2015年6月24日 星期三

小小分享 の 麵包‧湯種做法



在製作麵包時常會聽到三種不同的製麵包方法,直接、湯種及中種。

想焗出軟綿綿、好吃的麵包,小高喜歡加入湯種在粉糰中(亦貪其方便易做)。

























聞說湯種麵包是由日本人發明,用上湯種法做出來的麵包,

組織柔軟、水份高、富彈性,且耐放,非常好吃!



湯種(Utane dough)需預先製作一個麵糊,一般是高筋麵粉拌入水後加熱,

由於用熱水,尤如熱湯一樣,所以被稱為「湯種」,用於搓包期間加落麵糰中,

有助提升麵糰的濕潤度,即使放上兩三天亦不會變乾,能保持鬆軟的口感。 



製作湯種高筋麵粉和水的比例為1:5,即用上1份的高筋麵粉,

便加入5份的水煮成的麵糊,放涼後置室溫幾小時或冷藏24小時後,便可使用。



若要更專業並準確地做出湯種法(一般是65c便離火),可借用溫度計,

不過以我這個懶人來說,不用溫度計也不成問題(影響不大)。



湯種一般可保存3-4天,只要湯種沒有變壞(呈灰色),便可繼續使用。




~ 湯種做法 ~


材料:(比例為1:5)

高筋麵粉 50克

清水 250克


做法:

1.  高筋麵粉與清水放入小鍋中混合(拌勻至無粒),以小火慢慢加熱。

2.  不時攪拌,以防焦底,慢慢煮成麵糊狀(此時會看見麵粉和水變得濃稠)。

3. 將煮好的湯種放入小碗中,待涼後,蓋上一層保鮮紙(需緊貼麵糊表面)。

4. 保鮮紙緊貼麵糊有助防止水份流失,保持濕潤度。

5. 湯種放涼後可立即使用,餘下的可存放於雪櫃約3-4天。












10 則留言:

  1. 小高,我比你更懶~~我會用滾水同粉攪拌均勻就算,然後放涼即用XD

    回覆刪除
  2. 哈哈....小高好有心機啊,雖然我睇完都一舊雲 ^^ 哈哈....
    小高,就快書展,你今年會去嗎 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. keke....Sammi, 第時當你有機會整包包就會明多d!:)
      我都諗緊....其實未到書展我每月都係咁買書,再去...我知道我、我、我實會買架...但家裡無位擺了! ><

      刪除
  3. 湯種做出黎的包包水份重~!好軟熟呢~
    我之前除湯種外都有試老種~效果都好好~小高可以一試呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢 ~ 放多幾日都無問題,始終兩口子,一磅包就係食幾日,但我多數帶埋返公司同同事分享,咁就消得快啲!有機會又試試老種先!^^

      刪除
  4. 小高,麵包對我來說,仲係原地踏步,皆因懶。一聽到咩種、咩種就覺得好難咁。不過,聽完你解釋湯種又好似幾容易咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻, 無整開包可能難明啲,但當你整就會好方便!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...