2013年9月8日 星期日

感激 ‧ 期待 →《點煮網》←


YEAH ~ 太好啦!
小高已成功備份到《點煮網》暫存空間,

不用像螞蟻搬家了 ~ ~ ~

 
 
雅虎實在太絕情,令數以百計博客痛失家園,
嗚嗚 ~
 
過著
流離失所的生活,小高大意沒了解清楚便按了「備份服務」,

再也回不過去 >_<,變成唯讀模式(好在之前留了左地步),

其實備份了也無法復原各人留下的足跡 :(。

 

迫遷後......如何是好?可以搬到哪裡去?怎樣搬?怎樣備份?
 

繼續寫嗎? 如何連繫失散的Bloggers?一連串的提問一直在腦海盤旋。



坦白說,小高已做好心理準用回原始方法,


遂篇遂篇搬到新居去(即copy & paste),不過......

短短幾年間累積1623篇分享,若要像螞蟻搬家也挺花時間。



這段日子多得《點煮網》緊密聯繫,助我輕鬆為網誌備份,

雖然設定為私人文章的未能備份,但至少公開部分百分百"留得住"。


非常感謝《點煮網》的幫忙,他們即將開放Blog平台,


屆時可代用戶搬家備份,如此貼心,實屬難得,

期待一個真正按照用家需要而設的網誌平台。



小高又「口水多過浪花」XXD,言歸正傳,


即使網誌內容與飲食無關,日後會否選用dimcook服務,


也無任歡迎 ~ 只需幾個步驟輕易為網誌backup。



詳情請遊覽以下網頁: 

《點煮網》博客救援行動‧http://www.dimcook.com/blogrescue
 

《點煮網》http://dimcook.com

24 則留言:

  1. 我都見到dimcook著名blogger小高^3^
    本來我都申請左暫存,之後小檬媽報料,終於有方法搬post同相黎blogspot啦,小高你會唔會試下呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 肚b媽媽,午安!e...願聞其詳,一陣去了解一下先,謝謝報料!
      不過...如果dimcook果邊ok,我可能會過去...呢度無得好似yahoo blog咁每篇set限什麼人觀看,又不能私人留言!所以都要再睇定d!

      刪除
  2. 小高 謝謝分享 但我太蠢了 想問問搬到點煮網後 之後可否直接倒入blogger內 ..

    回覆刪除
    回覆
    1. Katie, 午安呀!不用客氣,希望幫上忙!
      你意思o係...係咪好似以前yahoo blog咁,按去blogger個名就會去到佢果page?
      如果係...我都唔肯定,因為依家只係暫保存,dimcook果邊仲未正式開放blog的平台,要再了解一下!

      刪除
  3. 小高, 你係點煮網見到我啦..... XD

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 小恩子,不管將會會否繼續用當backup都好!:D (買多個安心)

      刪除
  5. 小高,謝謝你分享,我已申請了!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicki, 別客氣!期待新blog更適合我們!^^

      刪除
  6. 小高, 我剛剛才發現不可以在你的yahoo blog 留言~~~

    貓豬女blog 搬到以下的新網址
    http://kikicatblog.blogspot.hk/
    Keep in touch!

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓豬女,好想你呀!歡迎你 ~
      唉...講起就傷心,原來yahoo果邊一按備份就會變成唯讀 =_= 。
      好好,一陣過來打個招呼先 ~ ~ ~ 保持聯絡!

      刪除
  7. 小高,晚安呀!
    芙芙也是跟你一樣,對點煮網充滿了感激呢!
    雖說跟他們交流了不久,但也這麼幫助我們,
    真的很感動呀!期待dimcook的blog平台呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙芙,午安!吃過午飯未?^^
      坦白講,打從一開始我就覺得自己唔會用blogspot用得長久,本來想轉去yam天空,不過香港有平台當然要支持一下。dimcook果邊仲要咁helpful,好想快d用!

      刪除
  8. 小高, 可以教我點樣"關於自己", "網誌". 從右面移到左面?

    回覆刪除
    回覆
    1. 茶茶,其實我都唔敢班門弄斧教你...因為blogspot真係好難用,又連埋google + 搞到我成日唔知自己遊左去邊!XXD
      不過你提到的我應該幫到手。
      如果網誌上,按左上方 "設計" → 入到去範本"自訂" → 版面配置 → 再按個人風格設計,到時就可以將 "關於自已" 敦到左面!希望幫到手!:D

      刪除
  9. 小高,very good 呀,至少可以有個平台做備份,好好呀,多謝你share,我都攪左了,nice 呀^0^~~
    我都覺得呢個新卜好煩,好唔方便,唔識用呀,咩goole+都唔知咩來,攪來攪去都唔識,我都好想有個新平台似番yahoo 咁簡單易用...唉...

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 對對對,做多個backup安心d!依家我唔會再信yahoo!><
      別客氣,希望新的平台會好用,blogspot真係好難用,好複雜,反而PM功能就無,其實我們只係想要簡單的方法留下回憶,唔好搞到簡單複雜化。

      刪除
  10. 小高,我要錫你呀~我就咁註冊左~係咪就咁充得~因為佢叫我留意~
    我都好唔鐘意呢度~~十個唔鐘意~好懷念以前我們吹下水的日子~^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Yuki, 午安呀!你幾好嗎?別客氣,幫上忙就好!
      我都好懷念以前暢所欲談的日子,又容易搵到大家,blogspot真係非常唔好用...
      所以令我都無咩心機繼續寫blog...
      期待新平台快d建立好!

      刪除
  11. 好彩我唔多blogs,真係以螞蟻搬家般,遂篇遂篇copy & paste 搬到新居去..

    回覆刪除
    回覆
    1. Sorry Side B, 今日先留意到你的留言,遲了太多才回覆,實在不好意思!
      到今時今日我都仲未搬哂!:(

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...