2014年5月7日 星期三

捍衛廚房家電大行動


誓要捍衛廚房家電大行動,正式展開 ~ ~ ~ 


 


























某人放假就會清潔家居,本應值得表揚,之不過......

竟然想暗暗地送 / 賣走部養生機,幹嘛!皆因在這兩年使用率太低喎!

好在被我及時發現,查實少用並不代表"無用",

更何況說要買這部養生機的人……非我也!=_="



好吧!交由「小高廚房」全力接手......哈哈 ~  



















 











↑昨晚試用德國寶自然養生機來製作合桃露,

瞬間將食材徹底攪拌至極幼細,不用下鍋加熱,十分方便,

可惜在調校份量不合比例,太稀!:P 下次再努力 ~























↑趁佛誕假期,小高下廚炮製三餸一湯!\^o^/

14 則留言:

  1. 廚房係小高的地盤,除了可幫手清潔外,其他的当然不应乱郁!
    不如多条家規,”擅動者要一賠百”!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔媽,哈哈 ~ 呢條新家規唔錯喎,儲起再買過!XXD

      刪除
  2. 哈~我老公好少可入廚房~佢唔敢掂我d 嘢架~因為我好惡死架~哈哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 ~ 黃師奶好厲害呀!我都要惡C d至得!XD

      刪除
  3. 小高,好彩你夠精靈,捍衛成功。原來主任執廚房係有陰謀,但係宣佈計劃失敗。

    回覆刪除
  4. 主任原來會執屋架?! 何況少用唔=唔用呵. 我都有部, 相信我應該會用得少過你.

    回覆刪除
    回覆
    1. Ishiha, 其實平時執屋做家務多數係主任包辦(廚房除外),所以佢真係抵讚!^^
      um...我o也平時用佢都係打下果汁...之但係都好耐無用,希望會用返多d!keekee...

      刪除
  5. 清吓啲物件都唔係唔好, 有藉口可以買新嘅~~~ 不過如果有用當然keep住啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 都係既...之不過呢部機買返來都唔平!而且唔係用左好多次,話買果個唔係我... >< ,既然主任唔多理就等我來接手啦!YEAH ~

      刪除
  6. 合桃露。。。。。正!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Florence,我一諗到要整合桃露就好開心和期待,點之稀得滯添!:P

      刪除
  7. 養生機 ?即係用來打磨的?
    嘻嘻....主任找 c 啦,攪你d 野,哈哈........

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, yes yes 你可以當佢係一部好強勁的攪拌機,連核都打到,而且煮西湯不用再下鍋煮,都真係好方便!
      haha ~ 好在比我發現到!捍衛成功 yeah ~

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...