2014年5月29日 星期四

我的輕食料理 - 紅菜頭煙三文魚卷配酸忌廉薄片


天氣悶熱,胃口也欠,午餐以輕食為主。 

墨西哥薄餅夾入煙三文魚、紅菜頭及牛油果,配上醒胃的酸忌廉醬,

清新味蕾之餘,又能自家享用健康輕食。


 






























紅菜頭,既可生吃也可熟食,若拿它來想做沙律,

未必受得住那種生吃紅菜頭的澀味,怎麼辦?去除苦澀味的方法很簡單,

只要將紅菜頭煮熟,加點酸咪咪的黑醋便能減低紅菜頭的草青味。





















↑脆香薄片沾上酸忌廉醬,作開胃小食最適合不過。


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


紅菜頭煙三文魚卷配酸忌廉薄片


材料:(2人份量)

煙三文魚 100克,牛油果(熟) 1個,紅菜頭 1個,黑醋 1湯匙,

墨西哥薄餅 2塊,檸檬汁 1茶匙,酸忌廉醬(sour cream sauce) 適量

























製法:

1. 紅菜頭去皮,洗淨,包上鍚紙,放入已預熱焗爐以160c焗約30至熟。

2. 取出,放涼後,切成長條狀,加入1湯匙黑醋拌勻,備用。

3. 牛油果開邊去核,將果肉挖出,壓成茸,拌入檸檬汁,加入酸忌廉醬混合。
 

4. 墨西哥薄餅放入焗爐或平底鍋加熱(依指包裝上指示)。

5. 將煙三文魚、紅菜頭及牛油果醬平均鋪在墨西哥薄餅的中間位置。

6.
將材料壓實然後捲上,以薄片伴吃,即成。


溫馨提示:

- 先把紅菜頭焗 / 煮熟,加入黑醋中和,有助去除青澀味。


~ ~ ~ 挑選牛油果的小技巧 ~ ~ ~

牛油果外皮深緣色表示未完全熟透,較成熟的則呈紫黑色(墨緣色)。

宜選較軟身,外皮完整並帶光澤,肉色淺綠而微黃呈現則較熟(易切)。

切忌選擇那些表面呈暗黑的牛油果,不耐放也易變壞。


14 則留言:

  1. 原來紅菜頭同牛油果可以夾埋一齊食~~ 謝謝你的食譜及貼士呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 早上好!我最初都係諗住試下,估唔到又夾!
      紅菜頭真係好有益,女士更加要吃多d ~ ^^

      刪除
  2. 呢幾日又濕又熱真係冇咩胃口~小高你呢個好啱家下天氣食呢真係~

    回覆刪除
    回覆
    1. 一熱真係無哂胃口,連飯都懶得煮呢 ~

      刪除
  3. 這幾日熱到莫講話食嘢冇胃口,連煮飯都有啲抗拒。煮完成身汗。這個啱晒,夠晒輕盈,想問墨西哥飽係普通超市有得賣嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 近來ok嗎?係...一熱連胃口都大減,呢排都係簡單煮就算!有時煲湯吃湯渣就當一餐!^^
      yeah ~ 我o係taste度買,citysuper也有,可留意下!

      刪除
  4. 我以為紅菜頭只係拎黎煲湯添, 多謝小高分享~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小洚,用紅菜頭做沙律、Pizza或榨汁都好好味架!而且真係好有益,多吃也不怕大:D
      近排比較忙少上網,你和BB都好嗎?^^

      刪除
  5. 我成日想買牛油果畀肚B食但都唔識揀呢,原來要墨緣色先啱,多謝小高tips呀^^

    回覆刪除
  6. 呢個啱減肥人仕食呀!啱晒我Y(^_^)Y

    回覆刪除
    回覆
    1. Sarah, 小高真係要好好向你學習,最近小病一場,就諗究竟係人大左易病,定係少做運動易唔舒服(一病仲要好諗先至好),其實兩樣都有,所以都真係要的起心肝做下運動,唔劇烈都至少要出外散散步!
      加上呢兩年真係肥左好多 ... >< ,你有睇過我d結婚相,同依家相比真係肥得好離譜,我真係的起心肝!齊齊加油 ~

      刪除
  7. Hello小高, 我想問你係買邊隻酸忌廉呀??~
    因為我老公成日想買黎整焗薯, 不過好多牌子個味都好食既~~><

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi Emily, 這次我在Taste買了" Dorites " 出品的酸忌廉,保存期較一般耐放,可以試下!^^

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...