2014年2月18日 星期二

我的入廚日記 - 粟米排骨粥


病足一星期,不是吃白粥就是吃藥丸和咳水,

趁精神好一點,煮一鍋熱騰騰的粟米排骨粥來暖胃




 


 












- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


粟米排骨粥


材料:(二人份量)

排骨 320克,粟米粒 150克,白米 1杯,水 2500毫升

















醃料:


生抽 1湯匙,糖 1/2茶匙,胡椒粉 少許,

粟粉 1茶匙,麻油 適量(後下)


製法:

1. 將排骨洗淨,抹乾水份,加入醃料醃約30分鐘。

2. 燒滾2500毫升清水,加入白米以大火煮約10分鐘。

3. 然後轉小火煮30分鐘,並不時攪拌。

4. 待粥煮至綿滑後,加入排骨煮15-20分鐘。

5. 最後放入粟米粒煮5分鐘,下適量鹽調味,即成。


溫馨提示:

- 小高媽教落煲粥時放下一隻湯匙在粥底,防黏底。

- 攪拌粥時,應順著一個方向轉。

29 則留言:

  1. 下次試下用LC 煲粥啦....唔駛落隻匙羹都唔會痴底O架.....

    回覆刪除
    回覆
    1. RonRon, 午安呀!吃飯未?
      其實今次我都心思思想用LC煲來熬粥,既唔黏底又可以縮減煮粥時間。
      但諗諗下飯後我又唔知有冇精神洗碗...萬一累我迫不得已叫主任幫手洗,佢樂意的...但我總覺得佢洗得唔乾淨(奸計),索性我一手包辦,所以唔敢用靚鍋住XD。

      刪除
    2. 不過用LC.. 真係又快又方便啵.

      刪除
    3. 下次叫主任幫手洗啦.....白裡O既LC 好易清潔O架咋.....

      滾起之後, 轉用最小O既一點火, total 煲O左30分鐘, 已經有好綿O既粥O架喇.....

      刪除
    4. 哈哈 ~ 主任願意做...之不過...我可能都會多清一次,所以都係自己洗算!XD
      good ~ 好!咁下次用LC煲粥好了!快靚正 ~ Thanks RonRon!:D

      刪除
  2. 小高, 午安.
    近期D病菌太惡毒啦. 食得清淡D, 休息多D, 快D好. 等你好番, 一齊食辣嘢呀

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 今日真係凍左好多好多......小心保暖!
      所以唔好病,一凍親就煩......
      謝謝你!我要快些好,一起吃嚐辣!^^

      刪除
    2. 小高,多謝關心! 琴日氣溫急降,氣管都有啲促,臨瞓都要食粒氣管藥打低。今日做足保暖措施。你要加油呀!

      刪除
    3. 打定低安心d,也好瞓d!take care ~

      刪除
  3. 小心身體呀~依家一冷一熱真係好易病架!!!
    排骨粥好吸引呀!!!我完全唔識煮粥, 我諗我要比心機學下先得~

    回覆刪除
    回覆
    1. Sylvia, 謝謝關心!係...仲要一病,病好耐,所以要小心保暖!
      慢慢來,你實得!:D

      刪除
  4. 回覆
    1. 唉...睇左第三次醫生la...仲未好得哂!:(
      又凍返,小心保暖!

      刪除
  5. 簡單但可以令人提起精神的食物~~ 係咪好番哂啦?~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 對對對,餐餐白粥真係唔多掂!XD
      有心,還未好得哂,仲有咳........

      刪除
  6. 小高,近排香港天氣忽冷忽熱,你同主任都要小心保重!祝早日好番! 身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗚嗚 ~ Side B, 小高仍未好得哂,仲有咳,不過咳係最難搞...看來都要點時間。謝謝關心,我唔敢掉以輕心,小心為上!你都take care ~

      刪除
    2. 小高,我倆同病相連,我都係傷風咳。 昨天才放了一天病假。
      大家保重!

      刪除
    3. 哎呀呀...一傷風咳就煩...你真係要好好休息!如果唔舒服請多一兩天休息,保重!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...