2015年1月2日 星期五

閒遊西貢兼掃貨 @Noble Living


昨天放假又遇上天氣好,突然很想到西貢閒逛......


其實小高有一點私心,這次遊西貢「非閒逛咁簡單」!:P

實情想到售賣矽膠產品的小店「Noble Living」。
























自擁有第一個LC及Staub鑄鐵鍋具後,亦開始轉用矽膠廚具,

其耐熱度高,又不會刮花鍋具,沒有接口位比起傳統的廚具更易清洗。

 


聽說很多谷友對小店讚好,稱讚小店賣的矽膠廚具美觀又耐用,

難得有主任陪我來尋寶(有多對手拎o野真係唔同d,哈),故心情特別興奮。


除了矽膠廚具外,還有其他不同類型的廚具,款式及顏色眾多,

害得我的「選擇困難症」又發作!且價錢合理,好難說服自己收手。XD




























小高喜歡光顧小店,老闆既親切又滿有人情味,

因他知道部分東西是幫朋友買的,送我小型打蛋器和膠括時,

毫不吝嗇多送幾份,真好呢 ~ 且小東西非常合用,多謝多謝!:D



Noble Living
地址:西貢敬民街9號高勝樓38號地下舖
電話:8101 4047


12 則留言:

  1. 小高,你買到好似矽膠天后咁,
    hahahahaha,話時話矽膠真係好好用,
    芙芙同事都買咗好多焗蛋糕嘅矽膠模,又易洗喎,
    真係唔錯,等芙芙都向同事推介下呢間小店先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙芙,haha...比你笑c啦!邊係呢、邊係呢 ~
      其實矽膠真係幾好用,當然要買返d有質素保證o既就有耐熱功能,而且顏色會多d,睇和用都開心d!^o^

      刪除
  2. 小高你好, 謝謝你的祝福, all the best wishes to you too, happy new year. :)
    我都好愛用矽膠廚具架, 方便又好用. ❤️

    回覆刪除
    回覆
    1. Kwan, 謝謝你!多謝你在百忙仍為小高送上祝福!^^
      你要好好take care呀!加油喔 ~
      矽膠廚具真係好用,顏色多,用上起來都零舍開心架 ~

      刪除
  3. 小高,嗰日去西貢除咗你收穫甚豐富之外,仲遇上好天氣! 今年一定好似嗰日天氣咁充滿energy~~~

    回覆刪除
  4. 小高竟然入到西貢咁遠~
    我住得近西貢~成日入去食炸魚薯條~HEA 下咁過周末呢

    回覆刪除
    回覆
    1. haha 係呀 ~ 對我o也來說都幾遠下,所以都係久不久一次!
      正 ~ 我覺得入去西貢逛逛好舒服,吃埋tea就更寫意。:)

      刪除
  5. 矽膠手套好好看,紋路很齊,係Made in China 嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. d料真係唔錯架,顏色又多,不過我唔肯定係唔係Made in China,只知有些係老闆設計。:)

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...