2014年9月16日 星期二

我的入廚日記 ● 豉汁蒸大蜆


這個 "豉汁蒸大蜆" 是小高的大愛(真係好好味),

周不時會在「小高廚房」或面書上出現,曝光率極高

























這個大蜆真的鮮甜無比,簡簡單單便能吃出好滋味!



最近有朋友跟我說在網誌中找不到「豉汁蒸大蜆」的食譜,

奇怪,這是小高最愛的食譜之一,無理由沒有跟大家分享。


對,想起來了......自搬blog後,部份留在yahoo blog的食譜還未搬進新居,

怪不得找不到!(都怪自己手腳太慢......) 


預期要將食譜搬來搬去,不如重新發佈(反正bloggers 既留言一早都無哂)


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


豉汁蒸大蜆


材料:(二人份量)

活蜆 1斤(約600克),薑
及葱 --- 各2湯匙,

紅辣椒 1湯匙
(切絲),炸蒜茸 2湯匙,滾油 1湯匙 






















調味料:

蒸魚豉油及雞湯 --- 各1湯匙,麻油 1茶匙  **拌勻


製法:

1. 將蜆浸鹽水約一小時,沖洗,瀝乾水分。

2. 可用現成炸蒜茸或蒜頭切粒(剁爛),炸至金黃色,備用。

3. 燒滾一鍋水,將大蜆鋪放在碟上,撒上薑絲,以猛火蒸4-5分鐘。

4. 蒸好蜆後,快速放上葱絲、椒絲及炸蒜茸。

5. 加入己拌勻的調味料,最後淋上滾油,即成,趁熱享用。


溫馨提示:

- 若時間充裕,大蜆浸於鹽水一小時後,換上清水再浸半小時。

- 由於蜆體積較細小,要快速灑下調味料,否則變涼不好吃。


12 則留言:

  1. 我都好中意食,不過未煮過,嘻嘻! 呢邊D海鮮類都吾新鮮,所以算吧

    回覆刪除
    回覆
    1. 海鮮海鮮梗係要鮮,唔新鮮真係唔好食...第時你回來香港要吃多d多d海鮮!^^

      刪除
  2. 好吸引啊, 現在D蜆幾錢啊? ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Kwan, 無論點煮法,蜆都是小高的大愛,真係好好味!
      今次我已經去平街市(skw)買蜆賣緊$48斤,之前夏天當造都係 $28-$38斤。

      刪除
  3. 回覆
    1. 班太,午安呀!係呀 ~ 而且蒸可以吃出原汁原味!好味又健康 ^^ 。

      刪除
  4. 蜆都係cici大愛。無論咩煮法,我都係咁鍾意

    回覆刪除
  5. 袁生都愛食蜆,好多時都會整呢,不過點整都唔夠小高個碟蜆咁吸引 >< ,等我明天去街市睇下有冇靚蜆賣呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Elaine,不...賣相也是其次,好味就得!我相信袁太廚房出品的一樣吸引!:)

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...