2014年7月29日 星期二

熊本熊 Kumamon 出沒注意 @WIRED CAFE


昨晚和blog友仔Jobe到希慎廣場頂層的《WIRED CAFE》晚飯,

得知碰上Kumamon期間限定,怕人多,放工便去取位。




























還以為像Hello Kitty Cafe般,由擺設至餐具都充滿熊本熊的足跡,

實情Kumamon期間限定的飲品和食品只有幾款,擺設公仔亦只得門口哪個。
































一場來到,怎樣也好試試看,點了KAGOME茄汁熊本蛋包飯。
  



















↑奄列入口嫩滑,茄汁飯也不錯。

























↑碟上印上熊本熊頭像,它就是近年日本最成功、最爆紅的吉祥物。

























↑香草蜆肉意粉帶淡淡的白酒香氣,也不錯!



自上年為新Monday拍攝萬聖節特輯後,我倆一直保持聯絡,

約出來吃晚飯,還是第一次,沒想到我倆喜歡入廚,

就連口味也極為相似,同樣熱愛「打邊邊」和「吃烤肉」。


且大家都是嚐辣之人,日後出外吃飯有更多選擇,真happy呢 ~  
































↑我與Jobe一見如故,大江南北,無所不談。

更開心的是大家有著很多相似的地方,談得很投緣。



小高喜歡Jobe為人健談、熱情開朗的性格,既熱心幫人又好客熱情,

常常在家宴客,做她的家人朋友真幸福!


早陣子,她幫小高以優惠價敗了新玩意入廚(容後分享),

最近又為小高訂新書兼索取簽名,真不知如何道謝(滾動ing...)。































非常興奮,兩位重量級人馬的新書終於到手 \^O^/,謝謝Jobe!


 






















↑如果大家熱愛煮食又是LC粉絲的話,對「鬼嫁」的名字一定不會感陌生。

她的第二本著作經已面世,小高有幸取得簽名,興奮萬分。


還有豪姐的親筆簽名,這是Jobe給我的大驚喜,so sweet ~ 



說著說著,時間過得很快,趕快吃甜品走下一場!heehee...

























↑這款香蕉朱古力班戟挺特別,口感介乎蛋糕與班戟之間,不妨一試。




heehee...之後走到時代廣場家電部看廚具。





  
















Jobe有意購買水波爐,欲看看實物,而小高?

陪她而已,之不過.......既然來到,順便看看Miele蒸爐的真身,

「唉...唔睇都無o野」,一看之下,

又加速小高購買Miele蒸爐的念頭(真係心思思想買添),大件事! ><



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
WIRED CAFE:

地址:銅鑼灣軒尼詩道500號希慎廣場14樓1403-04號舖    tel: 2331 8315
消費:每位$140


18 則留言:

  1. 嘩,好得意呀,我見 fb 有人post 出來啊,我都好想去呢 ^^
    蛋包飯份量係咪好少架?

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 你預一個人的份量,都ok!:D
      過開來就試試!

      刪除
  2. WA!好可愛呀!必要去一試!不過多唔多人的~?THX~

    回覆刪除
    回覆
    1. HiHi tintin morita, 唔算多,我5點45分去到都係等左5分鐘就入得,我初初都以為好多人添!

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈 ~ 查實我家有好多書...但一向齋擺!><

      刪除
  4. 你們2個都是喜愛煮食之人, 聚埋一齊實大把話題~~ 可以取得簽名新書很幸運呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 係呀係呀!簡直係未停過咁滯,要傾真係有排傾。
      多得友人幫手先有新筆簽名,真係好開心!^^

      刪除
  5. 依家有好多主題餐廳, 但我一間都未去過, 其實去呢啲餐廳感覺都幾好呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Sylvia, 去主題餐廳開餐真係幾好開心,影相都會影多幾張!^^

      刪除
  6. 小高,洗唔洗等好耐呀。上次去melody cafe,諗住食lunch, 點知個籌係要等到食tea時間,真係嚇怕咗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見有朋友o係FB講去melody cafe中午取票,要等到晚上7點先有得食,實在太誇張!除非我o係附近返工,先會諗諗lunch攞定票,然後放工去食!咔 ~
      呢間唔駛等好耐,都係等左五分鐘左右就入得!

      刪除
  7. 熊熊主題很可愛呀 !! 等我又去先^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果過開來銅鑼灣不妨試試,但別要抱太大期望!:P

      刪除
  8. Miele 真係買得過 :) HAHA :) 班生成日話德國出品, 必屬佳品 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 班太,今日諗住帶honey去Miele專門店睇實物,職員話要睇DG6010要去到Sogo先有得睇!><
      真係心思思想買Miele架,之不過我屋企已有三部燼,再買恐怕家變!XD

      刪除
  9. 哈哈哈~我仲以後小高你想再買水波爐tim 呀!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,水波爐都吸引,不過我對Miele的興趣大d,只可惜...太貴,我真係要諗清楚係咪用至得!:P

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...