2015年10月21日 星期三

我的入廚日記 - 香菇肉碎銀針粉II


小高對銀針粉有種情義結,在小時候,如果星期天中午不外出......

小高媽會煮一些簡單的粥粉麵,隨隨便便當一餐,

而我最喜就是吃銀針粉,每次吃也要多添兩碗才能滿足!



在街吃,很難吃到銀針粉,還好在一些麵檔有得賣!

























↑買回家煮,十分方便,且絕無味精,健康過人!



以前貪方便,用上免治豬肉,這次換上梅頭豬肉再花點時間剁碎,

肉質夠腍,口感更好,好好味呢 ~


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


香菇肉碎銀針粉II


材料:(2-3人份量)

梅頭豬肉 180克,冬菇 4-6朵,蝦米 2湯匙,

薑片 2片,銀針粉 1斤,清水 800毫升,葱粒 1湯匙






















醃料:

生油 1湯匙,胡椒粉 少許,粟粉 1茶匙,麻油 少許(後下)


調味料:

鹽及胡椒粉 --- 各少許


製法:

1. 梅頭豬肉剁碎,伴入醃料醃約15分鐘;銀針粉沖淨,瀝乾水分。

2. 冬菇及蝦米用水浸軟透;冬菇去蒂,切絲,備用。

3. 燒滾水,加入薑片、冬菇絲、蝦米及梅頭肉碎煮15分鐘。

4. 加入銀針粉煮約5-8分鐘至熟透,下調味拌勻,伴入葱粒,即可享用。


溫馨提示:

- 可加入半份清雞湯和半份清水作湯底,這樣可減少烹煮時間。

- 若要更省時梅頭豬肉可以免治豬肉代替;喜歡濃味一點,可加入魚露調味。



※ 相關分享 ※

食譜 ● 香菇肉碎銀針粉 


16 則留言:

  1. 回覆
    1. YEAH ~ 我老公都變得愈來愈愛吃銀針粉了!:D

      刪除
  2. 銀針粉我都好鍾意食~不過我炒黎煮多~好少放湯呢~下次試下咁先~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高就剛好相反,多數都用來放湯煮,炒就惹味D!:)

      刪除
  3. 見到都覺得好味~~ 好耐冇食過銀針粉了~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Helen, 銀針粉真係好好味,早兩日用左片皮鴨的鴨肉來煮湯,加入銀針粉又係好正!^^

      刪除
  4. 銀針粉我家每個人都喜歡食。好介紹。😋👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 不用客氣呢 ^^ !我honey都愈來愈愛吃,銀針粉真係好好味!

      刪除
  5. 我尋日整肉琿米粉, 難食到我唔食, 整左個杯麵比自己食><

    回覆刪除
    回覆
    1. 澄澄,再接再厲,整多幾次就會好好味架啦!:)

      刪除
  6. 我尋日整肉琿米粉, 難食到我唔食, 整左個杯麵比自己食><

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢~ 天氣轉涼,一家都要小心身體喔 ~

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...