2014年7月3日 星期四

我的韓式煮意 - 韓式素粉絲


接下來分享韓式素粉絲食譜,延續韓風夜 ~ 

韓國粉絲以木薯粉製成,爽口得來帶點煙韌,小高好鐘意!



























還好呢 ~ 看看包裝袋「無穿無爛」,未曾到期,

說的是一包購自韓國的韓國粉絲(都買左成年幾兩年了:P)。



第一次以韓國粉絲入饌,不論是味道或口感,我覺得......

有點像某超市出售的「上海粉絲」,也是小高喜歡的味道,

以後不用外帶,可自家享用了!YEAH ~


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


韓式素粉絲


材料:

本菇 40克,金菇 1包(去根),洋葱 1/2個(切絲),

甘筍 2/3條(切絲),韓國粉絲 200克,白芝麻 適量(己烘)


 



















調味醬料:

豉油 2湯匙,老抽 1湯匙,糖 1茶匙,味醂 1/2湯匙,麻油 少許


製法:

1. 將所以材料洗淨(粉絲除外),瀝乾水分,備用。

2. 燒滾一鍋水,放入韓國粉絲煮4-5分鐘(or按包裝上指示)。

3. 盛起,過冷河,瀝乾水份,備用。

4. 燒熱平底鑊,下適量油以小火將洋葱絲爆香,加入甘筍絲炒


5. 再加入金菇和本菇兜炒,下一半已調勻的調味料和粉絲兜炒。

6. 再下調味料炒勻,上碟,灑上白芝麻,即成。


溫馨提示:

- 韓國粉絲可於大型超市內選購。


18 則留言:

  1. 其實我都好中意食,見到都流哂口水,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. yummy yummy 不過你果邊應該好難買到材料,right?

      刪除
  2. 小高~我都鍾意韓國粉絲個口感~同中國嗰D好唔同呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,認同,口感完全不一,而且吃得多都唔怕頂住個胃!

      刪除
  3. 我去食韓國野,最鐘意食嘅前菜之一就係佢啲粉絲呀,好味呢!
    我又買番包先,仲可以整畀肚B食等佢有啲新鮮感喎 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. Cathy, 我都係咁話,d韓國粉絲真係好好味!
      遲下你又整比肚b食,唔知肚b又鐘唔鐘意食呢?到時再同我分享!^^

      刪除
  4. 我好鐘意食韓式炒粉絲架~~
    睇完你分享,,原來都唔太難...
    搵日去買齊材料試下整先~~呵呵!!
    希望我成功啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Emily, 早呀!對,其實自家炮製韓國粉絲真係無想像中咁難,材料方面也百搭,喜歡的話可加肥牛、牛肉、豬頸肉都匹配。^^
      預祝成功! YEAH ~

      刪除
  5. 好吸引呀 !!!!!!! 流晒口水啦

    回覆刪除
  6. 牛肉鍋同這個炒粉絲都好吸引~~ 這個粉絲易整, 有機會都想試吓~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 喜歡就好啦!呢個粉絲真係比想像中簡單,有空不妨試試!希望你鐘意 ~

      刪除
  7. 睇到都想食!又好似好易煮添!揾日試下煑先!
    什么是”味酉林”?請問那里可以買到!

    回覆刪除
    回覆
    1. Annie, 早呀!真係比想像中簡單,材料亦易於購買,有空也試試!:)
      味醂其實係米酒(日本人常用的調味料酒),似我們用開的紹興酒、米酒咁,o係百佳、taste、sogo都有得買。

      刪除
  8. 這隻韓國本菇,cici好鍾意食架 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 早呀!我買呢隻應該福岡出,韓國本菇係邊樹有得買?我又想試!:)

      刪除
    2. 韓國本菇好多地方都有,一田,惠康super store, 吉吉島都有

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...