2014年2月20日 星期四

兩天奇妙之旅


2013年11月30日(六) + 01月19日(日) ~ 
   
早陣子,香港迪士尼樂園推出特別優惠,

以優惠價五百元購買門票,並於指定日子內進入樂園兩次,

換句話說,一日門票的價錢可玩足兩日,好抵呀!
















 



小高是迪迪尼粉絲,擁有annual pass的時候,

一個月至少進入樂園一次,

最後因續證會費愈來愈高昂(兩個人加起真係好金),

加上當時樂園仍在擴建,留待更多設施落成後再作考慮。


























甫進樂園,第一時間是醫肚......晚飯也在迪迪尼。





















飯後,我和主任目標一致,由「灰熊山谷」再到「迷離莊園」...... 






















初次登上灰熊山的極速礦車,穿梭整個灰熊山谷。















 


↑第一次玩心情既興奮又緊張呀! 意猶未盡,再玩一次 heehee...



身後的迷離大宅便是「迷離莊園」其中一項設施。

 








哎呀!小高"小鬼"被通輯......

















放我出去呀......!


















大家認識Duffy嗎?他是米奇最喜歡的玩偶。



















小高跟duffy在東京迪士尼海洋裡邂逅,一見傾心。




















最愛觀看的「米奇金獎音樂劇」。



















轉攻反斗奇兵大本營 go go go......


































聖誕版的米奇米妮終於換上新衣,好可愛呢 ~ 




















離開樂園前,到了「大街小鎮」的動畫藝術教室學繪畫"阿拔"。


















↑大家覺得小高畫得如何?值多少分?



自知畫天份的我,想當年學繪出米奇,笑料百出,

像真度只有50%......如今,好像有進步。








32 則留言:

  1. 呢個優惠真係超抵, 但又怕好多人, 所以幾經掙扎, 我地決定買左AP

    回覆刪除
    回覆
    1. Sylvia, 對對對,仲趕得切同穿著X'mas服飾的迪士尼朋友影相,真好呢 ~
      一日星期六去,無咁多人,所以有心機排隊影相,另一日就揀左星期日,明顯較周六多人。
      如果閒日請到假,join annual pass真係抵好多,而且家下優惠比較多,以前join最貴個plan反而無購物優惠,餐廳都係得兩間有折!:(

      刪除
  2. 其實優惠都已經係$500入兩次, 買銀咭咪仲抵,
    而且當中設定幾個星期六日開放比銀咭入場!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依 。。。銀咭抵?幾多錢包咩?邊度睇到優惠? :-D

      刪除
    2. 銀咭只係$850, 入一次都$450啦, 兩次都已經$900, 所以銀咭價錢幾吸引!!
      但銀咭只限星期一至五入場, 另有7個特定星期六/日都可入場!!
      當然聖誕前後, CNY後都唔入得啦!!
      入到HKDL地網址, CLICK 查閱相關年曆, 就知道邊D特定日子可以入場,
      所以銀咭算係抵玩, 另外購物只得9折
      http://park.hongkongdisneyland.com/hkdl/zh_HK/ticketsAndReservations/overview?name=MagicAccessPage

      刪除
    3. 芯爸,謝謝你!家下的AP真係抵玩好多,因為平日難請假,所以之前果幾年一直join $1800個plan(即最貴),當年的優惠真係好少,餐廳都係得兩間有折,買嘢又無折...令我們都心灰灰唔join住。
      依家join最貴果個已經加到$25xx...兩個加起好容,但看來優惠的確多了。
      今次門票平左,但一日的食和泊車就唔多用左七百多,未計消費...所以下次再去都會諗諗join返annual pass。

      刪除
    4. Florence, 喜歡到迪迪尼遊玩嗎?如果閒日請到假join銀咭的確划算!^^

      刪除
    5. 其實銀咭仲有7個星期六日比你入場,只係入星期六或日都抵啦

      刪除
  3. 小高,真慚愧, 女兒家在東涌,我在港時日日搭地鐵經過欣澳站,但一次都未去過香港既迪迪尼!睇見你D相,又好似好吸引咁噃!

    回覆刪除
    回覆
    1. Side B, 你們回來行程一定緊密,又的確難抽時間,不過擴建後的迪士尼真係多嘢玩左,有機會一家大細入樂園玩下!:D

      刪除
  4. 我張紅咭4月到期喇! 等佢再加建多D先再去囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黎緊9月會有NIGHT PARADE喎!!

      刪除
    2. 卡旻e, 有冇計過今年去左迪士尼幾多次呀?^^

      刪除
    3. 芯爸,話時話,家下續証有冇優惠?
      我記得之前我join最貴果個plan到續期前會收到通知,可以平少少續証(好似平一二百)。

      刪除
    4. 而家續證送多三個月有效期
      計起條數,比以前慳多少少
      其實買金咭,free Paking ,入多幾次都回本

      刪除
  5. 我去親迪迪尼都玩4,5次極速礦車, 哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 小洚,原來你都like極速礦車!好好玩,我們每次都等車頭位置...好正 ~

      刪除
    2. 可以試下玩車尾,一樣刺激

      刪除
  6. 回覆
    1. 嘉路,對!呢個優惠好抵...唔知幾時再有呢?

      刪除
  7. 我以前又係用年票一個月去2次, 後尾加咗價, 就無再去, 今次「食買玩」優惠我都買咗, 差點魂斷灰熊山 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi 拉姑,我們都係,AP最貴果個plan未加到 $24xx時,果幾年都有keep住續証,遇上樂園有主題時真係一個月去足兩三次!XXD (好迷果種)
      嘩!好堅....實玩左好多次!happy ~

      刪除
  8. 小高, 你真係Disney super fans. 我兒時係minnie fans. 而家係Woody ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. YES YES, CiCi 唔止我,我細佬仲迷呀!當年家姐陪細佬...so 貴一貴都超去!XD
      不過...我本身都鐘意既!見到一班迪士尼的朋友真係好開心架!^^

      刪除
  9. disneyland真係好好玩,不過真係愈黎愈貴呢,貴得太可怕了... 都係等佢再多d野玩先再去

    回覆刪除
    回覆
    1. 水太太,嗚嗚 ~ 係...我都好鐘意迪迪尼,之不過...門票實在太貴...
      好似今次咁,雖然門票係平左,但係一日兩餐再加泊車駛左差不多七百多,未計其他消費...
      還好的是未有小朋友,如果帶埋小朋友開支又再大d。

      刪除
  10. 回覆
    1. 對對對,真係好抵玩,但呢個咁筍優惠唔知幾時再有?

      刪除
  11. 好抵喎!我都好耐冇去迪迪尼,原來有咁多野玩啦!等肚B大啲買annual pass去玩先得!
    小高畫得好靚呀!Btw主任……真靚仔 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 肚b媽媽,午安。家下的迪迪尼真係多嘢玩左,地方大左,也好行d。不過門票就貴左...唔知幾時再有咁筍的優惠。
      如果帶小朋友我都覺買annual pass最抵玩,大時大節入樂園慶祝,既唔駛諗去邊好,感覺又會特別d。
      e, 好眼力喎!比你見到佢盧山真面目 XXD。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...