2014年11月12日 星期三

放假特備節目 - 上川龍嘆茶半天遊


不好意思、不好意思,小高又再話當年 ~ 


2014年08月01日(五) ~

偶然選擇在閒日放假感覺真好呢 ~ 



這天更特別是主任也陪小高放假(順便請假),

兩口子出外效遊走走,未出發,已令小高興奮不已!:D





















 
令小高最雀躍的不是出外走走這麼簡單,而是......上川龍喝茶。

「講左N咁多年.....」主任終於帶小高 go go go ~


倒是明白的,如選在周末時間來川龍喝茶,若非晨早到來,

茶客一定多,奈何車程遠,即使早早出門來到也要九點幾、十點。



這次還相約了地膽好友一家三口來嘆茶。



















↑在這兒嘆一盅兩件,沒有城市的熱鬧,卻有小村的悠閒。



觀看飲食或旅遊節目,偶然也有《端記茶樓》的介紹,

即使初次來訪,感覺也毫不陌生,反而多添一份親切感。


這老茶樓,雖然冷氣欠奉,只有幾把吊扇,但坐下來一會,也會感到涼快。


 





























自己開茶,自己取點心,感覺新鮮!






















端記的鵪鶉蛋燒賣是經典舊式點心的代表作,還可即叫即蒸,保持熱度。
 
















 






這次並非品嚐西洋菜的最好時機,只好等下次。

本來說好了要吃馳名豆腐花,最終郤忘記了,我決定,非再來不可!

 


















一嘆就成個鐘,其後好友化身為地膽導遊帶我們四周逛逛,遊耕地。


西洋菜是冬日時令蔬菜,當造時,茶客除了可在茶樓品嚐到新鮮的西洋菜外,

還可以十數元的價錢採摘一袋西洋菜回家烹調。





















茶客嘆茶後,施施然上山晨運,感覺真寫意。


























這天小高實在高興極了,既可來到川龍見識見識,

還得到好友婆婆自家耕種的有機木瓜、佛手瓜和大蕉,

今云真的「又食又拎」,滿載而歸,再一次感謝好友一家。



約中午十二點多與友人道別,各自開車離開川龍,

主任送我到銅鑼灣上烹飪課學整鳳梨酥, 主任喜歡吃,才特意去學。


將製成品帶回去給家人朋友品嚐,一致讚好,令小高更開心!




















↑雖有點雞手鴨腳,但總算成功...以原個新鮮菠蘿製作,好掂!:)



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
端記茶樓:

add: 荃灣荃錦公路川龍村57-58號     tel: 2490 5246

18 則留言:

  1. 我都好喜愛飲茶 , 不過袁生唔愛架 , 所以每次想飲茶總會返娘定找daddy , 媽咪飲 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Elaine, 早呀!小高又係,唔知點解對飲茶有種情意結,可能細細個好少同屋企人出街食飯,唯一多既係偶然在周末上茶樓喝茶,感覺好溫馨,又可以係咁叫點心食!heehee...
      我honey都唔多好飲茶(佢成日覺得飲到一肚水XD),不過佢知我鐘意就久不久陪我,有時又叫埋爸爸媽媽。:)

      刪除
  2. 川龍村, 我地又係講左10年都未去得成既地方之一~
    依家天氣涼涼地真係好岩去, 好想去呀!!!但我又好怕假日超多人~
    真係好矛盾既姐~

    回覆刪除
    回覆
    1. Sylvia, 其實小高都唔係好你好多,我o也講下講下都有6、7年...
      好滾動終於上川龍見識一下,可惜吃唔到馳名的西洋菜和豆腐花,真係要搵日再去食過。
      不過...我就怕到周六日,人好多!唔係怕...係一定人多!
      所以同你一樣好矛盾呢 ~ haha...

      刪除
  3. 川龍,好多年無去la,有d 怀念!
    小高整的愛心鳳梨酥,一定好味啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. Annie, 依家秋高氣爽最o岩一家大細出外走動、走動,加上依家有西洋菜吃,找天可帶一仔去走走!^^
      多謝你,其實出來的味道比我預期好,所以見到家人朋友食得咁開心,我自己無o麥點食過都覺得同樣開心,好有滿足感!:D

      刪除
  4. 之前去過川龍BBQ, 有機會都要試吓出名的早茶~~
    自家製鳳梨酥, 又有得整又可以食好嘢, 正~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 由你果邊入川龍係咪近好多?
      有機會真係要試下飲早茶,雖然d點心唔會有太大驚喜,但勝在夠哂風味。
      而且現在西洋菜當造,一定好好味o姐!
      謝謝Helen, 自家製仲會安心好多,尤其呢排聽得到多"地溝油",真係講起都怕怕。

      刪除
  5. 小高,cici都係同自己講咗n咁多年,始終未的起心肝去,一個字"懶"!

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, haha 我咪又係 "懶",不過周末上川龍,人真係好多,好友都唔建議我們周六日上去。或者找天平日放假上去會好些。

      刪除
  6. 我都鐘意間中平日放假,偷得浮生半日閒!
    小高同主任真係sweet呀,睇見啲鳳梨蘇都覺得好味,主任一定好鐘意啦 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Cathy, 認同認同!偷得浮生半日閒!:D
      平明放假到處都人少d,出街食飯又係,只要避開lunch的繁忙時間,想吃什麼都不用排隊,好爽 ~
      多謝你 ~ 其實我自己就麻麻地鳳梨酥,不過主任鐘意,我就去試整,而且用上新鮮的菠蘿來整鳳梨酥味道真係好唔同架,比起一般用冬瓜蓉整的鳳梨酥真係差好遠。好好味!
      加上自家製安心又健康,唔怕吃到什麼、什麼油。^^

      刪除
  7. 上年我去過一次川龍~~都好早上去~去到已經好多人~!
    嗰到飲茶真係好有味道~

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,上年你在周未去的嗎?
      如果秋涼的日子,我相信平日都人多呀!
      對,o係川龍飲茶真係好有風味,出邊好少見 ~

      刪除
  8. 兩年前去過一次川龍,星期日上午,嘩多人到呢… 啲點心要搶先有得食,要乜無乜,拎碟菜都要排20分鐘!仲要好多人企喺附近等你食完走,真係食得唔舒服,我地是旦夾硬填飽個肚就走!所以真係平日先好去!

    回覆刪除
    回覆
    1. Iris, 我就係怕呢d情景,要同人搶點心,我實搞唔到掂,又排唔駛食!><
      所以都係揀返平日去會好d。

      刪除
  9. 原來荃灣還有呢D懷舊茶樓。。。點心好食嗎?
    這叫女為悅己者學。。。整鳳梨酥 !

    回覆刪除
    回覆
    1. Side B, 呢類型的懷舊茶樓好似o係薄扶林村仲有一間,不過位置太偏遠,都幾難有機會去試。
      至於端記的點心不過不失,不是太大驚喜,但很有風味,佢o也o既叉燒好味,想出外走走,上川龍也是不錯之選!
      heehee...唔好笑我啦!但見主任係咁食,我都覺得好開心!^^

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...