2014年9月21日 星期日

意式激情新演繹 ● S.Pellegrino x DUCATI 限量版礦泉水


S.Pellegrino 與 DUCATI 攜手合作的限量版礦泉水。































↑感謝PR贈送給小高試飲。



在未曾安裝過濾器水前,家裡一直飲用樽裝水,

主任愛飲用有氣礦泉水,所以S.Pellegrino有氣礦泉水列入購買清單內。


























↑以紅菜頭、提子及S.Pellegrino有氣礦泉水打成的果汁,效果不俗。



S.Pellegrino 與 DUCATI 攜手推出全新限量版礦泉水, 

已在特選零售商(包括City Super、Aeon、華潤萬家、百佳及惠康門市)發售,

備有500 毫升和1 公升兩種容量以供選擇。

 

為慶祝是次合作,將舉行特別的抽獎活動,

頭獎二人泰國DUCATI 奔馳之旅,以及其他豐富獎品,


詳情請參閱瓶身包裝及店內海報。  

































Sanpellegrino 簡介: 
成立於1899 年,總部設於意大利米蘭的Sanpellegrino  S.p.A  現為意大利領先的飲料生產商。其產品種類豐富 ,包括一系列礦泉水及果汁等飲料。

Ducati Motor Holding S.p.A. 簡介:
Ducati成立於1926年,並自1946起致力生產運動型摩托車。時至今日,Ducati的摩托車以「Desmodromic」性能引擎、創新的設計和先鋒的技術為特點。 


10 則留言:

  1. 好介紹呀 ! 但我也很少飲礦泉水呢 好分享

    回覆刪除
    回覆
    1. Katie, 不用客氣呢 ~ 其實我都少飲,但主任就好鐘意!:)

      刪除
  2. 我屋企常備呢支水 :) 用嚟溝蘋果汁或者果醋好好飲 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 班太,我o也又係,即使已安裝好過濾器,都有存貨!
      我們多數當水飲,偶爾配下果汁,的確唔錯唔錯。:)

      刪除
  3. 小高,好介紹。不過,我好少飲有氣礦泉水

    回覆刪除
  4. 我都鐘意饮有氣礦泉水, 来代替氣水。
    小高,得你好介紹,除了法國的有氣礦泉水 (Perrier), 我又有一意大利的選擇...唔知星星國有無得賣呢? 要留意留意瞭!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,有時想飲氣水都覺得可以用有氣礦泉水來代替,無咁唔健康!:)
      資料合用就好了!不過唔知你o也果邊會唔會買得好貴呢?搵到話我知!^^

      刪除
  5. 我極鍾意飲有氣礦泉水, 當飲少d汽水, 我自己試過好多隻, 有隻好好飲都係意大利出既, 不過出出下又斷左貨, 買唔返lu.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估主任都係咁諗,飲有氣礦泉水好過飲汽水,佢以前都鐘意飲可樂架,其實偶然飲o下無問題,但多飲就不健康,所以佢都少飲了!
      好可惜....斷左貨...

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...