XD

      刪除
  2. 小高~哈~~講中咗我..
    我唔食田雞..望都唔敢望....

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈 ~ 我明...其實平時經過街市都好怕望見佢...係煮左之後感覺好d!食落又真係幾好味!咔 ~

      刪除
  3. 哇.....我o係街外食過幾次,覺得幾好味,不過一諗起係田雞,識跳跳跳的田雞,諗起就驚驚地....
    小高,你自己切同洗,會唔會好驚架?
    好叻叻.....

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 其實未煮前,尤其係生猛跳來跳去果陣時真係怕怕!不過去皮去內臟可以請檔販代勞,變左無咁驚!同埋,食落真係好好味!

      刪除
  4. 好厲害呀, 識得整田雞~~~ 我在街市見到通常都即刻閃避, 驚牠們跳出來~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 其實未煮時都怕怕,不過煮左後真係好肥美!

      刪除
  5. 我都鐘意食田雞架,不過之前係我阿媽煮,我奶奶就冇整。
    其實食就ok,但要我見到生out out田雞我就怕怕啦 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. Cathy, 我阿媽都係,以前有煮過下,但6299果邊應該無!
      haha...查實未煮前我都覺田雞好可怕,但落後真係好正 ~

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...