2014年10月29日 星期三

我的泰式煮意 - 泰式明爐酸辣烏頭


好興奮、好開心,沒想到在自家炮製美味的 "泰式明爐酸辣烏頭"。

謝謝鬼嫁的分享,詳情可遊覽她個人網頁及著作(鬼嫁's 泰式明爐酸辣烏頭)。

































用上新鮮烏頭炮製,配搭香茅、南薑、檸檬葉、辣椒、

芫荽及青檸等材料煮成的酸辣魚湯,令湯香濃惹味,把魚腥味完全掩蓋,

魚肉入口鮮甜嫩滑,輔以鑄鐵鍋具烹煮,既可保持熱度又令賣相加分。 


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


泰式明爐酸辣烏頭


材料:(2人份量)  鍋具‧26cm Buffet

烏頭 1條(約1斤),鮮魚湯 / 清雞湯 600毫升,香茅 3支(略拍;斜切段),

南薑 4-5片(拍扁),檸檬葉 6片,蒜頭 3 粒(略拍),椰菜 1/3個(切絲),

指天椒 2-3隻(切粒),芫茜 少許(去根部),青檸 1個(切片),紅椒 1隻(切片)



























調味料:

魚露 1.5湯匙,青檸 2個(榨汁)


製法:

1. 烏頭去內臟,洗淨抹乾;在魚肚內放入1支香茅、1片南薑片及2片檸檬葉。

2. 全部材料洗淨,切好,備用。燒滾魚湯(我用LC 26cm淺鍋)。

3. 加入魚露、香茅、南薑、蒜頭及指天椒粒,加蓋以小火略煮3分鐘。

4. 放入烏頭,用手撕開檸檬葉(撕開才出香味),鋪到烏頭上,加入椰菜絲。

5. 以中火煮滾,蓋上鍋蓋轉小火煮約6分鐘,熄火,焗約4分鐘。

6. 加入青檸汁調勻,鋪上青檸片、紅椒片及芫茜伴碟,即成。






















溫馨提示:

- 指天椒和青檸的份量可隨個人喜好增加或減少。

- 熄火焗,魚肉較嫩滑,魚不宜用大火滾,否則魚皮較易滾爛,影響賣相。

- 如魚身比較大,請自行增加烹煮時間。

- 香茅、南薑及檸檬葉等泰式香料可於售賣泰國香料內選購。

- 亦可於大型超市購買現成的冬陰功湯包,約十數元,方便快捷。


16 則留言:

  1. 有無用火或電磁爐煲住食呀? 咁樣食法十足十泰國風味呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. heehee...good idea,下次食飯先set好架步先!:)

      刪除
  2. 見到都已經知道色、香、味俱全!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 黃師奶,其實小高成日整魚食架,不過唔係用來煲湯就離不開都 "蒸" !XD

      刪除
  4. 小高,明爐魚鍋芙芙出街食泰國菜都好喜歡點,
    識煮在家食仲梳芙呀,不過芙芙唔識呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙芙,炮製明爐烏頭比想像中容易,如果買到一包包的冬陰功湯包仲方便。
      有空你要試試,如果用到耐熱的器皿盛載,能夠保持熱度,味道會更好!:)

      刪除
  5. 哎呀,小高,我之前都好鐘意整烏頭架,不過有一次唔知點解洗烏頭時覺得烏頭好似一條蛇,之後就唔敢再煮啦.......>m<"""""

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 可能有時真係會比一兩鏡頭嚇怕了!我記得有明星講過有一日突然見到牛肉覺得好可怕,自此就戒掉了,其後還改吃素。

      刪除
  6. 我都鐘意食烏頭呀,奶奶整親都係檸檬或者話梅,原來泰式都得喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. Cathy, 我在家蒸魚多,沒想到在家都可以輕易炮製明爐烏頭,真係比想像容易,你有時間都try try!:)

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...