2014年2月25日 星期二

我的入廚日記 - 老少平安(II)


















「老少平安」一道傳統的家常菜,不止適合小孩和老人家食用,

我家大人也最為合適,皆因他最怕魚骨!haha......



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


老少平安


材料:(二人份量)

軟豆腐(or 布豆腐) 1件,鯪魚肉 3両(約113克),

葱粒 2湯匙,生抽 1/2湯匙,麻油 少許


















調味料:

A) 鹽 1/4茶匙,粟粉 1/2茶匙,胡椒粉及麻油 --- 各少許

B) 鹽 1/2茶匙,蛋白 1個,粟粉及油 --- 各1/2湯匙


做法:

1. 將鯪魚肉加入調味料[A],順一個方向拌勻。

2. 豆腐用匙壓爛加入調味料[B]拌勻。

3. 再加入鯪魚肉和1湯匙葱粒攪拌,放碟內鋪平。

4. 隔水蒸約7分鐘,灑上餘下的葱粒再蒸1分鐘。

5. 取出,淋上生抽及麻油(熟油也可),即成。


16 則留言:

  1. 中學家政堂有學過
    但我自己從來冇整過
    總覺得鯪魚肉唔係咁衛生

    回覆刪除
    回覆
    1. Mrs Lueng, 早呀!
      如果唔放心可能要條鯪魚返來拆骨了!

      刪除
  2. 第一次來小高廚房留言,感覺很久沒見了😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 小m, 早呀!好耐無見你o係blog壇出現啦 ~ 近來好嗎?
      係咪寫返blog?^^

      刪除
  3. 原來”老少平安”係咁,等我都叫工人姐姐煑下先,謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔媽,不用謝呢 ~ 老一輩喜歡將魚肉豆腐叫做老少平安,無骨,大小朋友都o岩食。

      刪除
  4. 我都鍾意呢佪餸,又健康又好味﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. YES YES 最o岩放工返屋企煮飯,快靚正 ~

      刪除
  5. 原來老少平安係咁樣,魚腐>>應該好味喎!
    我奶奶通常加蓮藕煎魚片,如果咁整又健康又好味呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Cathy, yes yes 就係咁,我都覺蒸較健康,而且蒸起來夠滑,好好味!:D

      刪除
  6. 嘩,真係要搵次試下煮先,食材易搵又好似幾簡單咁....嘻.....多謝小高分享

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚媽Sammi, 對,食材易搵自然想煮,你鐘意就好啦,不用謝!^^

      刪除
  7. 鯪魚肉。。。要出城去牛車水(China Town) 先有得買。。。可用免治豬肉代替嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. Side B, 咁遠...咁改免治豬肉,都OK!不過可能蒸多兩分鐘比較好。^^

      刪除
  8. 小高,一家大少嘅餸菜,仲要係cici會因為這個餸而去食飯嘅。呵呵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個我真係好like,最o岩怕有魚骨的朋友...包括我honey!哈哈 ~

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...