2014年5月5日 星期一

小高獨家呈獻:給小洚的結婚Cup Cake


首先小高在此祝福一對新人百年好合、永結同心,恭喜恭喜
 



感謝小洚的賞識,找小高為她的婚禮上訂造Wedding Cupcake,

開心又感滿足是一對新人喜歡小高的出品,謝謝你們!


 


不僅如此,連一眾賓客也十分賞面,

新娘子回報「大受歡迎, 一下子被掃光了」。謝謝各位 ~ 




說實話,委以重任後,我有擔心自己做不來,

一來是數量多了(自家製始終都係問題),二來在潮濕天氣大量製作,

無論是以butter cream icing或糖膏做裝飾都會加添難度。



好在五一放假,加上酒樓方面又能配合,

讓小高做好後趕快送往酒樓存放,才得以安心。



加了buttercream的杯子蛋糕只要放入雪櫃,

待吃用前放回室溫一小時,便可享用。

  

這次杯子蛋糕以結婚為主題,希望能帶出簡約而幸福洋溢的感覺,

用上兩種顏色的butter cream,配襯以糖膏製成的小花裝飾。






小洚,你要永遠幸福喔 ~ 

希望你們喜歡小高這份獨一無二結婚賀禮!:D 

24 則留言:

  1. 回覆
    1. Sammi, 誇獎了 ~ 多多多謝你!kisssssss

      刪除
  2. 呢個玫瑰花CUPCAKE好靚呀! 高貴大方, 掂呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Sylvia, 早呀!好多謝你呀!高貴大方好襯新娘子,知道新娘子鐘意就加倍開心 ~

      刪除
  3. 整得好靚呀, 而且賓客一掃清光, 證明好受歡迎~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Helen的讚賞,一眾賓客咁賞面真係好開心!YEAH ~

      刪除
  4. 回覆
    1. Florence, 我買左d放12個cupcake的box,好好好辛苦先搵到個超級大袋,但其實最終都要分開幾盒攞,因為d紙盒唔係好夠力承托咁多個盒。好在honey有空駕車送我到酒樓,如果唔係都要打的過海,攞住咁多cake實在有點狼狽!幸而順利運送!^^

      刪除
  5. 回覆
    1. 好開心聽到你o也咁講,多謝讚賞喔 ~ ^^

      刪除
  6. 好靚呀,婚禮上一定大受歉迎

    回覆刪除
  7. d cupcake 好靚喔~掂呀~祝一對新人甜蜜幸福~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝讚賞^^,還要代一對新人謝謝你的祝福!:D

      刪除
  8. 雙色好靚呀, 小高出品,一定大受歡迎啦! 祝一對新人白年好合,永結同心~~

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 多謝你!我都好滿意今次的雙色作品,簡單得來也很高貴大方!:)
      還要代一對新人謝謝你的祝福!:D

      刪除
  9. 小高,呢個神級水準丫!
    睇黎要快啲帶momo黎學師啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. Annie, 多多多謝你!誇讚了 >3<
      好好好,歡迎 ~

      刪除
  10. 多謝小高的這一份大大的祝福~~~
    不但感謝你巧手製作
    還要多謝你同主任幫我運送到酒樓
    平時拎個蛋糕走黎走去我都驚爛
    今次係廿幾個cupcake... 一定好難運送
    太感激了!!! love you!! >3<

    回覆刪除
    回覆
    1. 小洚小洚,咪咁客氣啦!最緊要係你們都鐘意小高的出品!^^
      而且小高好開心能夠在小洚的婚禮上盡小小力,送上小小心意!:D
      多謝你的誇讚,也讓小高向難度挑戰,說實話我都係初次一次過整2打cupcake,好有滿足感!
      其實小高最驚都係運送呢part,你知我住邊...彎多路窄,每轉一個彎都心驚膽顫,萬一在運送途中出現什麼差池也不想呢 ~ 幸好有主任陪我,沒他就算我自己一個打的過去都狼狽!
      忙完一輪,你要好好享受蜜月期!take care ~

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...