2015年6月5日 星期五

DIY「合味道」杯麵


一連兩日的「日清親子創意滿FUN嘉年華」,於上周日完滿結束!

























活動當日於坑口東港城商場一樓展覽場舉行,場面熱鬧。
























節目內容非常豐富,包括日清歷史展覽館、有趣攤位遊戲、

創意水印站、清仔清妹合照慈善籌款、即場發售嘉年華限量版福袋,

仲有仲有......備受矚目的「我的合味道工作坊」,讓一家大細可發揮創意,

DIY屬於自己的原創杯麵,FUN享各種日清好滋味!




























在日本極受民眾及旅客歡迎的「我的合味道工作坊」移施到香港啦!

























從杯身設計,到湯底與配料都由自己話事,真正屬於自己的合味道杯麵!



























感謝公關的好介紹讓小高得知這個活動,當中「我的合味道工作坊」,

可以在杯身上畫上自己喜歡的圖案,加入喜歡的配料成為獨一無二的杯麵!































↑畫功欠奉的小高....拿起筆都無從入手!XD


同行有好姊妹Jobe,YEAH ~ 再一次出席活動,特別興奮呢 ~
































不止,這次活動我倆更創下創舉,首次攜眷席......wakaka......
























設計杯麵過種程由一隻 "白雪雪" 的杯麵開始.......

不、不、不......應該由買門票開始($20張),哈哈 ~ 
































在杯身可隨意繪畫自己喜歡的圖案,並填上製作日期,

揀選自己喜歡的湯底與配料,封口及包裝,然後再為杯麵充氣,

繫上繩子就大功告成啦!^o^














































毫無繪畫天份的小高逼不得已要 "請窗"......

皆因主任繪畫繪圖天份比我高......(係高好多...XD) ,令杯子生色不少。
























主任的作品有日清仔架!卡娃兒呢 ~ 























看看大家的作品好Colourful,Jobe兩夫婦更厲害,

把左脾Q版俏像維肖維妙地繪畫出來,更卡娃兒呢 ~ 




















完成杯身設計,可按個人口味選擇喜歡的味道和配料。


幾年前在大板「日清杯麵博物館」也DIY杯麵帶回來留念,

至今還在家中擺放,相信這兩杯DIY杯麵也是收藏多,嘻





















來到活動尾聲來張大合照,這天真的很高興呢 ~






















感謝PR送我們一大袋的紀念品,大豐收!



















說實話,愈來愈追求健康的小高已減少吃杯麵、公仔麵......

但如果要揀的話...我的選擇也一定是合味道、出前一丁...別無他選!XD



18 則留言:

  1. 活動好特別啊, 你地畫D公仔都好可愛呢, 自製個杯真係收藏啊! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Kwan, 多謝讚賞呀!幾年前果兩杯合味道我都仲keep到依家,唔捨得食又唔捨得唔要!^^

      刪除
  2. 好得意既EVENT!! 我以為日本先有得自製杯麵呢!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢 ~ 日清呢個活動每年都會o係香港舉辦一次,下年有機會又去感受一下!^^

      刪除
  3. 我都想入去,但見到人龍就怕怕。

    回覆刪除
  4. 小高,這個活動都很想去,但奈何已經一早安排咗節目。主任的畫功真係好掂,日清仔維肖維妙

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝讚賞呀!下年再有機會再去啦 ~

      刪除
  5. 我覺得好有趣呢! 主任畫得好好呢!!!

    小高你........ 都係放低支筆揸返鑊剷好過啦~~ HAHA!

    回覆刪除
  6. 哇....好多紀念品啊,真係SO HAPPY ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. heehee 係呀係呀!我吔分哂比同事,仲開心 ~

      刪除
  7. 哈~小高~你入到黎將軍澳~!!!!呢個活動真係超多人呀!~有時我經過見到條人龍~都覺得好誇張呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻!係呀 ~ 久不久去遠啲!如果唔係就離離去去都係銅鑼灣、太古城....:P
      係...呢個活動真係吸引唔少人參加!

      刪除
  8. 又有得玩又有紀念品, 好開心~~ 你們的作品都畫得好靚~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Helen讚賞呀!當日真係好happy呢 ~

      刪除
  9. 畫得好靚呀
    合味道杯麵好味呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈 ~ 謝謝Kathy, 係呀!我都覺得合味道好味!^^

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...