2014年5月26日 星期一

小高煲靚湯 - 紅蘿蔔蕃茄三文魚湯


小高愛吃魚,魚湯更甚!今次分享的食譜,更是一湯兩味。

隔去渣便可作湯底,配烏冬、拉麵定通粉都一樣鮮甜美味!^^


























* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


紅蘿蔔蕃茄三文魚湯


材料:

三文魚骨 600克,蕃茄 450克,紅蘿蔔 2條,洋葱 1個,


豬骨 400克,大葱(葱白部份) 2棵,黑胡椒粒 1/2湯匙,熱水 8-10杯





















調味料:

鹽及胡椒粉 --- 各適量


製法:

1. 將三文魚骨洗淨,印乾水份。豬骨汆水,洗淨,備用。

2. 紅蘿蔔去皮、洋葱去衣,洗淨,切細塊;蕃茄洗淨去籽,切塊,大葱切段。

3. 燒熱鍋,下少許油加入三文魚骨略煎。


4. 加入食譜以外的一杯熱水,以大火煮滾。

5. 加入餘下的材料,注入8-10杯熱水,以大火煲10分鐘。

6. 轉用小火煲約1.5小時,下調味料,即成。


溫馨提示:

- 此湯隔去渣可作湯底,配烏冬、拉麵、通粉皆可。


- 若要湯底更濃郁,三文魚骨可加至800克。

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 龑太,午安!對,有益又好味,第二日小高用返呢個湯配烏冬當午餐,連honey都大讚好味道!:D

      刪除
  2. 簡單又有營養, 有機會都試吓先~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個湯真係要快d推介比大家,好好飲,我好鐘意!希望你都鐘意!:D

      刪除
  3. 簡單易煲, 仲好有營養添!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝芯爸,喜歡就好了!呢個湯真係好好飲,自己好鐘意 \^O^/ !

      刪除
  4. 三文魚湯好呀, 我都成日煲架~~ 好味!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小洚,三文魚含豐富的Omega3,你要食和飲多d!^^

      刪除
  5. 回覆
    1. 小恩子,你都鐘意就好了,呢個湯真係好飲又有益,我都諗緊聽晚好唔好再安哥!^^

      刪除
  6. 見到您ge soup好正, 不過我實在太lazy去boil ;p

    回覆刪除
    回覆
    1. Carry, 我正想找你,你就留言,實在太巧合了!^^
      呢個湯真係好好飲,留返d湯仲可以做湯底真係唔錯,搵日有心機試試看!:D

      刪除
  7. 魚我就麻麻哋~~哈~不過魚生反而我又鍾意食喎!~~~~
    小高你好好~成日煲靚湯~主任有口福呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶識食,魚生我都愛,預埋小高呀!
      謝謝,邊係呢 ~ 其實係我自已愛飲靚湯就真。^^

      刪除
  8. 小高,我係你同一日都有滾三文魚骨湯,真係好好味

    回覆刪除
    回覆
    1. yummy yummy 講起就想飲啦!尤其係魚湯,諗起就想飲。

      刪除
  9. 簡單又好味,小高又令我可以多款湯底整野食畀肚b啦 ^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. Cathy, 喜歡就好了,魚湯真係好好味,呢期煲開紅衫魚蕃茄薯仔湯,又係好好飲,明天試下出城買牛秋魚來煲湯,遲下再分享!^^

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...