2014年11月17日 星期一

我的韓式煮意 - 韓式醬藕片炒豬頸肉


蓮藕不一定要炆或煲湯才好吃,切成薄片,

配以豬頸肉及韓式醃肉汁同炒,為蓮藕帶來新食法。






















蓮藕不應切得太厚身,炒起來較難熟透。

切薄一點?「當然是可以!」這樣便要看你的「刀功」!hee hee......

























- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


韓式醬藕片炒豬頸肉


材料:(二人份量)

新鮮豬頸肉 1塊,蓮藕 1節,蒜頭 2粒(拍扁;切片),薑片 3片,

青葱 2條(切段),雞湯 / 清水 2-3湯匙






















醃料:

原味韓式醃肉汁 2湯匙,老抽及味醂 --- 各1茶匙


調味料:

原味韓式醃肉汁 1湯匙,老抽 1/2湯匙


製法:

1. 豬頸肉去掉肥肉(膏)部分,洗淨,抹乾水分,斜切片。

2. 豬頸肉伴入醃料醃約30分鐘;蓮藕去皮,洗淨,切片。

3. 燒熱鑊,下2湯匙油把豬頸肉炒至半熟,盛起。

4. 下1湯匙油爆香蒜片及薑片,加入蓮藕片兜炒,中途可加雞湯 / 清水拌炒。

5. 豬頸肉回鑊兜勻,加蓋焗煮片刻,下調味料炒勻。

6. 最後加入葱段拌勻,即可享用。


溫馨提示:

- 原味韓式醃肉汁可於各大超市內選購。

- 新鮮豬頸肉來貨不多,不妨早點出門上街市購買,或到相熟肉檔預訂。

- 蓮藕屬於根莖類蔬菜,含豐富的澱粉質、纖維、蛋白質及維生素B1等營養。


10 則留言:

  1. 我都鍾意食蓮藕 :) 爽口嘅蓮藕好好味 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 班太,早呀!蓮藕真好爽真係好好食架!我都鐘意呀!:)

      刪除
  2. 涼粉子都鍾意食蓮藕, 炒的炆的煲湯都一樣咁好味呀~~~ 仲有好益呢~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 認同認同!好味又有益!好鐘意呢 ~

      刪除
  3. 唔好意思。。其實味醂是甚麼餸菜才要它去醃?

    回覆刪除
    回覆
    1. Side B, 其實味醂似我們煮中菜的紹興酒,所以我多數煮日式、特色菜時就用味醂,等佢有d酒香,但又唔會似紹興酒咁較濃味,蓋過食材的味道。:)

      刪除
  4. 蓮藕我麻麻哋~不過我老公鍾意~我就鍾意豬頸肉多d呢~!

    回覆刪除
  5. cici 鍾意食炒蓮藕菜式多過煲湯的,炒嘅可以食到蓮藕的爽脆

    回覆刪除
    回覆
    1. 認同,如果煲湯點好食都會變得腍些,炒就可keep到爽脆。
      但兩者我都好like,講起都想煲蓮藕湯來飲!:)

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...