2015年7月14日 星期二

YO ~ 暑假來了!


YO ~ 轉眼又一年!由今天起正式踏入暑假,

小高又可以「返晏少少,又放早少少」......真爽呢!


適逢暑假工作不太忙,是清假的好時機...... 

所以,我、我、我......應該會更少「 蒲頭」XD!



其實,每到炎夏,好像做什麼也提不起勁......天氣太熱,

連飯都不想煮,沒有約會時,也減少日間活動,

好多時等到日落西山才出動,咔咔 ~ 期待秋天快些來臨!:)


14 則留言:

  1. 暑假我都會比較少工作呢,但已經安排咗唔少聚會同活動,所以又搞到自己好忙咁~~哈哈XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 艾華斯, 好有同感呀!查實我都覺得有時放假可能仲忙過返工架...heehee.... enjoy ~

      刪除
  2. 回覆
    1. 駛o麥等夜晚,我諗住中午就入來...keekee...
      等圈圈好番再揀個星期二或四入來找你們聚聚!^^

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀係呀!一熱真係好熱呀!
      今日可能想落雨,好似無咁熱,偶有涼風幾舒服。

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀!令我做咩都提不勁咁....快d到秋天、冬天就好了!^^

      刪除
  5. 小高,趁暑假盡情去玩啦~~~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. YEAH ~ 如果天氣無咁熱,就更好!^^

      刪除
  6. 小高,你嘅快樂假期應該進行得如火如茶啦 XXD

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...