2014年2月14日 星期五

中西合璧情人節


今年的情人節 "巧" 特別呀!:D

十九年一遇的中西合璧情人節 sweet sweet

祝各位情人節快樂,甜甜蜜蜜度佳節



 











謝謝外子送上貼心又稱心的情人節大禮給我!巧時框 ~



2月14日既是拍拖念日,也是求婚紀念日,

故這天對我倆來說變得意義重大。



惜抱恙在身,未能好好慶祝,但不緊要的......

我倆深信只要 "愛對了人  每天都是情人節"。

HAPPY 2.14 ~ ~ ~ 

22 則留言:

  1. 希望你快點康復~~ 很有心思的情人節禮物~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 早呀!多謝關心,喉嚨終於無咁痛...但換來咳、鼻水和痰...希望快d好番哂啦!
      YEAH ~ 我欠主任的情人節禮物呀!要快d好趕出去買 ~

      刪除
  2. 祝小高健健康康,快快好番

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘉路,謝謝你為小高送上祝福!大家都要小心身子,保重!:D

      刪除
  3. 祝小高健健康康,快快好番

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘉路,明天天氣又急跌,你們一家都要小心保暖!

      刪除
  4. 冇錯,平時小高同主任咁sweet,日日都係情人節啦!
    主任依份情人節禮物真係窩心呀,希望小高早日康復 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Cathy, ha...謝謝你!YEAH ~ 天天都是情人節!:D
      好喜歡這份情人節大禮,但尚欠他的...所以我要快快好番出城買!大家都要小心身子喔 ~

      刪除
  5. 同自己心愛既人一齊,日日都係情人節! happy v day, 小高

    回覆刪除
    回覆
    1. Mrs Wu, 對對對,所以無花、無禮物、無美食都一樣開心 ~ 只要同喜歡的人在一起便足夠 ~ 謝謝喔 ~

      刪除
  6. 嘩, 呢度可以做到幾年情人節禮物

    回覆刪除
    回覆
    1. keekee...加埋拍拖紀念 + 求婚紀念日...XD

      刪除
  7. 收到咁sweet O既禮物, 相信小高一定會快快"藥"到病除O既~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 ~ YES YES 我要快些好,然後蜜蜜煮!^^

      刪除
  8. 主任真係識選日子嚟求婚,好浪漫呀! 祝你同主任日日都係情人節,永遠甜甜蜜蜜! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. haha...仲唔駛分開幾日來慶祝添!一餐搞掂哂!XXD
      多謝CiCi的祝福,祝你早日找到真命天子!^^

      刪除
  9. 小高,你講得真好!我同我家老板都深信只要找到真爱的另一半, 每天都是情人節! Belated Happy Valentine's Day!

    回覆刪除
    回覆
    1. Side B, 不遲呀!多謝你 kisssssssssssss
      可能感情耐左,已經昇華...就算無慶祝、無禮物,有他都一樣開心!^^

      刪除
  10. 主任真有你心﹗天天都是情人節喔~

    回覆刪除
    回覆
    1. 水太太,唔好讚壞佢喔 ~ 不過佢又抵讚既 keekee...謝謝你!^o^

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...