2014年8月5日 星期二

一逛再逛 ● 書展2014



書展已過,收穫如何?書展已成為小高每年的例行公事,

一次不夠,更會一逛再逛,往往一買就是三四大袋書。


出發前也提醒自己家裡的書還未看畢,適可而止,

結果收穫甚豐,即使「攰到無朋友」都要繼續買,哈哈 ~
  




















第一天,我倆一起出發,進場後分道揚各自尋找心頭好。

第二天,趁書展最後一天獨自出發,享受一個人的自由自在 (可以慢慢睇:P),

由早上十點多逛到下午三點多,看得不亦樂乎。



今年Page One有許多書實在很划算、極抵買,部份書籍更低至一折,

因此主任大豐收(平時三、四百蚊一本,家下有d賣幾十蚊本,超抵呀)。




















外國書籍一向甚少打折,只得六折,小高也覺得非常划算!




























以下的禮品通通都是買書送的......























咔咔,未到書展友人已幫小高訂購著名bloggers的新書了。


















18 則留言:

  1. 嘩,好強勁呀,我年年都想去,但年年見咁多人就怕怕了....><""嗚....

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 早上好!哈哈 ~ 我真係有鋪買書癮!XD
      對你來說去到會展真係幾遠下,而且人真係多,星期五晚約六點入去還好,差不多八點就愈來愈多人。

      刪除
  2. 嘩,見到都好重呢!我記得你年年都去書展,真係好專一呀,嘻嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. Mrs Wu, 好記性,每年去書展買書同儲書已變成小高的嗜好!XD
      第一天有主任幫手拎,感覺還好,第二天自己一個去,d書真係好重好重,皆因主任一本外國書等於3、4本書的重量,加埋自己的戰利品,真係攰到無朋友。

      刪除
  3. 回覆
    1. Florence, 本來諗住入去湊熱鬧,結果又係買到大包小包,好重,真係好重...

      刪除
  4. 收獲超多呀, 又可以省下一大筆買書錢~~ 買了好多喜愛書藉, 可以慢慢睇~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, haha 唔買唔買...轉頭又買左咁多書,我真係有鋪儲書癮!:P

      刪除
  5. 大豐收呀!重有咁多贈品送!正呀!書

    回覆刪除
    回覆
    1. Sarah, 午安呀!YEAH ~ 今芸真係大豐收,但果刻真係好辛苦....因為仲要有咁多贈品,好重呢!

      刪除
  6. 真係好多書喎, 可以慢慢睇 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. haha...希望買左會睇啦!其實小高有鋪儲書癮 ~ ~ ~

      刪除
  7. 小高,去兩次都係我一個,所以買得唔多。因為啲贈品都好重呀
    P.S. 我哋miss咗可以見面的機會呀,鳴鳴

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 年年去...我都買到好似唔駛錢咁...買果時好興奮,但走果時就辛苦,想打的又唔係咁容易,每次走得都好狼狽!=.=" 尤其呢兩年有贈品,下下玻璃樽真係好重!
      係呢 ~ 果日只顧看書,無諗過你會再去,唔係...我們便遇上了!唔怕啦 ~ 好快又見!:D

      刪除
  8. 小高~買咗好多書喎!~我今年冇去呀~之前喺台灣買咗唔少都未睇哂呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,其實......3月果次我去台灣都買左好多台灣書,我都....未睇!><
      依家買埋買埋真係成屋都係書.......

      刪除
  9. 書展都有好多野送喎,我已經幾年無去書展了,太多人,或者過幾年先會再入去LU

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢兩年去書展特別多o野送,所以加埋書真係好重,每次走都搞到好狼狽!=.="
      不過買到書又好開心呢 ~

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...