2015年1月6日 星期二

多美好、多充實的元旦日......


元旦日那天過得非常充實,早早起床,迎接2015年的到來!


























即興上網購票看早場《翻生侏羅館3:古墓的秘密》。



























《翻生侏羅館》是一套集結不同時代的人物角色的合家歡電影,

笑話連篇,《翻》由我倆拍拖看到結婚,Ben Stiller真的好好笑!
















↑這集看來是最終回,也是Robin Williams 和 Mickey Rooney的遺作!



天氣好,閒遊西貢,未到 Noble Living 掃貨前,其實......

小高在永安已買了些(真係早兩日發生的事XD),今云真的大豐收!























午飯光顧小店《泰式小吃》吃泰菜(好似係咁叫),

雖說小店,但細看下才發現隔壁、對面的都是同一間食店,厲害!


 

柯打了冬陰功湯、沙律、炒河粉和椰青,

小高最欣賞冬陰功湯,味道跟《新曼谷》頗相似,夠地道 ~






























原本打算晚飯回家煮西餐應節,不過主任怕我累提議在外邊吃,

玩樂過後真的不願「郁」,但是......冰箱還有菜,


不想做「大嘥鬼」便煮 "懶人飯",主任大讚好!:D



主任有這樣好,在吃方面從不揀擇(不吃的東西除外),也不嘴饞。




























12月31日,不......正確來說是「2015年1月1日」小高重投「i瘋」的懷抱了!

多謝老公送我 LC 和 iPhone 作為聖誕及新年禮物!>3<






















主任一直嚷著要買「i瘋」給我,皆因接聽電話經常被投訴 "漫遊外太空" ,

唉,深信我的「小米」手機命不久矣,計落用了一年多亦是時候換機!


重投「蘋果世界」我是十分樂意的,iPhone 6 / iPhone 6 Plus 的確做得出色,

之不過......每當想到一部手機要成7千多(其實加埋配件都成八千多 ><),

小高就有點抗拒!加上我又不是要靠電話為生的人,而且......

我最怕的是轉用大手機,一旦習慣了再不能回頭!



所以一直以來打算買來做禮物的人是我,怎料......

臨門一腳也敵不過「i」的誘惑,哈哈 ~ anyway 用了一星期多,已適應!

16 則留言:

  1. 收獲好豐富~~ 而且有新電話用, 好開心呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, heehee 係呀!好開心呢 ~ YEAH ~

      刪除
  2. "翻生侏羅館3:古墓的秘密"我都有睇啊,不過可能我冇睇前兩集啦,覺得今次有d 悶.....><"""
    哎呀,用左大mon 真係番唔到轉頭架.....因為大mon 太方便了...... ^^
    主任真鍚你呀,keekee^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 我覺得係架!相對第一同第二集,呢集係無咁好笑,第一集真係超搞笑!
      不過如果有睇開見返第一集的老朋友會倍加親切,所以睇到某d位我都眼濕濕。
      小高真係好幸福有主任鍚,佢對我真係好好,講返部手機我就怕用慣左大mon返唔到轉頭... >< 。

      刪除
  3. 元旦日真係好充實喎!!!
    新一年新電話~~HAPPY!!!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Emily, 新年快樂、新年進步!^o^
      hee...今次的適應期比上次短,可能因用慣iPhone界面。

      刪除
  4. 小高廚對藝咁好, 簡單一個蒸飯都好出色呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Yoko, 你實在太誇獎了,邊係呢 ~ 謝謝你!
      祝在新一年事事如意!新年快樂 ~

      刪除
  5. 哈~小高~我都係iPhone fans!!! 唔知點解~點都用唔到三叔咁~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,我同事知我用返iPhone即爆左句「一睇你就知你係iPhone人,用iPone才襯你嘛」!比佢笑c.....XD
      講真iPhone真係買得貴,尤其iPhone 6 同 plus,用o係我身上我覺得好奢侈,不過佢的確好好用,而且有價有市,年多前我部機用左兩年諗住唔值錢,打算做後備,點知攞出去問o下價買到$1100,立即放!heehee...

      刪除
  6. HAHA!! 我都轉返iphone, 我怕一用大mon轉唔返, 所以只係用iphone 6.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都諗住如果換就換iphone 6,因為唔係太大部,點知發覺同主任果部note3差唔大,攞上手都ok,而且我初時都有諗過買返來照舊比主任用,所以問佢意見,佢揀plus。依家用落都ok,係...用唔返細機!XD

      刪除
  7. 回覆
    1. 嘉路,主任真係好疼我!佢都唔捨得買比自己郤買左比我用!
      所以我覺得自己用iphone 6 plus好奢侈....

      刪除
  8. 小高,主任何止好錫你,簡直竉愛你。不過,我同你相反,身邊人包括朋友仔都由iphone轉為三叔人。 XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻!咁我真係同你相反,有d朋友用慣iphone,大多都繼續,但有d之後轉用三叔,最近大家傾開先知好多朋友不若而同又轉返做iphone人,好搞笑 ~

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...