2015年6月3日 星期三

小高煲靚湯 - 南瓜心內美牛蒡湯


喝過這碗自家靚湯,不止外在美,還有內在美!嘻嘻!































有一種食材叫「心內美」,小高就想......吃了是否令心變得更美?:P

原來清甜無比心內美,即是紫蘿蔔,配搭南瓜、紅蘿蔔入湯令湯更清甜美味。
























↑紫蘿蔔外型圓圓的表皮帶青綠,切開內裡是紫紅色,因而得名。



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


南瓜心內美牛蒡湯


材料:

南瓜 1/4個,心內美(紫蘿蔔) 1條,紅蘿蔔及牛蒡 --- 各2條,

豬展 / 瘦肉 300克,蜜棗 2粒,薑片 1片,清水 10-12碗


























製法:

1. 豬展汆水,洗淨。南瓜、心內美、紅蘿蔔去皮,切塊。

2. 牛蒡切片,浸水;將所有材料洗淨,備用。

3. 燒滾10-12杯清水,加入所有材料,以大火煲滾約20分鐘。

4. 轉小火煲2小時,下適量鹽調味,即成。


溫馨提示:

- 心內美又名紫蘿蔔,帶有花青素,是一種水溶性色素。

- 其味道清甜,含熱量較少,纖維素較多,吃後容易產生飽足感。

18 則留言:

  1. 原來心內美即是紫肉蘿蔔, 很特別的名字~ 而且原來可以用來煲靚湯~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 初初聽都覺得好有趣,這個名字真係夠特別!:)

      刪除
  2. 碗湯一定好甜好正,我又要飲……^O^
    心內美我無買過,但佢d紫色好吸引哦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謙盈媽咪, 呢碗湯真係甜到不得了,好好飲,你也來飲呀!^^
      我o係吉x島見到架,有機會買來試試 ~

      刪除
  3. 心內美...好幸福嘅感覺呀
    隻紫色仲要好吸引,見到都覺得好開心

    回覆刪除
    回覆
    1. Kathy, 我也有這種感覺,呢個名我覺得好好聽,喝吧!暖入心 ~

      刪除
  4. 原來心內美是紫蘿蔔,又多學點小知識^^ 看來很清甜呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔煲過都唔識,煲出來的湯很清甜、很好喝呢!:)

      刪除
  5. 紫蘿蔔~~我未試過用黎煲湯呢小高~有機會一定要試下呀~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,我o係吉x島買架,有機會try try ~ ^^

      刪除
  6. 我都見過心內美 , 不過未試過用來煲湯 , 想問問小高味道是如何的呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 心內美的味道都有似紅蘿蔔架!所以用來煲湯,好清甜!^^

      刪除
  7. 心內美,好靚的名字。飲完容易有飽肚感,cici 可以只飲湯+湯料成為一餐,但可以先請我飲一碗,可以嗎?

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...