2014年5月27日 星期二

無聊逸事◎粉紅系列


某日看見放在office的三個水杯,突發奇想......

 



















 


原來小高都幾鐘情粉紅、桃紅系列,再看看身邊的物件,竟然......

隨手可找到五、六件粉色物品,哈哈 ~ 

 















連家裡的「碗碗碟碟」、「沙煲罌罉」都以粉紅、紅色為主。

 






















大部分的顏色小高也喜愛,包括粉紅、桃紅、粉藍、紫色、啡色......


事實上,抉擇顏色的喜好,最終視乎產品款式而定,如果買手袋我會選啡色、

黑色,這大路顏色(唔怕易wu joe)。買衣服便分季節性,秋冬以沈色為主,

春夏則多挑鮮色衣服(之不過黑色著得人瘦d,所以夏天都會照買深色衫XD);

至於廚具方面,有得揀都以鮮色為主,可為飯桌添上繽紛色彩 ^^。



26 則留言:

  1. WOO~~~ 粉紅色靚靚呀,我都鐘意迷人pink lady~~~ ^3^

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, give me 55555555555......粉紅粉紅趣緻的臉 我叫一聲即可飛上天...
      諗諗下,屋企真係有好多嘢係粉紅色!YEAH ~

      刪除
  2. 廚具色彩繽紛, 煮食更加開心~~~ 自己有得揀就想要粉藍色, 不過這種顏色的廚具, 除了LC之外不多哩~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 認同!其實我以前都好鐘意買碗碗碟碟,不過係無依家買得咁誇!XD
      撇開粉紅色,其餘的LC碗碗碟碟都係粉藍為主,佢o也真係好靚!

      刪除
  3. 女仔都係鍾情粉紅色,我都係呀^_^!你D碗碟好靚呀

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe...係呀係呀!講真粉紅色真係幾靚架 ~
      多謝Sarah :D

      刪除
  4. 我揀廚具都係揀色彩比教豐富D, 望落去都開胃D 呀~!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小洚,的確係,碗碗碟碟愈多顏色,食得愈開心,連負責煮果個我都一樣開心!yeah ~

      刪除
  5. 粉紅色的確很容易令人意亂情迷呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小恩子,你幾好嗎?對,粉紅色真係容易令意亂情迷!^^

      刪除
  6. 估唔到你係PINK LADY~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 涼粉子,好耐無見你來探小高啦!你幾好嗎?
      haha...我都估自己唔到...XD

      刪除
  7. 我最多係紅色,我都唔知點解,哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘉路,我覺得有時未必係好鐘情某隻色,但每當揀起手...比對其他顏色,好容易最終都係揀返同一隻tone!咔 ~

      刪除
  8. 我都中意粉紅呀,yeah!~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. haha ... 真係唔講唔覺,講起我發覺得自己都幾好粉紅色嘢!XD

      刪除
  10. 小高~我鍾意你件衫呀~隻色好sharp 好好襯呀!~~有taste!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝黃師奶,查實諗諗下我都真係好like粉紅或桃紅色。件衫真係sharp,不過今年都係少著咁sharp既衫為妙,因小高真係肥左好多!=_="

      刪除
  11. 小高,yoyoyo, cici 都鍾情粉紅同紫色。不過,對紫色偏重啲。紫色係我1st choice, 粉紅係我2nd choice。你件衫顏色好靚,但cici唔敢著。因為會著到好肥 (本身已經肥)

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 紫色都靚,我都鐘意架!
      哈 ~ 我咪又係,愈來愈肥,點算 >< ?

      刪除
  12. 我都鐘意粉紅色呀~小高啲沙煲罌罉好靚呀,整野食都特別開心呀 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Cathy, give me 55555555 ^^ !
      粉紅色好sharp,好like呢 ~
      謝謝呀!我心愛的廚具唔止色靚,最近主任洗完碗,同我講用上LC之後覺得d碗好洗左 haha… (yeah 之後有得繼續買)。

      刪除
  13. 你真係好鐘意粉紅色呀~~
    我都買左你個粉紅色保暖杯呀~~好好用呢~~
    2月果陣AEON特價買的~哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Emily, heehee……真係唔講唔覺,講起先發現咁鐘意粉色,哈 ~
      呢個保温杯真係好用到不得了,既輕身又保温,我鐘意帶埋佢出街。^^

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...