2013年9月11日 星期三

我的入廚日記 - 蠔油肉碎炒薯粒



連續幾晚自家煮,「小高廚房」周六及日照常辦公,

經過小高悉心照料主任的感冒已經好得「八八九九」,謝謝關心!

主任今晚帶我出城用餐呀!YEAH ~




















一連幾天都下廚,主任不吃雞、不吃辣、不吃熱氣食物,

煮什麼好?魚?他又不太欣賞,最好煮豬肉,夠正氣!keekee......



買了些梅頭肉分兩次煮食,一半用來炒,另一半都是用作炒XD,

只是換上另一種配菜 ── 薯仔。



小高沒有將豬肉剁碎,反而將豬肉切粒狀,增強口感,

同時以梅頭肉入饌,比一般瘦肉更滑嫩好吃,加上一粒粒的薯仔,


簡單加些蠔油調味,便成一道美味的家常菜,佐飯一流。



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


蠔油肉碎炒薯粒


材料:(二人份量)

梅頭豬肉 150克(切粒,不要剁碎),馬鈴薯 2個,

蒜頭 1粒(切片),荵粒 2-3湯匙 








 











醃料:

生抽 1湯匙,蠔油 1/2茶匙,生粉及麻油 --- 各1茶匙(麻油後下)


調味料:

蠔油 1/2湯匙,鹽 少許


製法:

1. 將豬肉洗淨,切粒(不要剁碎),下醃料醃20分鐘,備用。

2. 薯仔去皮,洗淨,切成粒裝(約1.5cm or 切片、切條均可)。

3. 浸於水中,以免變黑;烹煮前才瀝乾水分。

4. 燒熱鑊,下1湯匙油將豬肉粒兜炒至熟,盛起。

5. 原鑊以小火爆香蒜片,加入薯粒炒至軟身(中途可加點水)。

6. 將豬肉粒回鑊,蓋上鑊蓋焗片刻;加入調味料兜炒一會。

7. 最後伴入荵粒炒至均勻,即成。


溫馨提示:

- 可用免治豬肉取代梅頭豬肉粒。

- 若要縮短烹煮薯仔的時間,可放入沸水中煮一會再炒熟。


26 則留言:

  1. 我都覺呢個餸用豬肉粒好味過用免治豬肉

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,早上好!認同 ^^
      粒粒有咬口,諗起都想食 ~

      刪除
  2. 靚靚小高下次加一舊咖哩磚落去煮一陣.........仲正呀!嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 謙盈媽咪,早呀!謝謝你的好提議,加埋咖喱更加更加正 ~

      刪除
    2. 哎呀...我剛剛先留意到!:P

      刪除
  3. 回覆
    1. 貓豬女,早上好!對,送飯一流,好鐘意 ~

      刪除
  4. 好多功夫呢.....吾怪得主任咁快好番,因為有你既照顧單,嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. Mrs Wu, 早呀!近來好嗎?呢排好忙,都無時間來探探你!
      hee 其實係小高寫得長氣,步驟唔太多架,找天try try ~
      主任好返好多了,有心有心!仲要多謝你讚小高!:D

      刪除
  5. 依個餸D薯仔應該好快畀我KO, 哈哈! 仲有, 你同主任都要take care 呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 早呀!你幾好嗎?呢兩日忙得嘔 ~
      原來你喜歡吃薯仔? 加上切成一粒粒餸飯正!:D
      有心有心,謝謝你!知道 ~ 你都要take care ~

      刪除
  6. 齋睇個recipe好似唔係好難,等我呢個廚藝白痴都試吓煮先,希望唔會攪到一鑊粥咁喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. mui chu chu, 早上好!(可以這樣叫你嗎?^^)
      唔會唔會,相信你都煮得好呢道菜,亦希望你喜歡!:D

      刪除
  7. 小高,HALO! SHIRLEY回來啦!!
    仲未好識用呢個BLOG呢!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shirley, 早上好!歡迎你 ~
      唉...blogspot真係好難用,又要連google+ 好麻煩,我都埋首左電腦前成個星期先叫明白點樣用,但仲唔係好識用...應該都唔會用得耐!:(

      刪除
  8. 小高,晚安呀,
    煮左今晚個大餐未呀?芙芙好開心就黎放大假了,
    可能下星期唔多出post呢,因為放假通常都比較懶惰!
    見到你呢個薯仔,忽然想起芙芙媽媽從前常煮的炒薯仔絲,
    好想吃呢,可是芙芙媽媽已經不太肯煮飯了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙芙,早安!^^
      昨晚我出左城入貨,又無6、7百... >< (d錢真係駛得好快)。
      嘩!真開心呢 ~ 有冇計劃去邊樹玩?不過休息下都好,你之前衝了一輪好辛苦。
      當然啦 ~ 現在有芙芙接手,伯母可以享清風,繞埋手等吃!heehee...
      小高媽都少下廚下,現在交哂比爸爸料理。

      刪除
  9. 回覆
    1. Sarah, 午安!:D 煮左未?喜歡嗎?:D

      刪除
  10. 好家常既餸,簡簡單單就係最好~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 水太太,午安!
      對對對,簡簡單單就最好!:D

      刪除
  11. 而家得番我倆丁友,好難買料煮餸。 我日日都去你個blog參考住家餸, 好有用。多謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. Side B, 休息未?明白...我都係...尤其主任平時吃不多,所以餸又唔敢煮得太多,有時想有菜有肉又要諗下點配搭好!有時都幾煩 ~
      你喜歡你就好了!多謝你 >3<
      順道一提,早兩日我又弄了這個薯粒,改左用肉碎同海鮮醬調味,味道都OK喎!你都試下喜唔喜歡這配搭呀!^^
      我去休息啦!早抖 :D

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...