2014年5月13日 星期二

我的入廚日記 - 京葱牛仔骨


以急凍牛仔骨入饌,只要解凍得宜,冰鮮食材也能吃出好滋味!




















↑牛仔骨和京葱是不錯的配搭,令牛仔骨帶濃烈的京葱味,

加入醬汁兜炒,非常惹味。



最適當的解凍方法是把冰鮮食材從上格拿到下格,

待數小時至翌日,食材便能退冰,簡單來說「今天放置,明天吃用。」

( **請留意下篇分享 ,詳盡分享我的"解凍大法" )


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


牛仔骨


材料:(二人份量)

急凍牛仔骨 3條,京
1棵,蒜頭 3粒(剁茸),紅辣椒 1條(切粒)





















調味料:

生抽及老抽 - 各1茶匙,蠔油 1/2湯匙,糖 1/4茶匙,清水 3湯匙


製法:

1. 牛仔骨解凍後,以廚房紙印乾水分;調味料拌勻。

2. 京
洗淨,撕去外皮,斜切成片。

3. 燒熱油鑊,放入牛仔骨略煎至半熟,盛起。

4. 下油爆香蒜茸及紅椒粒,牛仔骨回鑊。

5. 加入京
及調味料兜炒至均勻,即成。


溫馨提示:

- 京
宜選粗壯,外表光滑飽滿,且嫩綠帶半白的。

- 牛仔骨略煎便可,避免過熟,影響口感。

12 則留言:

  1. 睇到我好肚餓~真係好想可以做你鄰居 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹豬媽媽,你真係識o氹小高,謝謝你 >3

      刪除
  2. 簡單又好味~~ 原來急凍牛仔骨先放在下格解凍會好D, 好貼士~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 其實大部份急凍食材最理想解凍做法都o係放回下格會好些,這樣減少細菌之餘,又不會令食材營養流失。^^

      刪除
  3. 哈~小高~雖然牛仔骨係主菜~不過我鍾意食d京葱多d~呵呵呵~

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,查實小高都係咁話 give me 555555555,烹煮過的京葱真係又甜又好味!^o^

      刪除
  4. 如果你肯煮埋比我就好了,呵呵呵

    回覆刪除
  5. 小高,睇到我好肚餓啦,牛仔骨配京蔥,簡直絕配!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對對對,好喜歡牛仔骨與京葱的配搭!好YUMMY ~

      刪除
  6. 呢個好似好簡單咁喎~~ 我又可以偷師喇~~
    thank you gogo!! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 小洚,呢個真係快靚正,重點係唔駛醃都夠味!^^

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...