2015年3月16日 星期一

自家愛心湯水


剛過去的周六,小高在廚房裡忙足大半天,炮製猴頭菇瑤柱螺頭燉湯、

燉肉汁,還有養生的鮮淮山杞子排骨蒸飯,將家裡的LC煲發揮得淋漓盡致!:D




















翌日,熬了一煲生魚湯給奶奶享用!


























其實,我和主任已忙了好一陣子,農曆年初奶奶因腸胃不適送入醫院,

還緊急做了一個大手術(那時候真的怕得要命),故不時進出醫院,

最終奶奶手術非常順利,十分感恩!祝願她早日康復!


奶奶回家休息剛好兩星期,見她慢慢恢復過來才安心些。

有病有痛時,已經夠辛苦,老人家更甚!眼見奶奶在兩星期內瘦了廿磅,

「心,真的很痛」(憶起,眼淚又不自覺地流下來......)。



忙著準備湯水,沒空做飯,感謝好姊妹送上愛心自家鹹蛋,

讓小高忙中帶一點「甜」,午餐變得豐富極了!:D


 






















↑自家鹹蛋,鹹度適中,我倆很喜歡呢 ~ 



雖然這段時間比較忙,但小高認為能夠為家人而忙,是一種福氣。


現在亦沒什麼比得上一句「身體健康」來得重要,希望大家都要健康平安!

注意身子、多些關心老人家,並要愛得及時!

10 則留言:

  1. 身體健康真係好緊要~我祝主任奶奶早日康復!!!!!!!有小高愛心湯水, 一定更快好返~

    回覆刪除
    回覆
    1. Sylvia, 謝謝你的祝福!奶奶的情況漸有好轉,見佢食返多d嘢都放心好多!

      刪除
  2. 祝你奶奶健健康康、快快康復

    回覆刪除
  3. 有小高嘅照顧,奶奶一定早日康復~~小高也要好好保重呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝艾華斯為我奶奶送上祝福!同時也想到小高,謝謝你!^^

      刪除
  4. 小高~你真係好好呢~咁照顧你奶奶~仲有愛心靚湯~
    祝願小高奶奶快d 好返~健康幸福~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,謝謝你的讚賞和祝福!>3
      小高真係好幸運,遇上好老公,同時又遇上好好的家公家婆。
      6299好鍚我架,所以小高都一樣會疼惜他們!:)

      刪除
  5. 小高,有你嘅細心照顧同愛心靚湯,小高奶奶一定會好快好返,祝她早日康復,身體健康!試吓買石崇魚煲湯,我嗰時做完手術,cici媽買石崇魚同石九公煲湯。對有傷口嘅患者好好架

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 謝謝你的祝福!身體健康真係比一切來得重要!
      好好,等我有時間又煲比99飲先,謝謝 ~

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...