2013年9月3日 星期二

我的入廚日記 - 娃娃菜雜菌粉絲鍋


自證實雅虎關閉消息後,一直悶悶不樂,

跟隨小高多年 + 用心經營的「小高網誌 x 小高廚房」,

將變成「過去式」,猶如"生意失敗"什麼也沒有了......

心情難免低落!之後還要煩著做備份、搬家、

找回各bloggers等煩瑣事......(一諗到又頭痛la...) 



奈何,既成事實,不得不接受。


暫時,小高在Facebook開了個人專業「小高廚房」,

也在Google Blogspot開了個人網誌,

不過......一切未能說實,還未確定會否在這兒落地生根。


btw...小高會繼續尋找一處合適的地方,重建小天地!:D



天氣不似預期......心情麻麻,煮意欠奉,

簡單來個鍋物就當一餐吧!(如果食到粉絲當正餐都唔錯)






* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

娃娃菜雜菌粉絲鍋



材料:

娃娃菜 1棵(約150克),粉絲 1小包,

金菇、秀珍菇、杏飽菇及靈芝菇 --- 各適量(or 現成雜菇包),

清雞湯 250毫升(我用史雲生方便裝),清水 適量




製法:

1. 將雜菇洗淨,去根部,瀝乾水分,備用。

2. 娃娃菜洗淨,切開一至兩段;粉絲用水浸軟。

3. 燒滾上湯和清水,放入娃娃菜以大火煮5-8分鐘。

4. 加入粉絲、雜菇,轉用中火再煮3分鐘。

5. 下鹽調味,原鍋上桌,即成。




溫馨提示:

- 粉絲應放入冷水中浸軟,否則易黏在一起。   

食譜中的粉絲可換上芋絲。

35 則留言:

  1. 小高,芙芙都有同感呢,
    因為見到好多blog友都搬左黎呢度,芙芙為左唔好同大家失散,
    就跟住搬左過黎,但都未知道是否在這裡能夠定居呢!
    始終這裡的方式跟yahoo blog有很大不同,還未懂得這兒的樂趣呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙芙,晚安呀!家下每天都煩著將個blog搬去邊度好?
      yahoo果邊我按了備份,結果...變了唯獨,再也不能留言了!我真大意...好在都搵得返大家!
      呢邊仲要搞埋G+......真係搞到我頭到大埋,好煩!我只想要個簡簡單單寫blog的平台!
      芙芙,如果dimcook果邊ok,我可能搬過去!
      呢度想用PM留言都唔得!>.< 可惡 ~

      刪除
    2. 小高,早安呀,
      我見samwei呢度個blog留言時可以揀係咪公開,應該可以set到,
      不過要研究下點set先,其實芙芙都打算等dimcook開放左個blog之後,
      都會搬過去,但呢邊好多blog友,
      如果芙芙應付到的話,有機會兩邊都post呢,
      希望可以繼續聯繫大家,唔係的話就可能淨係用一邊了。
      當然都要睇下dimcook個blog功能先,但佢地真係好好,
      由yahoo blog話關開始就一直有聯繫,依家仲幫手back up埋,
      超感動呢!芙芙yahoo個blog都同小高一樣,
      備份左之後,自動唯讀左!
      有blog友想留言都留唔到言,我以為因為未備份好先至咁樣,
      點知備份完都係咁!真係無奈到極!

      刪除
    3. 芙芙,早上好!
      真的?如果有就好了,其實我都見過類似的icon可揀什麼人觀看...但看似o係指全部文章,已非個別...而且有時點add人我仲係摸索中,好煩!
      唉...所以都要睇多排!
      嗚嗚 ~ Yahoo blog備份後什麼都做不到啦!其實我仲未收到email通知......可能仲未做完,唔知係唔係因為我有1623篇文章?由星期一下午做到家下仲未收到email....我也做定心理準備,萬一backup不成功,就唯一逐篇逐篇搬。
      dimcook果邊真係好好,已經幫我backup左,不過小高之前set了朋友及家人看的就做不到backup,但食譜仍在已經好好。
      之前亦有同dimcook果邊提議可否每篇文章如yahoo blog一樣可揀咩人睇,如果dimcook果邊都做到,那就在太好了!
      芙芙,你o岩!始終呢度比較多人搬過來,要維繫可能都要照用.....
      但我怕我兼顧不來...算...等dimcook果邊set好架步再打算!

      刪除
    4. 小高,早安呀!
      芙芙都係等下dimcook,再睇睇先!
      所以搬家行動要照進行,但芙芙近來工作好忙呢(因為剛過暑假),
      回到家已經不想對住電腦了,常常偷懶唔打blog,
      莫說搬blog了,不過芙芙都搬左兩篇post咁大把ga!
      小高,我們一起加油啦!

      刪除
    5. 芙芙,午安!吃過午飯未?
      嗚嗚 ~ 同小高一樣呢排好忙...晚晚研究個blogpost點用搞到好夜先瞓,加埋要煩搬blog就煩上煩,煩到無咩煮意!
      heehee 你好叻叻...我仲搬...一起努力!":D

      刪除
  2. 小高 幸好我地好快又相遇呢 !! 大家都要慢慢習慣

    回覆刪除
    回覆
    1. Katie, 真係好開心相遇!不過...我都唔肯定會否繼續用blogsopt...希望能盡快習慣。

      刪除
  3. 無論你去邊度BLOG~我都繼續支持~~^^

    回覆刪除
  4. 小高, 依排我都心情麻麻, blogger幻似又唔係最好嘅地方, 可能未摸熟啦. 只不過, 好兔多blog友仔搬嚟E度為咗唔想同大家失散先搬過嚟......

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 早上好!一樣,同小高一樣......為左將來可安居樂業,呢排真係好煩...
      其實我覺得 blogger (blogspot) 好似麻麻地好用,或者可能係我唔慣、唔曉用...成日都唔知自遊左去邊!想整咩都好似未能得心應手,好煩惱!
      現在最困擾我的是...文章不能預設什麼人觀看,又不能悄悄話!唉...希望大家都能盡快找到好居所!

      刪除
    2. 小高,其實dimcook如果真係開放blog平台,我諗我會搬過去,或者兩者啦。因為我個yahoo blog 已經係dimcook暫存咗

      刪除
    3. CiCi, 應該快架啦 ~ 期待中!不過...未知新環境會o係點?呢度又比較多bloggers用,所以同你一樣可能會搬過去,但又有機會兩邊走,之但係....怕遲d兼顧不來!XXXD

      刪除
    4. 其實我都怕兼顧唔嚟, 你知我哋啦, 點止兩邊走, 仲有FB PAGE呀~~~哇哈哈!!!

      刪除
    5. CiCi, 吃左飯未?haha ~ 認同... 八足咁多爪!XXD
      到時睇情況 ~ 只好!heehee...

      刪除
  5. Y BLOG 關閉, 真係好多人轉左黎blogspot,
    其實blogspot有好多方面都好麻煩, 好多時都要用gmail, google+等!!
    另一問題, 就係留言要入驗證碼, 字又難睇, 勁麻煩!!!
    都係懷念y blog簡單易用!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 芯爸,完全講出小高心聲!Yahoo blog操作簡單又易用,亦可以設定每篇文章公開定限於哪些人看,留這亦然,縱使Yahoo blog之前出現什麼問題,都一直支持,無他 ~ 操作簡單,我打blog都只係簡blogspot單記下生活點滴。
      blogspot真係唔好用,搞左兩、三日先叫明明地佢想點,又要配合gmail, google+等,搞到我成日唔知遊左去邊?頭都暈埋!點解唔可以簡單d?
      係呢 ~ 我set左留言時唔駛驗證碼,請問你要入code嗎?
      唉...我應該唔會o係度留得耐... :(

      刪除
  6. 小高...我呢兩日都埋首掛住攪個 blog...完全冇時間去遊 blog...亦唔知可以點去遊...想哭!
    你話另外嗰個 dimcook 好好 ga?...不過佢夠唔夠大間...會唔會易執呢? (驚弓之鳥嘅 stupid question...haha)

    回覆刪除
    回覆
    1. 胡李媽媽,i miss u ~ 你好嗎?
      依家要睇返大家的blog真係好難,搵極都唔知按邊度好?
      blogspot用埋Gmail, Google+ 就更加複雜,我成日都唔知自己去左邊...煩!呢排都係日日埋首個blog,其實我只想找個簡簡單單的平台記下生活點滴o姐...都咁難!>_<
      不過...o係呢度搵返大家都好既!
      dimcook果邊幫我backup左(暫存),不過只限公開的分享,你知我啦...唔係全部公開,1623篇得返7百多...但已經好好,未知將來情況係點,其實我預了最壞打算,最後要遂篇遂篇copy & paste。至於空間及長久問題...我都唔敢講,希望可以keep到,有機會搬過去時再留意咩環境!:D

      刪除
  7. ^^ 簡單的粉絲煲都已經好好味了!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Makiyo, 懶小高之作,不過吃粉絲煲真係唔錯!:D

      刪除
  8. 粉絲煲好好味呀~我好鐘意食呀!
    小高~我地當作重新出發黎睇~咁樣, 就算無晒d blog都唔會咁唔開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. Sylvia, 謝謝你的安慰!唉...我已經做定最壞打算...食譜,總算留得住,不過平時設為朋友家人觀看的post就唔知點好?呢度又無得好似yahoo blog咁set......所以我都未必用得長久!:(
      anyway, 已成事實都要接受!一起加油 ~
      謝謝你,小高好鐘意食粉絲呢 ~

      刪除
  9. Add 咗你Fanpage先, 到時你真係唔留係呢度都可以知你新動向!
    呢度真係好煩好難搞, 好多Setting, 我都係想搵個地方記錄一些自己的事啫, 點解要咁麻煩架 :'(

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡旻e, 早上好!謝謝你 ~ 好,保持聯絡!^^
      係囉...點解要搞到咁複雜喎!好煩 ~

      刪除
  10. 我也很悶悶不樂 >.<
    y blog 有好多回憶呢~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 柑柑,好開心見返你!唉...呢排真係雅虎玩C...blogsport又用唔慣,令我做左兩日宅女,係度研究個blog點整... :(

      刪除
  11. 這個煲簡單又健康, 不錯呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 早上好!yeah ~ 仲好o岩小高呢個懶人!keekee...

      刪除
  12. 我都黎報到喇!
    我諗呢期好多師奶都有呢種悶悶不樂的感覺, 所以千祈唔好惹我地!
    我add左你個blog, 要努力繼續寫, 團火唔好俾佢熄呀!
    我個blog: http://mrandmrsleungskitchen.blogspot.hk/

    回覆刪除
    回覆
    1. Mrs Leung, 早呀!YEAH ~ 歡迎你!:D
      哈哈 ~ 無錯,真係唔好惹我o也,我呢排仲做埋宅女,一放工返到屋企連飯都唔想煮就埋置電腦前,努力研究blogpost點用,呢度真係好複雜,又唔可以每篇文章set比誰睇,唔多like ~ >_<
      btw, 寫blog咁多年,這習慣改不了...唯有慢慢適應,大家一起加油 ~

      刪除
  13. 小高,雜菇包可以去那里買呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. Oh sorry, Annie 我依家先留意到,真不好意思!雜菇包有時在超市都有得賣,尤其係打邊爐時節。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...