2015年9月10日 星期四

~ Staub ~ 煮意 - 頭抽玫瑰豉油雞


出城買菜見到新鮮本地雞,忍不住要買回家做菜,

新鮮靚雞用來炮製葱油雞,最好不過,伴飯一流,不過吃得多......

怕主任感到悶(但查實佢好長情,日日食同一樣嘢都唔覺悶)。


這晚嘗試另一個煮法炮製出美味的 ── 頭抽玫瑰豉油雞

























↑上色不夠均勻,有待改善! 但味道不錯 heehee......
  

以香醇玫瑰露酒和濃厚醬油為雞肉調味,香味四溢,入口嫩滑。


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Staub主理 "頭抽玫瑰豉油雞"


材料:(二人份量)

光雞(我用新鮮本地雞) 1/2隻,

玫瑰露酒 1湯匙,薑片(拍扁) 6片,葱段 1/2碗






















調味料:

頭抽 1/2杯,老抽 1 1/2湯匙,清水 1 1/2杯,冰糖 48克


製法:

1. 將光雞洗淨,汆水,抹乾水份。

2. 薑片用刀背拍扁,以1/2份的薑片及葱段塗抹雞全身。

3. 取1/2湯匙玫瑰露酒抹勻在雞皮上,醃約15分鐘。

4. 油鍋下油(我用Staub‧20cm),爆香餘下的薑葱,將雞件略煎至微黃。

5. 注入調味料煮滾至冰糖溶化,加蓋,轉小火煮15-20分鐘(中途轉換雞身)。

6. 熄火,焗約10分鐘,取出,待雞件稍涼,斬件上碟。

7. 取1/2杯汁料煮滾,與餘下的玫瑰露酒混合,澆在雞件上,即成。


溫馨提示:

- 若以其他鍋具烹煮,煮約25-30分鐘至熟透,視雞件大小而定。


14 則留言:

  1. 袁生同主任就唔同喇 , 佢唔鐘意日日食同一樣野架 , 所以有時煮餸都想到頭爆 , 看來做法唔難 , 等袁太下次又試下先

    回覆刪除
    回覆
    1. 我明、我明....以前煮得多,細佬都會抱怨又係果d...日日煮令我都唔知煮咩好!還好,主任在食方面真係無咩所謂!:)

      刪除
  2. 新鮮雞特別有雞味, 亦比較香~ 本地雞就更放心~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 新鮮雞的雞味真係濃d,我覺得肉身仲會滑d!:)

      刪除
  3. 我都鐘意食雞, 下次可以試試四季盬焗雞, 都好好食架. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀!我之前都會用高速煲整四季盬焗雞,講起好耐無吃啦!找天又要整來吃至得!:)

      刪除
  4. 小高煮嘢咁好又有心思~主任日日食同一款都唔會唔喜歡啦梗係~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,你真會說呢 ~ 多謝你的讚賞呀!^^

      刪除
  5. 小高,新鮮雞,雞味濃,見到隻肥肶真想一啖咬落去…不過,都係留畀主任啦 xxp

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 認同!我喜歡新鮮雞,因雞味濃,肉又嫩滑d!真係巧味巧多 ~

      刪除
  6. 小高,講樣嘢你知呀,
    下年芙芙都要做人妻啦,見到你成日為先生預備咁多唔同款式嘅菜式,
    真係好有心思,芙芙都要以你為榜樣先得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙芙,小高又怎會唔知道這個天大的喜訊,小高真的很替你高興!
      亦熱烈歡迎芙芙加入靚太系列,係呢?擇好良辰吉日未?開始準備未?
      誇獎了,邊係呢 ~ 不過主任佢食嘢好隨意,所以有時諗唔到吃未,求奇食佢都ok!hee.....
      anyway, 謝謝你的讚賞呀!你都好叻女!^^

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...