2014年4月8日 星期二

Le Creuset ‧ Private Sale 2014 の 現場實況


若果你是標準的Le Creuset迷,

定必知道近期鬧得熱烘的話題是LC開倉啦!























幸運地,今年小高終於有機會參與Private Sale。


早幾年,在富豪酒店又不用邀請咭時,我又嫌LC太重,

到迷上了郤未有機會,今芸終於比我恨到 :P。


















自上年十一月開始擁有第一個LC廚具後,在短短半年間,

愈敗愈多,愈儲愈興奮,徹底迷上Le Creuset了(PS.同樣愛staub煲XD)。
 
























聞說LC開倉有別於一般的開倉展銷,礙於參與人數眾多,

需設時間限制,謝謝在面書LC群組內的jm們直擊報導現場實況,

讓大家有心理準備(話哂第一次咩都唔識:P)。



一連四天的private sale(4-8 Apr)假逸東酒店進行,小高揀在周六早上出發。

沒想到......早上9:40分已是這境況,排在酒店外(真係好誇呢 ~ )。






















為了買LC,小高可以去到幾盡?XD


























到步後,先向保安人員了解情況,然後排隊取籌。


查實小高敗完一次又一次,第一次在周六早上九點多已派到720 & 721,

翌日再"癲"一次,約中午12點多派到532 & 533,人流明顯比昨天少,

而每一節大約放180-200人進內。



















小高以「癲」來形容,並無誇大......




















周六那天苦等五小時才進內購物,進場後對「水洩不通、

人頭湧湧、寸步難行......」更有深刻體會,太多人了,場地不大,

根本擠不下這麼多人(我諗周六果場應該唔止200人)。






















↑相片由主任提供,每一節為75分鐘,夠鐘立即清場。



周六實在人太多,行也行不到,見狀叮囑主任在旁等候,

有些jm急不及待在路中心驗貨,真的好危險,很辛苦才擠進人潮裡。


小高買不到心頭好,有少少耿耿於懷......

好想再去private sale,但又怕像昨天一樣 >.<,

幸而在群組上得知周日不見長長人龍,幾番爭扎, 

加上得到主任全力支持一於再出動 go go go ~ ~ ~


 














↑攝於最後十五分鐘。


星期日較少人,排了一個多小時便進入購物,可能是下雨原故。

小高好好彩買到花花碟、大圓碟,還有煲,大滿足 \^o^/ ~




雖然苦等數小時才能選購心頭好,但無損小高雀躍心情。

在此好好答謝一班保安、酒店員工及LC各位工作人員,維持秩序,辛苦了。 






















個人認為是此開倉選址不錯,場內場外有足夠空間讓顧客排隊,

每張邀請咭最多三人參加,人齊才可拿籌,免得一個人排,

數人插隊的情況,此外,同款產品每人限買三件,杜絕「炒家」。

















進入酒店內,如人多時便分成三區,

等候期間可以離隊30分鐘,但進出必須登記。

























1st round的戰利品 ~


















↑首場買不到flower dish、mini flower bowl...

買了Skillet又想買煲,可惜遇不到合心宜的款式。



當遇上costal blue oval已情不自禁地放入購物袋(可以$20租借),

最終放回貨架上,皆因主任嫌17cm容量太少,沒作為><,

況且Staub煲也有類似的容量,只好乖乖聽話。


 
















↑好在第二次進場比小高找到較特別的ocean oval 26cm。


 
2nd round的戰利品 ~

 

















↑瘋了,第二次進場買得更多更瘋逛 OMG ~ 



每一節完成選購後,職員便忙著補貨,所以每天,

甚至每一節購物時段都有機會出現不同款式的貨物(好彩有走多轉),

最感謝的一定是非常疼我又寵我的主任,願意陪小高癲多次。


























女人要強起來絕不比男士遜色,有幾盡去幾盡,奈何個人能力有限,

LC的碗碟和煲亦太重,如果無主任陪我,相信買到都走唔到......

謝謝老公出錢又出力,愛c你 ~ ~ ~

 



















初次參與LC開倉活動感覺良好,相當興奮,

有賴大會悉心的安排,至於場內地方不大,每節約200人,

確實很擠湧,加上限於75分鐘內選購和檢查貨物(離開不能退換),

令一眾粉絲變得更瘋逛,場面混亂!

期待LC開倉愈做愈好 ~


34 則留言:

  1. 我都想買一個試下。。。。 不過實在太貴了!
    小高有主任陪又有得shop LC 真幸福

    回覆刪除
    回覆
    1. Mrs Wu, 你果邊買LC 或 Staub會否平d?
      初初我買第一個LC同Staub主任都牙牙聲,唔明點解一個煲要買上幾千銀咁貴?
      依家我用多左佢o也o黎煮食,甚至試埋無水蒸,主任簡直係佩服得五體頭地,再買已經由得我!wakaka....
      平時主任唔愛排隊,但為左我等成五粒都無發脾氣,真係好好!無他...我可能未必去!

      刪除
  2. ⊙_⊙嘩……嘩……嘩……
    小高你真系好瘋逛呀!
    哈哈\(^o^)/你中LC毒越黎越深鳥 hehe~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謙盈媽咪,小高家下已經買到欲罷不能......出親街有LC店o係附近一定去睇睇先安樂!中毒太深 XD!

      刪除
  3. 主任真好呢!! 星期五第一天也好不了太多, 我媽也排了幾個小時才入到會場. 她也買了心頭好.

    回覆刪除
    回覆
    1. Ishiha, 午安呀!主任真係好好,陪我等足五個鐘,第二日都仲願意陪我癲多次,佢太了解和疼我了...知我唔再多次實會"囉囉孿"!XD
      是也,聽聞星期五都排得好誇張,不過伯母買到心頭好,排下都值,也替她開心呢 ~

      刪除
  4. 你老公好錫你呀, 出心又出力~~~ 而且你收獲超豐富, 又可以用嚟整好多美食~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 對,主任好疼我,第一天排足五個粒鐘簡直係超越佢低線,估唔到仲陪我傻多次,無佢...我實搞唔掂!
      YEAH ~ 今次收穫極之豐富,真係好Happy!^o^

      刪除
  5. 小高入咗咁多靚廚具,又係時候密密煮同大家分享啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. Annie, 今芸真係愈敗愈多,深信自己泥足深陷!XDD
      好,一定!:D

      刪除
  6. 回覆
    1. Katie, 對呀!加上第一次參與開倉特別興奮!\^o^/

      刪除
  7. 好多戰利品呀!小高真係幸福,有一個寵愛自己又肯做孤里嘅主任^^
    以後可以有更靚靚心情整野食啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. Cathy, 真係好開心,今次仲要o係第一次參與LC開倉,無諗過主任陪我癲完一次又一次,無佢陪我...都未必敢去!
      yeah yeah ~ 以靚靚心情去整嘢食,再用靚靚的廚具入廚,然後用埋靚靚的碗碗碟碟盛載,嘩...家下講起真興奮!

      刪除
  8. 真係勁多人啊~~~~最後都買到想買的~真係開心呀~~^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Emily, 係呀...如果唔係自己親眼目睹都唔相信咁多人,真係好誇!
      好在都買到心頭好,值得排既!yeah ~

      刪除
  9. 回覆
    1. Sylvia, 謝謝喔 ~ 真係愈睇愈靚,令小高...中毒太深!XD

      刪除
  10. 小高~主任好好呀!~我老公啋我都傻呀!~我乜都係自己去架咋~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,主任真係好好,其實平時Shopping我都唔敢打擾佢,而我亦鐘意自己一個逛,因為逛多久都無人煩,哈哈 ~ 如果無佢陪我,我諗都未必去!

      刪除
  11. 好強勁既戰利品呀

    回覆刪除
    回覆
    1. HiHi ling ling,YEAH ~ 今次收穫極之豐富,好HAPPY呀!\^O^/

      刪除
  12. 小高真是迷了瘋了! 真慶幸有個愛護小高有加加加的主任。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. Side B, 我家下簡直係泥足深陷,不能自扙,經過附近唔買都要望...XD 瘋了!
      感謝主任對我寵我有加,沒他...我也不敢太放肆,而且自己一個人實在扛不起...太重呢!

      刪除
  13. 原來我地個日同場呀, 我都是九點幾去到, 我地是同一批入場架!

    回覆刪除
    回覆
    1. Florence, 雖然最終無見到面,但知道同場也覺得好興奮呢 ~
      我o也應該係最尾僅僅入到場o既最後幾位,所以入到去...差點行唔到埋架上,好誇!:P

      刪除
    2. 我們720, 721,相差十多個號碼o乍!

      刪除
  14. 嘩, 真係好多戰利品呀!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小洠,嘿嘿!今芸小高我真係中毒太深,買左好多好多嘢呀!^o^

      刪除
  15. 小高,再一次多謝你與我分享這件盛事 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 小意思啦!齊齊敗,開心得多,咔咔 ~

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...