2015年1月17日 星期六

是日甜湯:生薑南棗茶


寒冷之中,呷一口生薑南棗茶暖暖胃,驅寒又滋味。
























薑茶有舒緩神經的作用,冬天飲用最能驅寒暖胃,

加入具有益氣生津的藍棗,更適合脾胃虛弱的人士飲用。


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


生薑南棗茶


材料:(二人份量)

生薑 70克,藍棗 75克,清水 4碗,冰糖 適量(可刪去) 


























製法:

1. 將材料清洗乾淨,生薑去皮後用刀拍幾下,或切厚片後才拍鬆。

2. 燒滾水,放入生薑及藍棗(我用Staub鍋 20cm),以大火滾起。

3. 以小火煲約15-20分鐘,加蓋,熄火焗約15分鐘。

4. 煲至薑味出來後,可按喜好加入適量冰糖,即成,趁熱享用。


溫馨提示:

- 此茶有效驅寒,平時脾胃較虛弱的人飲用更有暖胃作用。

- 南棗性溫,味甘,具益氣生津、養血驅風功效。

- 如改用其他鍋子,煲滾後以小火煲約30分鐘,便可。 


12 則留言:

  1. 小高~呢個啱哂我哋D 靚太飲呢~呵呵~我要來一碗勁薑TIM!~

    回覆刪除
    回覆
    1. YEAH ~ 梗係無問題啦!我超愛勁薑!^^

      刪除
  2. 好似好好飲喔 ~~~~LIKE ^V^
    小高,講樣低能野你知,我以前以為南棗係"藍色"的,因為"紅棗" 係紅色呢,哈哈.....
    諗返都覺得好白痴,哈哈哈......XD

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 此茶好飲又有益架!女士飲多d都唔怕。
      果日煲得真合時,主任回來無胃口吃晚飯,原來作感冒,飲左杯茶就去睡(當然仲有配合YL精油),第二朝真係無咩o野!佢飲呢杯驅寒茶正合時 ~
      heehee......都唔係既,你的理解都好有邏輯性!咔 ~

      刪除
    2. 我睇完sammi 個留言喺公司笑左出聲, 因為我以前都係咁諗, 冇諗過有人會同我一樣理解, 哈哈哈

      刪除
    3. heehee...小洚,呢個諗法都合理,可能仲有好多人都係咁諗!不足為奇!XD

      刪除
    4. heehee...原來大家都係咁想!XD

      刪除
  3. 小高,呢排cici胃氣好漲,好容易胃痛。呢個絕對啱cici飲,多薑呀,唔該。

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 保重呀!呢d天氣多薑多薑係最好!:)

      刪除
  4. 好滋補呀,冬天飲可以暖下身就更加一流!

    回覆刪除
    回覆
    1. 肚B媽媽,係,在冬天時飲用特別暖胃,女士真係要飲多d!:)

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...