2014年8月27日 星期三

我的入廚新拍檔"Miele獨立式蒸爐"




















YO ~ 新廚具安全到埗,實在太太太興奮了!



多謝主任送我一台夢寐以求的Miele蒸爐,其實......

最初只是想想而已,沒想到......小高真的可擁有!多謝老公 ~































↑紅色的Miele專車十分搶眼,未見其身已興奮!



Miele DG6010 24公升獨立式蒸爐全德國制造,以100%純蒸氣烹調,

可保留食物的原汁原味、維他命及營養價值,既健康同時又能節省時間。


於我而言,日後還可用它來燉湯、慢煮菜式、翻熱食物、

消毒器具、發酵麵包等......不止蒸爐咁簡單!


























今晚小高已按捺不住,即晚為新廚具剪綵開光

(平時應該會擺下先,無一頭半載都仲未開封 :P)。


買了西蘭花和露筍,再來一碟老少平安,十分鐘內完成,非常方便!

























初用Miele蒸爐未能準確掌握溫度和時間,這次為求方便,

以同等的時間來蒸煮食物,結果露筍蒸過時,太腍身,有待改善。

























初步用後感是Miele蒸爐簡單易用、方便快捷、

既可煮出健康菜式又能保留食物鮮味!(連主任都大讚 very good ~)

雖然蒸爐售價非常昂貴,但我倆深信是物有所值!健康生活由此起...... 



提外話,凡於31/8前訂購Miele DG6010座枱式蒸爐,

即獲贈LC別注版粉紅色燉盅四個及食譜一本(送完即止)。

16 則留言:

  1. 我好想買好想買好想買, 但屋企無位放, 如果買就應該唔要部微波爐!!!我想靜雞雞問一句, 大約幾錢架?

    回覆刪除
    回覆
    1. Sylvia, 呢部蒸爐真係好方便易用,收貨後,幾乎日日用!^^
      不過價錢就...比較昂貴(要有定心理準備),呢部機係公價$12980,少有地方打折,如果有sogo card可以平到5%。

      刪除
  2. 哈哈哈~小高~你介唔介意影你家個廚房張相俾我睇~!好想知有幾多玩具~!

    回覆刪除
    回覆
    1. wakaka... 呢兩年無咩買衫買鞋同買袋,只係密密買廚具同碗碗碟碟,真係愈買愈多!XD 淨係爐都四部啦!我都覺得自己好誇...

      刪除
  3. WOW~~~又有新玩意啦!!SO HAPPY!!!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. keekee...係呀係呀!又有新玩意啦!依家日日用 ~ ^^

      刪除
  4. 終於買咗喇 :) 下次連飯一齊蒸, 一爐過, 快靚正 :)
    班生話, 德國出品, 必屬佳品 :) 其實BOSCH都出咗部蒸爐, 都唔差 ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 班太,說時遲那時快,我都估唔到自己咁快就買!
      之前同honey提到,佢話咩家廚具咁厲害,買得咁貴...
      點知叫佢陪我去專門店睇睇,聽店員介紹後...諗住即刻買...真係比佢嚇親!
      不過,我知到佢知我喜歡,想送比我做生日禮物!:D

      刪除
  5. 回覆
    1. Katie, 小高真係好興奮!好開心,呢幾日密密用 ~

      刪除
  6. 小高, 我睇到依句"平時應該會擺下先,無一頭半載都仲未開封 "忍唔住笑咗出嚟. 可想而知, 你真係好LIKE Miele

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 你知啦 ~ 我買埋買埋都真係"擺",要放一排先會用!
      但今次唔同啦,收貨前一日打來話明天送貨,當晚已諗定明天煮什麼...好誇呢 ~
      我真係好好好好好鐘意這份新玩具!簡直愛不釋手,昨天用它燉湯,三小時完全不用加水,實在太好用了!^^

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...