2015年10月7日 星期三

西藥? No Way!!

《唔食西藥,但係要攞醫生紙……之偉論》
 

甚少在臉書或網誌上分享我用油的心得,但這次真的要分享一下,還感謝主任的百分百信任!



 




















自從飲了 NingXia Red (簡稱:NXR = 杞子汁) 已年半又多,在需要時也有服用精油的習慣,在這年半來我同主任都未試過傷風感冒而去看醫生。前排主任作感冒(轉天氣,加上呢排可能太勞累),突然跌watt,飲左2杯 Lemon oil Water 都未好,心知不妙,立刻向老細請假去睇……西醫,目的就為了一張醫生紙,然後回家休息,他問我點好?


第一日,下午叫他再飲NXR 1:1,Thieves + V6搽腳板,然後睡一會,夜晚加多次 Thieves + Lemon + 1杯溫水,Thieves + V6搽腳板。

第二日,醒來他已經無跌watt及作感冒之疲累感覺,繼續早下午各1杯NXR 1:1,Thieves + Lemon + 1杯溫水;Lemon + 1杯溫水;Thieves + V6搽腳板;再加 RC + V6 搽心口。

第三日,他感覺挺不錯,用油配方跟昨天一樣,在這段日子用了 Diffuser 分別 diffuse Lavender助他入睡,另外 diffuse Thieves殺菌,用油期間必須多喝水。

第四日,主任已經精靈返哂 ~ 可以繼續煮飯啦!YEAH …… (查實第三日已經做緊家務…….sweet)

 

雖然家中 Young Living 的EO多到有時連自己都不太記得,但今次用的油全部都係平時最經常會用到的,所以這幾支油存貨量可謂稱冠,連公司也會放定兩三支旁身,以備不時之需。


 






















主任告知我用NXR及YL精油來取代西藥,效果更好,感覺很amazing ......

一來個人無咁散和同倦,二來不用一星期已經痊癒……我深信用上 100% Pure Essential Oil 總比服西藥好!感激好友夫婦的好介紹,讓我們認識Young Living,踏上健康之路!

 

註:此配方只適用於 Young Living ● 100% Pure Essential Oil

14 則留言:

  1. 我成日都感冒架,似乎我都要用呢D好過食西藥呀

    回覆刪除
    回覆
    1. Mrs Wu, 你o係US有冇聽過Young Living?因為總部o係us,我們都經常從us訂精回來!
      如果你真係有興趣或FB再傾,我覺得係架...長期吃西藥真係唔多掂!

      刪除
  2. 嘩~唔係講笑~呢期我識得唔少人玩精油~佢哋話D油能醫百病~好勁咁呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 ~ 我集油都年幾兩年,如果你問我....雖然就未必次次一定work, 有時都要睇情況,始終每個人吸受油的情況都同,但好多時都幫上忙...而且不用吃西藥,我覺得值得試!:D

      刪除
  3. Support!! 我係新用家, 相信要慢慢學

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi Fanny, 大家一起為家人而努力!^^

      刪除
  4. 回覆
    1. 不用吃西藥真係點都對身體好,如sammi感興趣,我們再o係FB傾!:D

      刪除
  5. 好似好犀利咁喎,我又研究吓先^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹豬媽,最近多左好多人認識YL,最主要都係為左小朋友,真係可以多些了解一下!^^

      刪除
  6. 小高,見好多人都用精油,同埋好多品牌都有出精油,應該點樣選擇先啱呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 坊問的精油真係好多,如要內服請小心選擇!
      以前我無用精油,因為我頂唔順陣味,自認識YL EO就改觀了 ~
      其他的精油大多都加入其他雜質,所以個味都....但Young Living有自農場種稙 → 蒸餾 → 提煉,所以係100%純天然!每一滴精油都原於自然界的純淨。不含人造色素、人造香料、防腐劑等...你可以再了解下!^^

      刪除
  7. 回覆
    1. 為健著想,值得花時間去了解下!
      如Elain感興趣或email我 siugokitceh@gmail.com再了解詳情。:D

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...