2014年9月15日 星期一

重出舞壇一小時


這隻「Dance Central」舞動全身Kinect 動感遊戲,非常好玩, 

當中包含30多首英美暢銷流行歌曲,例如Poker Face, Hey Mami, 

Can't Get You Out of My Head等,每首歌均配上不同舞步包括funky dance, 

hip-hop, 並設有低、中、高難度。(包你唔識學到識 XD)


























↑數數手指,有成年幾兩年無跳dance central啦!還好...也跟上節拍!



說實話,婚後的小高沒有太大的原動力驅使我出外上跳舞堂, 

預期花錢買學位郤又不去跳,倒不如將學費留來買"砂煲罌罉",咔咔 ~


在家跳舞不受時間限制,同時,誘惑也不少 =.=",要靠小高自己了!


















運動量已接近零的小高,希望重返舞壇後,

能夠堅持每周跳一至兩次並持續一小時,慢慢增加次數及時間,

即使不大跳熱舞,也要出外散步多走多出汗(歡迎大家加以鞭XD)。 

10 則留言:

  1. 嘩 好耐無玩跳舞game呢 ^^
    好介紹

    回覆刪除
    回覆
    1. Katie, 午安呀!呢隻game真係好好玩,順便又可當做運動,一舉兩得!^^

      刪除
  2. 最近我都做運動,跑下步.但是都沒有輕過呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. Yoko, 繼續持之以恆一定有成果,不過修身真係好辛苦,做好多好多運動先輕得個兩三磅,相反...食少少都唔係狂食就話咁快肥兩磅!=.=
      天氣涼返d,小高都想跑下步,這樣修身成效好似會大d。齊齊加油 ~

      刪除
  3. 小高,遊戲當做運動,好開心呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 咔 ~ 係呀!當玩遊戲之餘,順便當做運動,一舉兩得真係幾好幾好!:)

      刪除
  4. 我未有之前都有跳zumber game, 又係出好多汗, 加油~

    回覆刪除
    回覆
    1. Kwan, o係小高未結婚前......都有跳開funky dance,想當年小高都好瘦下,高峰期減到93lbs,但婚後就...遂漸加磅,一肥不可收捨!><
      出身汗,感覺真係好舒服,但小高衰在懶。

      刪除
  5. 哈~我骨頭脆...我唸我跳俾你睇你會笑c

    回覆刪除
    回覆
    1. keekee...其實小高無跳開一段長時間,再跳返都腰酸背痛!><

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...