2014年9月1日 星期一

九月天,開學大吉!


九月天,開學的日子到了!開學大吉!



























一班莘莘學子在開學前會準備新書包、新校服、新文具等......,


小高也來湊熱鬧,為迎接開學「買衫買鞋」Yeah ~





















哈哈,小高的購買力不比小高媽遜色呢!:P


瘋狂地一次過掃了四對鞋,「得4對,星期五著咩呢?」主任笑說,

對對對,一言驚醒夢中人,小高尚欠一對波鞋來上PE堂!XD


















16 則留言:

  1. 主任真係心水清,咁都發現到漏咗星期五...哈哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹豬媽媽,哈 ~ 咪係... XD 又有藉口買鞋了!yeah ~

      刪除
  2. 回覆
    1. 班太,你真好,又提左我!雖然小高唔駛返星期六日,但我絕對唔介意買多兩對靚鞋來替換!XDD

      刪除
  3. 小高好鐘意蝴蝶結款喎,新鞋都有兩對係蝴蝶結 ^^
    主任真係好體貼好錫小高呀,畀著我老公見我一次過買4對鞋返屋企,一定係發顛而唔係問我星期五著咩 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. Cathy, haha...我對蝴蝶結都有少許情義結架,加上平底鞋無咩款,所以不其然揀左兩鞋都有蝴蝶結。:D
      多謝你讚主任體貼細心,查實有時咁瘋狂法佢都會ee鵝鵝......不過今次唔同,皆因小高好耐買無鞋(指平底鞋),有兩鞋心愛的鞋著到爛都仲未捨得掉,所以佢會歡容些,哈哈 ~
      小高太懶,平時行街只愛看廚具、食材...好少睇衫睇鞋,所以遇o岩我寧願一次過試多幾款,唔駛之後去搵!:P

      刪除
  4. 小高,真係仲差對PE鞋。衫、鞋已經有,仲有課本一早已經買定,哈哈! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, keekee...係呀係呀!我鞋PE鞋真係爛到無朋友,早應該要買,所以買多對都不為過!XD

      刪除
    2. 呢排未有時間... ><
      可能又要等下次瘋狂掃貨時間先買到了!XD

      刪除
  5. 哈~女人真係鍾意買鞋~我老公好鍾意鞋~佢買好多~
    佢話睇一個男人有冇心去打扮~最重要係對鞋~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,haha...呢兩年我轉哂買廚具同食材,反而少左買衫買鞋,所以...一下唔出手,一出就停唔到手!XD
      我識得個同事都好鐘意買鞋架!尤其係波鞋,佢搞笑到要同老婆申請先有得買!哈 ~

      刪除
  6. 回覆
    1. 嘩咔咔...我本來諗住一兩對,點知試親都合心意,見咁耐無開...又試開就一次過買!keekee...不過荷包就傷d!><

      刪除
  7. 回覆
    1. heehee...你對蝴蝶結有種情意結!:)

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...