2014年7月25日 星期五

我的入廚日記 - 瑞士汁雞翼


心血來潮想吃瑞士汁雞翼,走入廚房把醬油翻出來。



























↑自己調的瑞士汁來浸煮雞翼,既香且滑。



小高以前經常出城到鵝頸橋街市買菜,

聽說「阿蘇」專程到《鉅利醬園》購買醬油來自製瑞士汁 

一瓶看似平凡的醬油,因而聲名大噪。


醬油已買了一段時間,終於用得著,還好......未過期!:P































↑買醬油附送阿蘇食譜一張(如果無比,記得問店員)。





















↑餘下的瑞士汁還可留來製作瑞士汁炒河,當灼菜豉油也不錯呢 ~ 


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


瑞士汁雞翼


材料:(二人份量)

雞全翼(雞中翼連尖) 6隻,鉅利高級醬油 1瓶(約500ml),


清雞湯 500毫升(醬油和雞湯比例為1:1),紹興酒 2湯匙,葱 2條(切段),

薑片 4片,冰糖 300克(可按個人喜好) 





















製法:

1. 燒滾一鍋水,放入薑葱和雞翼焯一會,盛起;放進冰水中浸以備用。

2. 準備另一個鍋(我用LC鍋),將一瓶醬油倒入鍋子裡;慢慢加熱。

3. 然後注入同等份量的雞湯、紹興酒和冰糖煮溶(煮瑞士汁味道會偏甜)。

4. 煮沸後,將雞翼放入已調較的瑞士汁中,雞皮向下。

5. 待瑞士汁再次滾起後,熄火燜焗10-12分鐘。

6. 12分鐘後將雞翼翻轉另一面,繼續燜焗10-12分鐘,盛起,即成。


溫馨提示:

- 建議選用新鮮雞翼(雞中翼連尖)來製作瑞士汁雞翼,味道更佳。

- 醬油和雞湯比例為1:1;冰糖份量可按個人喜好增加或減少。

- 餘下的瑞士汁隔去油份,放入雪櫃冷藏
再次使用。 

14 則留言:

  1. 我之前整過但唔係你呢種做法,我下次跟你食譜先得!:-D

    回覆刪除
    回覆
    1. Florence, 早呀!試試睇o下鐘唔鐘意!:D

      刪除
  2. 我好鍾意食雞翼架~~~ 呢款好味好正~~ 但如果屋企冇呢隻醬油, 有冇其他推介呢?~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 如果想做到好似太x館的瑞士汁雞翼,暫時只要鉅利的醬油才做到,不過你亦可試試李x記果隻瑞士汁都ok架!仲會方便d ~

      刪除
  3. 嘩,好好味啊,我都係雞翼fans,瑞士汁雞翼在街食唔平,自家製就更好味了 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 早上好!係呀!出街吃真係唔平,在家吃仲有個好處...就係可以用手食!XXD

      刪除
  4. 回覆
    1. 鬼嫁,早呀!鉅利出品的醬油真係掂!:)
      講件事比你知,早前買左你本新書,託朋友幫我拿簽名,昨天終於到手,好開心呢 ~ 謝謝你!^^

      刪除
  5. 小高~你款雞翼色水好靚呀!~等我下次都試下鉅利先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,早晨!我都覺得色水好靚,食落仲勁似太x館出品的瑞士汁雞翼,有機會你都試試!:)

      刪除
  6. 我都好鐘意食雞翼架!不過我咁懶,買一支鉅利醬油一定嘥晒 @@~

    回覆刪除
    回覆
    1. Cathy, 其實我都好鐘意食雞翼,但呢兩年真係少食少食,唯獨今次整左瑞士汁雞翼,好味到停唔到口,其實做法唔太難架,有機會你都try try,整好的汁仲可以存放一段時間。

      刪除
  7. 小高, 雞翼我自細鍾意食, 試吓唔游水, 買唔買到鉅利先

    回覆刪除
    回覆
    1. 雞翼啖啖肉,變化多又係真係好好味!^o^

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...