2014年9月11日 星期四

我的入廚日記 - 涼拌青瓜


拍青瓜是受歡迎的涼拌小吃(包括小高在內,很愛吃),

一般在餐廳至少三、四十元才一小碟,換上自家製費用只是十元八塊,

可炮製多一倍,甚至兩倍份量的涼拌青瓜,非常抵食!





















↑拍青瓜一般用刀拍一兩下就可以了,令汁醬滲入瓜身,更入味。



這碟拍青瓜小高略嫌味道偏酸,未完全合付小高心意,

打算改量後才分享食譜,想不到大受小高媽歡迎,把整碟拍青定瓜掃清光,

事實證明好吃與否因個人口味而定,「口味呢家o野」真的人人不同。



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


涼拌青瓜


材料:

青瓜 2條(約一斤),鹽 少許,指天椒 適量(切粒)























調味醬料:

蒜蓉 2湯匙,生抽 1茶匙,糖 2茶匙(視個人喜好),


鎮江醋 80毫升,豆瓣醬 1 1/2湯匙,麻油 1茶匙  **拌勻


製法:

1. 青瓜洗淨,以飲用水沖淨,去皮(梅花間竹般)。

2. 切成一開四,刮去籽,切段;用刀背略拍青瓜數次。

3. 青瓜放入大碗,加入少許鹽拌勻,放進雪櫃冷凍約半小時。

4. 取出,將青瓜沖水,用廚房紙輕輕印乾水份。

5. 將青瓜及已調勻的醬料放入保鮮袋內,按個人喜好加入指天椒(or不加)。

6. 拌勻後,放進雪櫃泡醃 2小時或以上,即可食用。

























溫馨提示:

- 宜選帶白色小刺的青瓜,口感爽脆。

- 若要青瓜吃起來爽脆,可以加入少許鹽醃片刻。

- 醃製後,必須沖洗乾淨,並擠乾水分,避免過鹹及在泡醃過程中出水。

- 青瓜可以連皮及連籽食用,酸甜度可自行調整;嚐辣者可加入指天椒。


12 則留言:

  1. 涼拌青瓜真係好好食啊,我OFFICE 有同事識整,間中會整返來比大家食,我次次都食唔停口架,不過又怕自己整得唔好食.....原來咁易整呢,嘻嘻.... ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 對呀!涼拌青爪其實唔難整,甜酸辣度隨個人喜好。
      話時遲,那時快,小高已經再整另一盤,真係好開胃!:)

      刪除
  2. 嘩嘩~小高~你個汁好似好辣咁喎!~~~搞到大家流哂口水呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. keekee...其實唔係好辣,為左要就主任,我已經好輕手...如果再辣d應該更加正!XD

      刪除
  3. 小高,涼拌啱晒近來依然炎熱的天氣。唔好話小高媽,我都大愛呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀...天氣咁熱,吃涼拌最正,加點更加開胃!:)

      刪除
  4. 等我下次都試吓整先,呢個天氣食涼拌好味。^^

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi 你好呀!涼拌青瓜唔難整,好味的話仲可以整多少少擺雪櫃,希望你鐘意我這個食譜!:)

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...