2014年7月1日 星期二

我的韓式煮意 - 韓式泡菜牛肉鍋



每到炎夏,天氣又熱又濕,變得很懶不愛下廚(連街都唔願出), 

只想躲在家裏懶洋洋地看看電視、看看書,哈哈 ~


這時候,吃點辣是最開胃的做法,既喚醒味蕾,又可祛濕,一舉兩得!




















 


 
這鍋足料的韓式泡菜牛肉鍋,加入肥牛、泡菜、京葱、金菇、

本菇、芋絲等多款材料烹煮而成,香濃惹味。



有了這鍋極品一品鍋(自己認為XD),不用吃飯也可以了!heehee....

























↑是日韓風夜,除韓式泡菜牛肉鍋外,還有韓式素粉絲(食譜稍後分享)。

 
這盒CJ韓國辣椒醬購至「759阿信屋」,廿多元不太貴。






















說起759,分店遍佈全港九, 連小高這邊也有一間,奈何敵不過加租壓力,

將於七月中結業。小高不愛吃零食,故甚少光顧,之不過...

不得不讚759售賣貨品多元化,且便宜。




- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


韓式泡菜牛肉鍋



材料:

加拿大雪花肥牛 280克,韓國泡菜 160克,金菇 1小包(去根),

本菇 40克,芋絲 1盒,京葱 1棵(斜切塊),洋葱 1/2個(切絲),

乾葱 1粒(剁碎),蒜頭 2粒(剁碎),韓國辣椒醬 1湯匙,油 適量





















調味汁料:
 
韓國辣椒醬 1-2湯匙,雞湯 1杯,鹽 適量


生粉芡:

粟粉 2茶匙,水 1湯匙


製法:

1. 燒熱鍋下油,將洋葱、乾葱、蒜蓉、京葱及牛肉略爆至金黃。

2. 加入1湯匙韓國辣椒醬快手兜勻,盛起。

3. 用上原鍋下調味汁料煮滾,加入芋絲煮5分鐘。

4. 下金菇及本菇煮至軟身,加入其餘材料。

5. 最後加入生粉芡拌勻,即成。


溫馨提示:

- 辣度可按個人喜好,嘗辣者可加入辣椒同煮。

24 則留言:

  1. 回覆
    1. 芯爸,hee 個人認為唔太辛辣,所以我嫌自己落得唔夠多!:P

      刪除
  2. 我都好中意食呀,不過而家因為有小朋友係屋企,煮既野都吾會煮辣lu

    回覆刪除
    回覆
    1. 絕對明白,家有小孩,飲食方面大多以佢o也為先。

      刪除
  3. 呢個煲正呀, 晚飯煮呢個, 唔駛再煮其他野, 正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小洚,其實係,一煲搞掂哂,有肉又有菜,仲有湯飲,講起又想整!^o^

      刪除
  4. 小高,呢個韓式泡菜肥牛肉鍋好正!啱哂我口味。多謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 龔太,早呀!謝謝呀!o岩你口味就好了。 ^^

      刪除
  5. 小高, cici去759都只係買汁醬, 零食唔太好. 嗰包韓國菇, cici好鍾意食呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!759 d汁醬真係好多元化,又平,我呢邊呢間係細間,所以唔太多,相信出邊果d,仲要有兩層果d應該仲多嘢買。

      刪除
  6. 回覆
    1. 謝謝Katie, 呢鍋真係好正,講起又想整 ~

      刪除
  7. 小高, 呢排都唔見你update, 可能你太忙了. 我自己都plan緊9月之旅, 不過唔知成唔成行到, 太多未知知數了. 講開旅行, 你真係放棄唔去bkk? 我上個月去左, 都好ok, 人少天氣又好.

    回覆刪除
    回覆
    1. Ishiha, 早晨!有心有心,係呀!加上自己又懶,同埋懶開真係好上癮,有時都想積極d寫blog,但過左氣又唔想寫... :P
      嘩 ~ happy呢 ~ 預算去邊?歐遊? um...我都諗緊...呢幾年都有去bkk,好似成為習慣咁,但衷左呢排天氣一熱我d濕疹又返來,暫時(記住只係暫時)我都有戒口,海鮮、牛肉盡量唔掂,其實搽左類固酵藥膏已經好好多,但始終呢個治標唔治本的方法,我都唔希望keep住用。
      唯有乖乖戒口一排,所以我又諗去到bkk我實忍住吃辣,生蝦刺身、芒果糯米飯...... 只好唔去,或者等下年!

      刪除
  8. 小高,miss u 呀,見你咁耐冇更新,又唔好意思問,見你出現返就好了,真係好掛住你啊~

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 早呀!miss u too ~ 不好意思讓你掛心,小高實在太懶了,而且懶開真係好會上癮架!:P

      刪除
  9. 嘩~小高~你做咩呢期咁懶少咗出BLOG~唔通你又去咗玩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想呀!heehee...查實天氣一熱做咩都提不勁,但如果有得去玩一定精力充沛!哈哈 ~ XD

      刪除
  10. 一啲平時覺得要出去先食到嘅野,經小高介紹完又覺得唔算太難整喎!辣辣咁,我最愛~

    回覆刪除
    回覆
    1. Cathty, 你太客氣啦 ~ 讚到小高面紅紅了,我邊你講得咁勁呢 ~ anyway, 謝謝你!>3

      刪除
  11. 嘩,真的咁易煑嗎?
    本菇又那里買?

    回覆刪除
    回覆
    1. 相中果樽韓国泡菜已是160克嗎?成樽用晒來煮嗎?

      刪除
    2. 一仔媽,的確唔難煮架!找天試試。
      我包本菇o係sogo超市,我見Aeno都有得買。

      刪除
    3. 至於相中的韓國泡菜約550g,可分2-3次用,如果怕太多食唔哂可能買另一d牌子,我見有些牌子有細包裝出售。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...