2014年9月10日 星期三

● ○ 追月 ● 自家美味邊爐夜 ○ ● ○


好興奮 ~ 放假可以出城買菜,買自己喜歡的材料來自家打邊邊!大滿足 ~ 






















嘴饞的小高最愛吃火鍋,著重火鍋配料的質素,

所以一般火鍋店難以滿足到我 :P,不過,具質素的火鍋店,

兩個人平均消費都要八百多,不能經常光顧,且兩個人吃不到什麼,

光是湯底也要百多元,不划算!



在家吃火鍋好處特別多,可選擇自己喜歡的火鍋配料外,份量多少較易控制,

即使份量預多了,也可留待下一餐(一煲熟o係小高o既成名之作XD),

不會造成浪費(喜歡o既話第二餐再打過都得)。


再者,在家打邊爐輕鬆自在,幾時打、幾時停都可以!:D
























↑ 自家混醬唔駛十蚊位!XD
























自家打邊邊怎少得小高最愛的肥鱔 yummy yummy ~



雖然白鱔售價依然昂貴,但貴得來比起出街吃便宜。 

這次小高在筲箕灣街市買菜比起灣仔、銅鑼灣街市已經算平,

半條都要$180(真係貴,但好正)。


 





















↑美國桶肥蠔也是小高必選的火鍋配料之一,好肥美,正 ~ 

皇天不負有心人,小高走了幾檔終於買到如手掌般大的桶蠔($90)。































↑小高媽都愛打邊邊,梗係call埋媽媽齊齊烚o下、烚o下,大快朵頤!



飯後還有大量月餅、水果、糖水和雪糕供應,之不過......

大家都吃得太滿足了,無人問津!haha...

22 則留言:

  1. 好豐富, 我都鍾意打邊爐, 不過班生就麻麻地...

    回覆刪除
    回覆
    1. 班太,查實主任都係,佢又係麻麻地好,所以自家打都好耐先一次。><

      刪除
  2. 我都like 打邊爐架~不過我老公唔鍾意~~~我通常同朋友打多~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,小高鐘意打邊邊的程度簡直係一星期打足幾日都可以,之不過主任又係唔多好打邊邊,冬天會好d既。

      刪除
  3. 小高,見到啲鱔片同桶蠔都引到我口水流。我都好鍾意係屋企打邊邊,又冇時間限制,加上打邊邊cici一定要有海鮮。嗰次我買咗蟶子同螄蚶。^^

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, d肥鱔實在太正啦 ~ 次次打親邊爐都想起佢,不過主任怕有骨唔多識欣賞,如果得我一個食...真係要等到好想好想食先敢買,因為半條都成二百多,一個人食好似好奢侈!
      桶蠔又係正,呢個買得到都一定買,本來想買埋蝦滑...但無哂!
      在家打邊邊真係正,之不過我都鐘意出街打,因為又會食到d自己難買的配料,之不過我個人認為具質素的火鍋店一般消費都要3、4百位,如果有多一兩個朋友出去打都不錯。^^

      刪除
    2. 下次想去打邊邊,嗌埋我呀! XXD

      刪除
    3. 好呀好呀!我什麼時候都想!XD

      刪除
  4. 小高呀,芙芙超愛打邊爐呀!
    最喜歡食脆肉脘、鵝腸同廣島蠔,
    不過鵝腸唔係成日買到,所以通常都係出街食先會叫呢。
    見到你呢餐邊爐,好想今晚出街打呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙芙,對對對!鵝腸我都鐘意食,不過真係出街打先吃到,所以在家有在家打好,出街打也有好處,講起打邊邊...我都想再打,小高真係一日打足幾餐都唔厭架!heehee....

      刪除
  5. 嘩~~好吸引~!!!
    而家超想打邊爐~~!!!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Emily, 係呀係呀 ~ 家下講起我都想打埋一份,真係打極都唔厭!^^

      刪除
  6. 好吸引呀呀呀呀呀~~~~~
    我都like 打邊爐啊,見到就好想食了 ^3^~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, yeah yeah ~ 我記得你都酷愛打邊爐架,有機會要約出來一起烚下烚下!^^

      刪除
  7. 回覆
    1. Kwan, 係呀!自家打邊邊真係好正 ~ 仍在回味中!:D

      刪除
  8. 好多食材呀~~ 自家打邊爐鍾意點都得, 一家人一齊食好開心呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 對對對,重點係一家人一起打開心得多!yeah ~

      刪除
  9. 見到小高打邊爐,攪到我都想今晚在家烚烚下呢,可以煮少一餐飯,不過要問準我家麻煩友袁生答應先得呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi 你好嗎?係呢 ~ 點稱呼你?^^
      好有同感,每次打親邊爐都要問準身邊果個...即使自己好鐘意打都唔敢成日打!XDD
      講講o下...今晚都好想再烚下烚下。

      刪除
    2. hihi小高,妳可以叫我Elaine或者袁太都得架,我個blogspot都係寫食譜,得閒可來探探我架 ^^,我已經問左袁生,答應今晚可以打爐,不過要買齊佢喜愛的蠔,蝦同蜆先俾我打喎

      刪除
    3. hello Elaine, 好好!小高一有空就來看看你!:)日後請多多指敎!
      嘩 ~ 今晚係咪打邊爐?正,咁你有冇買齊材料呀?^^

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...