2015年3月4日 星期三

~ Philips Airfryer。免油健炸鍋 ~ 煮意 - "潮式炸蝦棗"


上周末,為剛進駐「小高廚房」的入廚新拍擋,

"Philips Airfryer‧免油健炸鍋" 進行簡單而隆重的剪綵儀式XD。



首篇以Airfryer烹煮的炸物是傳統潮洲菜式 ──  "潮式炸蝦棗"。


 
























很多人以為吃煎炸食物一定不健康,其實未必,

用上 Airfryer‧免油健炸鍋,不用油亦能令食物變得香脆可口。 


























感謝Philips送上Airfryer試用,這個免油健炸鍋向來備受好評,

小高早就對它感興趣,其賣點是利用快速空氣技術烹調食物,故毋須用油,

亦能令食物變得香脆可口,一鍋多用,煎炒煮炸都能輕鬆做到。


於我而言,廚具最重要的是操作簡單和易於清洗,以上兩點,均可做到。



























↑潮式炸蝦棗,功夫雖然多,但真的好好味! 



此食譜由廚藝了得的老爺親自傳授給小高(偷偷稍作改良,嘻),

他很會做菜,每次回去也為我們炮製一桌美食,豐富極了!

連老爸也稱讚老爺「厲害」(要煮十多人的飯菜真係好難、好辛苦)。


香脆可口的蝦棗,等同廣東人的炸蝦丸,故不跟食譜用腐皮包著餡料,

可取出約一大湯匙份量的蝦膠搓至肉丸狀,再炸至金黃即可。



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Airfryer主理 "潮式炸蝦棗"


材料:(二人份量)

半肥瘦免治豬肉 80克,馬蹄 4粒,小櫻蝦米 / 蝦米 80克,

鮮蝦肉 200克,雞蛋 1隻,麵粉 15-25克,腐皮 1塊


醃料:

生抽 1茶匙,魚露及糖 --- 各1/2茶匙,

粟粉及油  --- 各1茶匙(油後下)
 


調味料:

鹽 1/4茶匙,胡椒粉及油 --- 各適量


製法:

1. 馬蹄切粒;小櫻蝦米用水略浸,拍扁;雞蛋拂勻。


2. 蝦肉用菜刀壓扁拌成蝦膠;免治豬肉伴入醃料醃約20分鐘。

3. 於大碗上放入免治豬肉、馬蹄粒、小櫻蝦米、蝦膠、蛋液及調味拌勻。

4. 加入麵粉拌至起膠(麵粉可分數次篩入,可按實際情況調節份量)。

5. 腐皮分一開四,取出一塊腐皮包上餡料,卷起成長條狀(如此類推至包好)。

6. 把蝦棗蒸熟(約12-15分鐘),斜切成塊,再以Airfryer免油健炸鍋炸至金黃。

7. 以180c預熱Airfryer約3分鐘,平均鋪放蝦棗,掃 / 噴上少許油。

8. 放入,
以180c炸5-6分鐘,反轉另一邊再炸5分鐘,炸至金黃色,即成。



  



















溫馨提示:

- 加入蝦米可提升蝦棗鮮味和增添口感。

- 包好的蝦棗如非即炸即食,蒸熟後放涼,可存放於雪櫃內5-7天。 


- 如改以油炸方式,用慢火把蝦棗炸至金黃色,便可享用。
 

~ ~ ~ Airfryer‧小分享 ~ ~ ~ 

- 如蝦棗份量多,可分數次加入Airfryer炸籃內,不要重疊。

- 此外,可因應開機的時間長短及溫度,縮短油炸食物的時間(原理如焗爐般)。

 

16 則留言:

  1. 我近期也愛炸物呢 很香口 勁呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 香口食物真係人人愛,查實小高都好喜歡架!^^

      刪除
  2. 小高~你覺得用完難唔難清潔呀?
    我見有d人話好大煙~好底盤難清潔..所以我打消咗買的念頭呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,吃左飯未呀?:) 大煙?暫時用左四次未有呢個問題?
      相反,這個AF比我想像中易清洗,一來呢款新型號多左個防濺上蓋,二來我在底層鋪放鍚紙,叫左上下有個保護!嘻 ~
      另外,我無用清潔精來洗碗都一段長時間,改左用環保的竹纖布,唔駛落清潔精都一樣洗得乾淨,所以我覺得用竹纖布來洗的AF的架,好似仲易左、方便些。

      刪除
  3. 袁太同雀后一樣最愛炸物呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高又係呀!不過以前真係好少炸o野,最怕o係d油留左o係度唔知點好?
      我又好少重用炸油...所以覺得好浪費!><

      刪除
  4. 佢一出連小吉子都話想買來用呢!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小吉子對AF都感興趣?一定好鐘意吃香口食物 heehee....

      刪除
  5. 小高,大家一齊加入AF大家庭。哈哈!係咪好好用呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. YEAH ~ 謝謝!用左四次感覺得好方便,一個鍋已經可以整到好多美食!good ~

      刪除
  6. 我都想買呀!好似有幾個型號,唔知買邊個型號好呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicki, 買啦買啦 ~ 等小高做o下魔鬼先!xd
      係呀!Philips Airfryer有幾款,我呢個係第三代,比埋型號你參考HD9238,新款用電子按製,比較方便,而且改良後清潔仲方便,可以去睇睇!:)

      刪除
  7. 有得免費試用好開心~~ 而且又可以多一件有用工具整更多新菜式~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀!新廚具真來得正合時,一個鍋已經可以炮製出好多唔同款的菜式!^^

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...