2014年8月25日 星期一

周日大放縱 ~ 媽媽篇 ~


小高媽好厲害,只花三小時掃了九袋戰利品,滿載而歸 \^o^/  ~ 


與主任會合時,連忙問著:「有幾多袋係你架?」

哈哈!小高回應:「無一袋o係我,全部都係小高媽o既...XD
































每次陪媽媽逛街都有類似的情況,皆因小高媽難得放假

因此遇上心宜的東西、合適的衣飾都會多買些, 

往往買得比小高更瘋狂(我的戰鬥力就是這樣培養的haha...)。 



加上下周回家鄉探親,掃了些糖果禮盒回去送禮。































↑中途戰績,小高媽正在試衫中...... 



女人天生愛"濕平",在等位喝茶期間,媽媽已按捺不住,開始行動了 XD!





















12 則留言:

  1. 小高媽好後生呀,同你好似兩姊妹,仲有你哋成個餅印呀! ^^ 終於明白連戰鬥力都係有遺傳嘅 XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 ~ 你見過小高媽d相?我以前唔覺我o也咁似樣,直到睇返d結婚相發覺得同媽媽好相似!^^
      嘩咔咔!係架係架 ~ 我又係咁,一下唔買o野,一買就買到唔停手,去買衫又係,一下唔試,既然試開一次過試多d,所以次次都....唉...唔好提!XD

      刪除
  2. 同我媽媽一樣 :) 哈哈 :) 不過最近將買自己嘅嘢轉移去買比孫兒BB嘢 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 班太,買o野比個孫仲開心呢 ~ 實買到唔停手!^^

      刪除
  3. 小高,你身上面嗰件係外套定係scarf呀?
    幾靚喎!芙芙嚟緊都想shopping,
    不過唔係shop衫,係shop碟呀~ :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙芙,早上好!謝謝你,小高身上的係scarf,小高好鐘意架!去邊都帶住佢 ~
      咔咔 ~ shop碟我都好興趣,不過...最近收納廚房唔常用的碗碟,仲有兩大盒未開封,跟身包埋唔多用的碗碟!有時...自己真係買得太瘋狂了!XD

      刪除
  4. 無論幾多歲的女仔、女士, shopping都是最愛活動之一~~ 有減價、優惠仲會增加購買力~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 你說得對!如果有折我相信我同媽媽都會好瘋狂!XD

      刪除
  5. 小高~你好孝順呀!~我好少可同我媽行街架~因為佢太煩........................

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,謝謝讚賞!查實我有時都會嫌媽媽煩,不過...我知道陪陪她,就算無收穫,她都會開心!^^

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...